ענף כלי הכתיבה עתיד לחוות זעזוע לאחר שרמי לוי, מי ששידד מערכות בענף המזון, צפוי לפתוח רשת לממכר כלי כתיבה | מקורביו של לוי מבטיחים "מחירים שיזעזעו את הענף"

לאחר שמיצב את הרשת הנושאת את שמו כרשת המזון הזולה בישראל, ונודע בחדירתו לתקשורת באמצעות מבצעי ה'עוף בשקל', מתכנן רמי לוי להיכנס לענף נוסף ולפתוח רשת חנויות לממכר כלי כתיבה.

קרא עוד:

[postim]

בשלב הראשון, כך פורסם ב'גלובס', תיפתח הרשת במתכונת משולבת, בתוך 22 החנויות הקיימות של רמי לוי וכלי הכתיבה יוצעו לצד מוצרי המזון, אולם בשלב השני תקום הרשת כרשת עצמאית לכל דבר והיא תכלול חנויות נפרדות, שתצענה את מיטב הסחורה העומדת למכירה על מדפי חנויות כלי הכתיבה.

בעבר התעניין רמי לוי ברכישת רשת אופיס דיפו, שעה שזו עמדה למכירה, אולם בסוף נסוג בו מהצעת הרכישה שהגיש. לא יודע אם כבר אז בשלה בקרבו ההחלטה להקים רשת דומה משלו.

הרשתות העיקריות בהן עומד לוי להתחרות, הן אופיס דיפו, שכאמור, נמכרה ועתה היא עוברת מהלך ארוך של קיצוצים והתייעלות במטרה להחזיר את חובותיה ולייצבה מבחינה כלכלית, וכן רשת קרביץ שלה 60 סניפים ברחבי הארץ.

ענף כלי הכתיבה מגלגל על פי הערכות 450 מיליון שקל בעונה הבוערת, שהיא תקופת תחילת הלימודים ומקורביו של לוי אומרים כי הרשת החדשה תציע מחירים אטרקטיביים בכל ימות השנה ולא רק בעונת הביקוש. הללו אומרים כי הרשת תציע מחירים "שיזעזעו את הענף" ואם לשפוט על פי התנהלותו של לוי בענף המזון, הרי שיש לאמירה זו על מה לסמוך ועל הרשתות שבהן הוא עומד להתחרות להיערך בהתאם.

לוי עומד, ככל הנראה לייבא בעצמו חלק נכבד מהמוצרים וכך יצליח להגיע למחיר מכירה זול באופן משמעותי.
ומה התוכניות של לוי בעתיד? – נודע כי הוא שוקל להיכנס לעסקי הצעצועים ומוצרי התינוקות. אנחנו, כצרכנים, בין אם נרכוש אצלו ובין אם לאו, מקבלים את לוי בברכת 'ברוך הבא'. הכניסה שלו לזירה עושה רק טוב לכל הצרכנים.