מסתמן: חברת 'בטר פלייס' פושטת רגל

בימים הקרובים תקיים החברה לישראל, המשקיעה העיקרית בבטר פלייס דיונים בשאלה אם להמשיך ולהשקיע בחברה ולקדם את פעילותה, או שמא להביא לסיום הפעילות ולסגירת החברה שרק לפני שנתיים הייתה הבשורה הגדולה של ענף הרכב

  • "אבא, תחזור!" מראות קשים בבית האבלים של משפחת יעקובזון.

    תוכן מקודם

  • "חיפשתי להרגיש שייכת" נערה חרדית בסיפור מטלטל

    תוכן מקודם

  • השכנים בחירם: מדובר בטרגדיה מתגלגלת שחייבים לעצור

    תוכן מקודם

  • האסון בסנהדריה: "בצהריים עוד שיחק עם הילדים בגינה "

    תוכן מקודם

האם יופסק זרם החשמל למיזם הרכב החשמלי של בטר פלייס? – בימים הקרובים נדע להיכן פניה של החברה מועדות. החברה לישראל תקיים דיונים ותקבל החלטה מכרעת בשאלה אם להמשיך ולקיים את פעילות החברה שחוותה לאחרונה קשיים וכל בכירה נטשו אותה, או שמא להמשיך ולהשקיע בה למרות הקשיים, בתקווה לימים טובים יותר.

קרא עוד:

[postim]

כלכליסט מדווח כי לדברי גורמים בחברה, בימים האחרונים קיים עידן עופר פגישות עם בעלי מניות במטרה לגייס כספים להמשך פעילותה. גיוס כספים נוסף, מדגישים הגורמים, יאפשר את המשך הפעילות.

במידה ולא יגוייס מימון נוסף, צפוי דירקטוריון החברה לישראל להודיע על הפסקת ההשקעה הכספית בבטר פלייס, מהלך שיביא בסופו של דבר לחיסול פעילותה של החברה. בימים האחרונים פנו גורמים מטעמו של עופר לגופים שהשקיעו בבטר פלייס בעבר במטרה לשכנעם להמשיך ולהשקיע בחברה.

בטר פלייס ספגה מאז הקמתה שורה של זעזועים קשים שהחלו עם עזיבתו של מקים החברה שי אגסי. לאחר עזיבתו של אגסי עזב גם מנכ"ל החברה האוסטראלי אוון ת'ורנלי ואחריו עזב גם מנכ"ל בטר פלייס ישראל משה קפלינסקי. גורמים בחברה מדגישים כי החלטה סופית לגבי המשך פעילות החברה תתקבל בשבועות הקרובים.
החברה הוקמה ב-2007 והיתה לחברה הראשונה בעולם שמשווקת מכוניות חשמליות בעלות סוללה מתחלפת, כפיתרון לאחת הבעיות העיקריות של הרכבים החשמליים – נושא הטווח המוגבל. על פי התאוריה, בעל רכב החווה התרוקנות של הסוללה יכול להחליפה באחת מתחנות החלפה הפזורות ברחבי הארץ. מאז הקמתה ובהיצע הדגמים של בטר פלייס נותרה מכונית אחת בלבד: רנו פלואנס ZE החשמלית, מכונית שנחשבת כיום, שנה בלבד לאחר עליית המכוניות הראשונות לכביש, למיושנת.

יתרה מזאת, בשעתו הצהירו חברות רבות במשק על מחויבות לשימוש במכוניותיה של בטר פלייס, אלא שבפועל, הרכבים נשארו על המדף. על פי הערכות, הסיבה העיקרית לכך היתה מחסומים שהציבו חברות הליסינג, הספקיות העיקריות של החברות הגדולות במשק. השנה, לאחר חתימה על הסכמים לשיתוף פעולה עם חברות הליסינג שמנעו מהחברות הפסד במקרה של אובדן ערך חמור של המכוניות החשמליות, החלו חברות הליסינג לרכוש מכוניות חשמליות של בטר פלייס, אך המסירות, שהסתכמו במאות בודדות של רכבים אינן מתקרבות לתחזיות שהשמיע בשעתו מייסד החברה שי אגסי אודות מכירתן של עשרות אלפי מכוניות חשמליות שיביאו למצב בו הרכב החשמלי ישלוט בשוק.

מבטר פלייס נמסר בתגובה: "בחודשים האחרונים ממשיכה בטר פלייס במאמציה הרבים על מנת להמשיך בפעילותה. טרם התקבלה כל החלטה".

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

דילוג לתוכן

logsuz shell indir instagram takipçi satın al ucuz gündem haber Pubg mobile cephaneleri takipçi satın al leke kremi aktif takipçi php shell