למכור הרבה ובזול, לחסוך בהוצאות תפעול, וכך לזכות באהדת הצרכנים הממשיכים לגדוש את הסניפים ולהעמיס מכל הבא ליד. זו היא הנוסחה שבה נוהג רמי לוי והוא ממשיך להוביל את הרשת שהקים – לפסגות.
קרא עוד:
[postim]
מכירות הרשת ברבעון הראשון של שנת 2013 עלו ב-19.5% ברבעון הראשון של שנת 2013 לעומת הרבעון המקביל אשתקד והם הסתכמו ב-755 מיליון שקל. עיקר העלייה מיוחסת לגידול של 5.7% במכירות החנויות הזהות שרשמו עלייה של 10% בפדיון. יש לציין כי חג הפסח חל במהלך הרבעון.
שיעור הרווח התפעולי מהמכירות ירד מ-4.5% ברבעון הראשון של 2012 ל-4.1% ברבעון הראשון של 2013. הירידה מוסברת על ידי הקיטון בשיעור הרווח הגולמי והגידול של 20% בשיעור הוצאות המכירה,שיווק, הנהלה וכלליות.
הרווח התפעולי עלה ב-20% לעומת הרבעון הראשון של 2012 והסתכם ב-40 מיליון שקל.
בשורה התחתונה הרווח הנקי עלה ב-20% ל-30.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013.
ההצלחה של רמי לוי הגיעה לחברות מחו"ל ובמהלך הרבעון האחרון קרן ההשקעות MSD של מייקל דל רכשה 4.8% מחברת רמי לוי, והפכה לבעלת עניין בחברה. גם קרן פידליטי האמריקנית הגדילה את אחזקתה ברמי לוי ל-5.03%. במעמד הדו"חות אמר רמי לוי: "אני רואה בהצטרפותם הבעת אמון בחברה בפרט ובכלכלה הישראלית בכלל".
החברה מפעילה 24 סניפי סופרמרקט בגדלים שונים ברחבי ישראל. עד סוף הרבעון השלישי של 2014 בכוונת רמי לוי להקים עוד עשרה סניפים בישראל בערים: קדימה, נהריה, אשקלון, כפר סבא, עטרות בית שמש, נתיבות קריית שמונה, אריאל ורחובות.