צריכים תמ"א 38? הגעתם למקום הנכון

חברת השקעות קטנה שהוקמה לפני כחודשיים הופכת לאימפריה ומתקדמת בהתמדה לקראת התואר "החברה מספר 1 לתמ"א 38 בישראל"

מאות בנייני מגורים באזור השרון, גוש דן וירושלים נכנסו בחודשיים האחרונים לבדיקת כדאיות כלכלית לביצוע פרויקט תמ"א 38 באמצעות חברת 'ראם השקעות'. עשרות בניינים נמצאים נכון להיום בהליכים מתקדמים להתחלת עבודה, לאחר שרוב הדיירים חתמו ועובדי החברה ממשיכים לסגור קצוות טרם החתימה הסופית.

"אני מאמין שצריך לתת את המענה הנכון ביותר בצורה שקולה", אומר מייסד החברה, עו"ד אליהו ראם. "יש אנשים שביקשו לסיים את ההליך ולחתום חוזה להתחלת הפרויקט, אבל אנחנו מוסיפים לעבוד וסוגרים קצוות לאט ובטוח, באופן הברור ביותר, כדי שבסופו של יום לא יהיו טענות ומענות. אנחנו נותנים אחריות מקיפה וכולם צריכים לצאת מרוצים".

קרא עוד: [postim]

חברת 'ראם השקעות' בודקת שיש 'כיסוי' לתכנון המוצג לדיירים על מנת שלא ייווצר מצב שהעירייה לא תאשר את התכנון האדריכלי והפרויקט ייתקע, כפי שקורה ללא מעט יזמים וקבלנים. "בדיקת ההיתכנות הראשונית שלנו מתבצעת באופן המקיף ביותר כדי שבסופו של יום יהיה סיכוי תכנוני ונוכל להגיע לתוצאה המבוקשת", מסביר עו"ד ראם, "בעקבות מסע הפרסום שלנו, יש לנו ביקוש גדול. אנשים מעדיפים לקבל דווקא את השירות שלנו, משום שאנחנו מעניקים ערבויות בנקאיות וביטחונות לדיירים, בנוסף ליתרונות המהותיים האחרים".

עו"ד ראם מסביר כי רוב היזמים לא נותנים ביטחונות כספיים לדיירים. "העובדה הזאת יוצרת במשרדנו ביקוש רב. מאוד חשוב לאנשים לדעת שבסופו של יום לא יישארו 'באוויר', שיש מישהו אחראי, מקצועי ועם ניסיון מאחוריו. פרט לערבויות הבנקאיות והביטחונות האישיים, יש ב'ראם השקעות' שילוב של כל מה שצריך עבור תמ"א 38: אדריכלים, עורכי דין, מהנדסים, שמאים ועוד. יש לי ניסיון של 25 שנה בתחום הנדל"ן, וגם זה נותן לנו יתרון וקורץ לאנשים שרוצים להיות בטוחים עם מי הם מבצעים את העסקה הסבוכה הזאת".

מתוך הכרת השטח לעומק, החליט עו"ד ראם לייסד חברה שתהיה המקצועית והכדאית ביותר בתחום. 'ראם השקעות' היא החברה היחידה שמאגדת בתוכה אנשי מקצוע ממגוון תחומים, הנותנים מענה לכל שאלה וחולשים על כל התחומים באחת. היתרון: ראיה היקפית של הפרויקט על כל היבטיו ומתן מענה לכל שאלה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו