לראשונה במגזר החרדי אתר כלכלה מותאם למגזר החרדי

מהיום, גם לציבור החרדי יש אתר כלכלי נקי ועדכני ■ 'ביזנעס' מבית 'פתרונט' עלה לאוויר וכבר עורר עניין רב בקרב אנשי עסקים ואנשי כלכלה מהציבור החרדי ומהציבור הכללי

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

אתר חדש נולד במדיה החרדית. לראשונה מאז פרץ האינטרנט לשוק התקשורת, משיקה קבוצת משקיעים אתר כלכלי לציבור החרדי. בשונה מאתרי החדשות הקיימים במגזר, האתר החדש מתמקד אך ורק בנושאי כלכלה, נדל"ן, צרכנות, רכב ועיצוב מתוך נקודת מבט חרדית ובדגש על תכנים המעניינים את הציבור החרדי.
האתר, שבגלגולו הקודם נשא את השם 'פתרונט' מעניק פיתרון מושלם לגולשים חרדים החסומים גם לפלטפורמות החדשות הקיימות נכון להיום במגזר החרדי. "הכוונה היא לתת מידע כלכלי מגוון מתוך התאמה לאורח החיים החרדי", אומרת ציפי אמיתי, מנכ"לית 'גשרים' ומבעלי האתר.
אין זה סוד כי הציבור החרדי הפך זה מכבר למנוע הצמיחה של המשק הישראלי. יצרנים ונותני שירותים רבים הבינו כי הציבור החרדי שגדל במהירות ומכפיל את עצמו אחת ל-22 שנה, הוא שוק העתיד שלהם, וכבר היום ניתן למצוא עשרות עסקים "כשרים" שמתמודדים על השוק החרדי הגדל והולך.
"אם ניקח לדוגמא את רמת המינוע של הציבור החרדי, נראה שבעשור האחרון נרשמה עלייה דרמטית במספר כלי הרכב במגזר", אומר מנדי ריזל, כתב הרכב של 'ביזנעס'. לא רק רמת המינוע עלתה, גם מספר המשקיעים בשוק ההון עלה בחדות. ניתן לראות זאת בפריחתם של "המסלולים הכשרים" בחברות הביטוח ובתי ההשקעה.
גם אחוז המשקיעים בנדל"ן בציבור החרדי הולך וגדל בשנים האחרונות. נתון זה ניתן ללמוד מתנועת הגולשים הערה לאתר בגלגולו הקודם שהתמקד בנדל"ן בלבד, בדגש על נדל"ן חרדי. "המשקיע החרדי זקוק למידע אודות נכסים להשקעה. אודות תשואות. אודות מיסוי ובכלל", אומר שאול כהנא, כתב הנדל"ן של האתר.
האנשים שמאחורי האתר אומרים כי בכוונת 'ביזנעס' להוות פלטפורמה שתיתן מידע שימושי רב מעבר לידיעות חדשותיות שוטפות. "בקרוב נעלה מגזין שבועי שיכיל כתבות עומק בנושאים כלכליים ונייצר קטגוריות של מידע מקצועי לציבור. הן לציבור הרחב, כגון מידע צרכני, משפטי ושימושי, והן לציבור בעלי העסקים. כגון הזדמנויות עסקיות, דיני מיסוי וכן הלאה".
אתר 'ביזנעס' מייעד את עצמו גם ליהודי חו"ל והוא עתיד לעלות בקרוב עם גרסה אנגלית שתתמקד בנדל"ן הישראלי שהפך אבן שואבת לחרדים רבים המתגוררים באירופה ובאמריקה. חידוש נוסף ומשמעותי לא פחות, הוא "הלוח" של האתר. זהו אתר החדשות החרדי הראשון שמציע לוח נכסים וירטואלי בדומה ללוחות המוצלחים שניתן למצוא ביומונים ובחינמונים החרדיים.
משיטוט באתר עולה, כי כפי הנראה, יהווה האתר חלון הצצה למשק החרדי הצומח. הכלכלה החרדית מגלגלת מידי שנה מעל עשרה מיליארד שקל בקצב שרק הולך וגדל. לא מן הנמנע שחברות ועסקים שיבקשו להכיר את המגזר החרדי, ינצלו את הפלטפורמה הייחודית הזו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture