בעלי עסקים קטנים, לא הצלחתם לקבל הלוואה? יש פתרון בשבילכם

התחלה בבניית מודל עסקי אינה עבודה פשוטה, והיא דורשת זמן מחשבה עמוק מאוד בנוגע לתוצאות אותם מעוניינים להשיג. כל בעל עסק יודע כי השקעה כספית ראשונית לא תחזיר עצמה מידית, וברוב המקרים נדרשים מספר חודשים לא מעטים. אמנם מותג מצליח ניתן לחזות כבר משלבי חייו הראשונים, אך אין לכך כל תעודת ביטוח.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

הלוואות לעסקים הן מרחב המחיה של כל עסק בתחילת דרכו, או שנתקל בקשיים כלכליים. במטרה לעמוד בהחזרים מבטחים הבנקים את עצמם בערבויות שונות, שיאפשרו להם לקחת בעלות על העסק במקרה של פשיטת רגל.

בנקים בישראל נוהגים להעמיד תנאים והגבלות רבים, שיעניקו להם זכות ראשונים על הנכס במקרה של אי עמידה בהתחייבות. פרט זה מגביל מאוד עסקים קטנים, שאינם מוגדרים כרווחיים בשלב הראשון לחייהם. במגזר הדתי והחילוני נהוג לקחת הלוואות למטרת פתיחת עסק כלשהו, שמטרתו העיקרית היא יצירת רווחיות במהרה.

אפשרויות נוספות פתוחות בפניכם

בעלי עסקים במגזר הדתי ובכלל, אינם מודעים לאפשרויות העומדות בפניהם בעת הצורך לקבלת הלוואה. מסגרת הבנק היא נוקשה מאוד ולא משאירה הרבה מקום לדיונים, במידה ולא מצליחים לקבל את ההלוואה לה מצפים. לצורך הטיפול וקבלת כל מה שזקוקים לו בשביל העסק, מומלץ להכיר דרכים נוספות ולעיתים אף הוגנות יותר, שיובילו כל אחד להשיג את מבוקשו באופן מלא.

הדרך הנכונה לקבלת הלוואה אינה אחת, ולכן נדרש לעיתים מסע חיפוש אחר זו שתציע ריביות נמוכות באופן משמעותי. בשביל למצוא את האפשרות הנכונה, שתייצר עבורכם את הפתרונות הטובים על בסיס הצלחה, תזדקקו לחברה מקצועית ואמינה. היא שתבטיח גם עלויות נמוכות בהחזר חודשי. עמלה יכולה לסכן אתכם ולעיתים למוטט כלכלית, לכן, חשוב מאוד להתמקד בכל הסעיפים שיובילו לחתימה סופית.

למצוא את הדרך ללא סיכון

לקיחת הלוואה לעסק מחייבת החזר קבוע בכל חודש. ריבית גבוהה אותם מציעים הבנקים, עלולה למוטט עסקים במקרה של קושי בהחזר. בשל מורכבות הבעיה, נדרש לא פעם לחפש דרכים נוספות לקבל את הסכום המתבקש. הלוואה חברתית היא אחת מהפלטפורמות שעשויות להוביל לפתרון. הביצוע יסייע לקבלת תנאים נוחים, אך בהכרח גם לוותר על סנקציות רבות אותם מטיל הבנק על הלווה.

אם לא קיבלתם הלוואה בסופו של עניין, לא תשלמו שכר טרחה, והמאמץ שהושקע עבורכם לא יפגע לכם בכיס. מציאת פתרון שיעניק אפשרות לחיים נוחים יותר, אינה פשוטה אך עם זאת אפשרית בהחלט. ההזדמנות, אם כך, ניתנת לכל דורש במטרה לסייע לעסק להצליח לשרוד בישראל.

מתחילים מהצעד הראשון

אולי בעצם כדאי להתחיל מהסוף. הסטטיסטיקה המצערת גורסת, כי עסקים רבים לא שורדים שנה מיום פתיחתם. נתון מדאיג מאוד בהשוואה לפוטנציאל רב, הטמון בכל אחד מהם. הסיבות לכך ברורות, גם אם נסתרות לעיתים מהעין. העדר תכנית עסקית שתפרט את אופי הפעילות משלב התכנון, היא אחת הסיבות שעשויות לדרדר את העסק מיום הקמתו. כלומר, מדובר בקביעת גזר דין עוד בטרם החל לפעול. הדרך להציל את המצב היא יצירת פתרון ללא שום קיצורי דרך, ושום קלישאה לא תסתור זאת.

התחלה בבניית מודל עסקי אינה עבודה פשוטה, והיא דורשת זמן מחשבה עמוק מאוד בנוגע לתוצאות אותם מעוניינים להשיג. כל בעל עסק יודע כי השקעה כספית ראשונית לא תחזיר עצמה מידית, וברוב המקרים נדרשים מספר חודשים לא מעטים. אמנם מותג מצליח ניתן לחזות כבר משלבי חייו הראשונים, אך אין לכך כל תעודת ביטוח.

כיצד מתחילים וממה מומלץ להימנע

הלוואה לעסק קטן היא הדרך הנכונה להתחיל את ההשקעה, עבור מקום שאתם מאמינים בהצלחתו. הבעיות מתעוררות בזמן שאין אפשרות להחזיר אותה, ובמקרה זה מופעלות סנקציות על ידי גופים גדולים כגון בנקים. על מנת להתחיל מומלץ להימנע מהתחייבות שאין בטוחים כי תצליחו לעמוד בה. ההתחלה תהיה כאמור בבניית תכנית, המפרטת באופן מלא אודות זמני פעילות וצפי ליצירת רווחים לאחר החזרת ההשקעה.

המאמר באדיבות: עם תשלום לפי הצלחה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture