רשת קופיקס תפתח בערים החרדיות חנויות בהשגחת בד"ץ העדה החרדית

גם הציבור החרדי יכול להנות ממהפכת המחירים של קופיקס: תת רשת בשם 'קופיקס בעיר' תפתח בערים החרדיות חנויות בהשגחה המהודרת של בד"ץ העדה החרדית

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מהלך מרתק בעולם הכשרות: רשת 'קופיקס' מכריזה על הפיכת סניפיה בריכוזים החרדיים לסניפי מהדרין בכשרותה המהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים. הסניפים החרדיים ירוכזו תחת תת-הרשת 'קופיקס בעיר' שתכלול את סניפי בני ברק, ירושלים ואזורים נוספים ותהפוך בתוך שבועות ספורים לרשת ארצית.

המהלך המפתיע נחשב להצלחה אדירה של הרשת שנכנסה בסערה למגזר החרדי עם 9 סניפים בבני ברק. כעת מסיימת הרשת את המהלך עם השקת תת-הרשת החרדית וזכייתה בחותם הכשרות הפופולארי והמקובל ביותר בקרב צרכני המהדרין.

המותג החדש עומד להתרחב ולכלול כ-20 סניפים בכל הריכוזים החרדיים כבר בשלב הראשון, כאשר היעד הוא להיות גורם צרכני דומיננטי ומשמעותי בקרב קהל הצרכנים החרדי הצומח ועולה.

במסגרת המהלך, יעבדו סניפי הרשת במתכונת TAKE AWAY ללא אפשרות ישיבה בחנויות, כאשר תמהיל המוצרים כולו נבנה בתיאום עם רבני הבד"צ וכך גם נראות הסניפים. המהלך המפתיע, מסיים באחת את סאגת הצרכנות שליוותה את הרחוב החרדי עם תחרות מחירים עזה וחשש משינוי אופי הצריכה לתרבות של קפה ומזון מהיר, הרי שכעת הופך המותג לפרימיום בכל היבט, כאשר רבני הבד"צ הכשירו את כל סניפי תת- הרשת והעניקו להם את חותם המהדרין.

כצעד מקדים, הפתיעה הרשת כשסגרה את הסניף הסמוך לבית הכנסת 'איצקוביץ' במרכז בני ברק ללא הסבר, כאשר למפרע מתברר שהיה זה צעד מקדים של יציאה ממה שהסתמן כ'מרכז המזון' בלב העיר, והפיכת המותג למרכז הכובד של הצריכה החרדית. את המהלך הובילו שמעון רווח וקיוי הס ממשרד הפרסום והאסטרטגיה 'שחור ולבן', שניווטו את המהלך כולו.

במקביל, סיימה 'קופיקס' את הקמתו של מפעל הייצור הגדול שבבעלותה המספק מגוון מוצרים לכלל סניפי הרשת. במפעל החדש , הממוקם ביבנה ייוצרו, מגוון כריכים, טוסטים, מגוון סלטים טריים כאשר המפעל עומד תחת השגחתה המהודרת של בד"צ העדה החרדית.

המעבר לייצור עצמי מטרתו יצירת יתרון יחסי לרשת באיכות המוצרים, גודלם והידור הכשרות ובנוסף, יתרום לפיתוח מהיר של קווי מוצרים חדשים , מקסום החדשנות של הרשת ויכולת התגובה המהירה מול השינויים בשוק המזון. בהקמת המפעל החדש הושקעו כ-5 מיליון שקלים והוא יאפשר לרשת לייצר כ-500 אלף מוצרים בחודש. קווי הייצור במפעל הם מהחדשניים הקיימים בשוק.

אבי כץ מבעלי הרשת אומר כי המהלך צפוי להביא בשורה ושינוי משמעותי בפעילות המותג בריכוזים החרדיים: "מדובר במהלך שנבנה על פני חודשים ארוכים מתוך הבנת פלח השוק המשמעותי של קהל הצרכנים החרדי ויצירת קונספט צריכה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר"

מנכ"ל 'קופיקס' מר חיים אהרון אומר כי "תת הרשת החדשה צפויה למנות כ- 20 סניפים כבר בשלב הראשון, כאשר אנו עומדים לפני פתיחתם של סניפי 'קופיקס בעיר' במרכז ירושלים ובשכונותיה, לצד ערים נוספות בכל רחבי הארץ"

קופיקס, שהוקמה לפני כשלוש שנים ומציעה את כל מוצריה ב-5 שקלים, זכתה להצלחה מטאורית והיא מתרחבת במהירות שיא. נכון להיום מונה הרשת 150 סניפים פעילים ו-11 נוספים בתהליך הקמה. תפריט תת הרשת החדשה יהיה זהה לתפריט רשת קופיקס, היום יוסבו מרבית מסניפי קופיקס בבני ברק לתת הרשת "קופיקס בעיר" וכבר יפעלו במתכונת החדשה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה! העדה בהידרדרות אני פשוט לא מצליח להבין לאן הגענו שנותנים הכשר לחניות לממכר אוכל מהיר רואים אנשים אוכלים ברכות והרבנים יצאו נגד.

כשרות העדה החרדית ממוקמת אצלי בעדיפות ראשונה מימים ימימה, מן הראוי שיצא הבהרה מטעם הבד"צ, הכשרות ניתנה למען הסיר מכשול ולא לעודד חניות לממכר מזון מהיר, כפי שגדולי ישראל הורו להחרים חנויות אלו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture