מחירי הדלק עולה שוב: יעבור את 6 השקלים לליטר

בחצות הלילה שבין יום שני לשלישי יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק • במשרד האנרגיה אומרים כי הסיבה לעלייה הנוכחית במחיר הדלק היא עליית מחיר הנפט

על רקע עליית מחירי הנפט בעולם, מעדכן משרד האנרגיה כי בחצות הלילה שבין יום שני לשלישי (31.10.2016-1.11.2016) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.03 ש"ח לליטר, עליה של 14 אג' מהחודש הקודם (עליה של 2.38%). תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.15 ש"ח לליטר, עליה של 12 אג' מהחודש הקודם (עליה של 2.39%) . תוספת בעד שירות מלא (ללא מע"מ) תעמוד על 16 אגורות לליטר, ללא שינוי מחודש קודם.

למעשה, מדובר במחיר הגבוה ביותר שישלמו הנהגים בישראל על דלק מאז אוקטובר 2015 וייקור של כמעט 8% מאז אוגוסט האחרון, ועל פי המשרד, הסיבה לעלייה הנוכחית במחיר הדלק היא עליית מחיר הנפט בעולם.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו