הישג לקבוצת 'נגב': חתמה על הסכם עם 'אולימפיה' בשווי 400 מיליון ש'

קבוצת 'נגב' חתמה עם ייצואנית האריחים 'אולימפיה' על הסכם אסטרטגי לחמש שנים, בשווי של 400 מיליון שקל, לייצוא אריחים לצפון אמריקה וקנדה

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

קבוצת נגב, החברה הגדולה בישראל בתחום שיווק אריחים, חיפויים ומוצרים סניטריים, הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם עם חברת 'אולימפיה' הקנדית, למכירת מוצרים המיוצרים על ידה ואריחי נובו בהיקף של 400 מיליון שקל.

'אולימפיה', שבבעלות משפחת רייכמן, הינה אחת מחברות הפצת האריחים הגדולה בעולם, כאשר המטה המרכזי של החברה נמצא בטורנטו, ובבעלותה 13 חברות בנות הפרוסות בארצות הברית ובקנדה באמצעותם היא פועלת.

קרא עוד:

[postim]

"אחת הקבוצות המובילות בעולם ביצור אריחים"

במסגרת ההסכם, שנחתם לתקופה של חמש שנים, תרכוש אולימפיה אריחי נובו שיופצו לחנויות, קבלנים וישירות לפרויקטים ברחבי צפון אמריקה וקנדה.

מנכ"ל 'נגב', אבי מוטולה, אמר כי "עסקת הענק עליה הכרזנו היום מהווה עדות לכך שקבוצת נגב הינה החברה המובילה לא רק בישראל אלא אחת מהחברות המובילות בעולם ביצור אריחים, בטיב האיכות, בעיצוב וביתרון הטכנולוגי".

לדבריו "עסקה זו הינה סנונית ראשונה מבין עסקאות גלובליות נוספות שנעשה מתוך רצון להרחיב בצורה משמעותית את הפעילות שלנו מחוץ לישראל ולנצל את סל היתרונות שלנו בעולם.

"מהלך אסטרטגי"

מוטולה אמר כי הוא מאמין שלעסקה זו "קיים פוטנציאל התרחבות בשנים הבאות ואנו נפעל לכך. מהלך זה מקבע את נגב כאחת החברות החזקות והגדולות בעולם והיא מקנה לנו בטחון להמשך הדרך.

"לא בכדי אנו מודיעים על עסקה זו כיום" אמר מוטולה, והוסיף "נגב ביצעה בשנים האחרונות מהלך אסטרטגי נרחב שעיקרו היה ניצול הידע והניסיון שלנו להתרחבות גלובלית. אנחנו נמצאים כיום בסיום תהליך השקעה של 150 מיליון שקל בהקמת מפעל חדש בירוחם והרחבתו מתוך כוונה להכפיל את כושר היצור הקיים. כושר ייצור זה יאפשר לנו לעמוד בעסקה גדולה זו עליה אנו מכריזים היום.

"השקענו רבות בטכנולוגיה, בהקניית ערף מוסך רב ללקוח הסופי והעסקה הזו נותנת לנו את הביטחון והאישור על יכולות הייצור הגבוהות שלנו, האיכות, היצירתיות ובעיקר יכולות העיצוב המיוחדות המאפשרות לנו למכור בצפון אמריקה וקנדה – מוצרים ברמה הגבוהה ביותר בעולם המותאמים בצורה מושלמת לצרכני השוק האמריקאי והקנדי".

"יציאה לשווקים גלובליים ובינלאומיים"

בהתייחסו לבחירתה של 'נגב' על ידי חברת אולימפיה אמר מוטולה כי החברה "בחנה את היכולות שלנו מזה תקופה ארוכה ובחרה בנו כספק מוביל שלה, ובכך קנדה וצפון אמריקה מצטרפות לסל הפעילות הגלובלית שלנו הכולל את רוסיה, פילדלפיה, ניו יורק, רומניה ואפריקה. פעילות זו נותנת לנו תקווה להגדיל עוד יותר את נפחי היצוא שלנו למדינות נוספות".

מנכ"ל 'אפריקה תעשיות', אברהם (נובו) נוברגוצקי, הוסיף עוד: "עסקה זו הינה חלק מיישום האסטרטגיה שלנו להרחבת הפעילות של אפריקה תעשיות ויציאה החוצה לשווקים גלובליים ובינלאומיים תוך ניצול הניסיון, הידע הרב והמוצרים שלנו על מנת להמשיך ולצמוח בחוזקה".

"ניתן ליצור מובילות גלובלית בתחומי פעילות נוספים מלבד היי-טק"

נוברגוצקי הוסיף ואמר כי "נגב היא הוכחה גדולה ואמיתית כי, במדינת ישראל ניתן להקים, לפתח וליצור מובילות גלובלית בתחומי פעילות נוספים מלבד היי טק. הפעם אנו מביאים את הבשורה ממפעל החברה בירוחם המצליח בפעילותו לייצר ערך אמיתי ומובילות גלובלית. עסקה זו מעניקה לנו בסיס טוב להמשך צמיחה גלובלית ופותחת לנו חלון הזדמנויות לעסקאות נוספות בעתיד מתוך מטרה להמשיך ולהציף ערך לבעלי המניות שלנו", סיים נוברגוצקי.

'קבוצת נגב' הינה קבוצת החברות הגדולה בישראל, בתחום שיווק וייצור אריחים לריצוף וחיפוי וכן מוצרים סניטריים. הפעילויות העיקריות של החברה הם יבוא, שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים ותוצרת מקומית, וכן ייצור אריחי פורצלן לריצוף וחיפוי.

הרשת הקמעונאית שהחברה מפעילה מונה כיום 12 חנויות ובנוסף מפיצה החברה את תוצרתה בהפצה ארצית לסוחרים ופרויקטים וכן מפעילה מערך מכירות ליצוא.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני צריך באמת אריחים חומים לריצוף האמבטיה, יפים אבל שלא יחליקו.
כדאי לי נגב?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture