מהלכי שיווק מבריקים במגזר החרדי זכו לפרסים בתחרות היוקרתית

בתחרות Effie Awards, התחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת כבר 19 שנה בישראל, זכה פרסום מימד זו השנה השנייה ברציפות, והפעם בשני פרסים שונים בקטגוריית מגזרים

כתבות נוספות בנושא:

במסגרת תביעה ייצוגית: הרשת החרדית תוזיל מחירים בעלות חצי מיליון ש"ח
לקראת קרן סל בבורסה? הביטקוין מזנק לשווי של 60,000 דולר
איך מבצעים קידום אורגני אפקטיבי?
שינוי מגמה בקרב משקיעים חרדים
  • איך מזהים השקעה שווה ולמי אסור להשקיע?

    תוכן מקודם

  • ''ההורים הותירו אותנו לבד ברחוב - עברנו חיי סבל נוראיים": הכלה במונולוג מצמרר

    תוכן מקודם

  • איך עושים כל־כך הרבה כסף מסטארט־אפ?

    תוכן מקודם

  • דווקא אחרי תקופת הקורונה- הכנס שיעזור לך לגייס מתורמים חדשים>>>

    תוכן מקודם

פרס זהב – המקום הראשון בקטגוריה על מהלך השקת קורנטו פרווה, ופרס ארד – על מהלך השיווק 'מכניסים טוב הביתה' של מחלבת טרה.
פרס הזהב הוענק לפרסום מימד בעקבות קמפיין ההשקה המבריק של טילוני קורנטו של גלידות שטראוס בגרסה הפרווה – תחת הכותרת 'ליהנות כל הזמן'. המוצר החדשני יצר שינוי בהרגלי הצריכה של המגזר החרדי והציג לראשונה אופציה לקינוח ברמה גבוהה לאחר ארוחה בשרית.
קמפיין ההשקה כלל פעילות מפתיעה, שבמסגרתה חולקו במגוון טשולנטיות טילוני קורנטו פרווה בהפתעה. המהלך הביא לתגובות נלהבות בציבור, שגילה שניתן ליהנות מגלידה משובחת ואיכותית גם אחרי סעודת שבת או חג.
המהלך הפרסומי הביא לגידול דרמטי בנתח השוק של קורנטו בקטגוריית הטילונים, הביא לשיח בקרב המגזר החרדי ולאלפי התנסויות בקורנטו פרווה וזיכה את פרסום מימד בפרס זהב – מקום הראשון בתחרות האפי בקטגוריית המגזרים.
המהלך השני שזיכה את פרסום מימד בפרס בתחרות האפי הוא מהלך השיווק החכם שהכניס את טרה לבית החרדי.
קמפיין השקת הכשרות של טרה שנערך בשנה הקודמת זיכה את פרסום מימד ואת מחלבת טרה כבר בשנה שעברה בפרס זהב של אפי בקטגוריית מגזרים. הפעם, מהלך ההמשך 'מכניסים טוב הביתה' ביסס את טרה ככוח עולה בשוק החלב במגזר החרדי וזיכה את פרסום מימד בפרס ארד בתחרות הבינלאומית.
פרסום מימד הוביל את קמפיין 'מכניסים טוב הביתה' שהתבסס על היכולת של תזונה טובה יותר לשפר את איכות החיים, את ההרגשה האישית ואת האווירה המשפחתית. כשאוכלים טוב מרגישים טוב יותר, ומוצרי טרה מאפשרים לכל אחד להכניס הביתה תזונה טובה יותר עם מוצרי חלב טעימים ואיכותיים.
המהלך המתמשך חולק לכמה שלבים והתפרש על פני השנה בהתאם להזדמנויות הצריכה כמו חגים, חופשות ועוד, ובסיומו רשמה טרה צמיחה חסרת תקדים ויצרה שינוי אדיר בשוק מוצרי החלב במגזר החרדי, מה שזיכה את המהלך השיווקי של פרסום מימד בפרס ארד יוקרתי בתחרות האפי 2019.
תחרות האפי היא תחרות יוקרתית המתקיימת ב-49 מדינות, והפכה עם השנים לאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים. המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, שכלל אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, ייעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה.
את הזכייה במקום הראשון והשלישי בקטגוריית המגזרים קיבל פרסום מימד בטקס האפי 2019, שנערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל. באירוע היוקרתי השתתפו מאות אנשי שיווק, בכירים בעולם הפרסום ומנכ"לי החברות המובילות במשק.

כתבות קשורות

במסגרת תביעה ייצוגית: הרשת החרדית תוזיל מחירים בעלות חצי מיליון ש"ח
לקראת קרן סל בבורסה? הביטקוין מזנק לשווי של 60,000 דולר
איך מבצעים קידום אורגני אפקטיבי?
שינוי מגמה בקרב משקיעים חרדים
קרב המיליארדרים: ג'ף בזוס התגאה - וחטף עקיצה מאילון מאסק
משקיעים בנדל"ן? שר הבינוי והשיכון: "מחירי השכירות במרכז יעלו מאוד"
הכלכלן שעזב את ישראל במחאה זכה בפרס נובל לכלכלה
דו"ח קובע: חריגות שכר במאות מיליוני שקלים התגלו במגזר הציבורי
מס על דירות להשקעה והגדלת הארנונה: השרים בוחנים צעדים לטיפול במשבר הדיור
הש"ס, הכסא ואישורי נישואין: הפריטים של מרן הגר"ע יוסף ששווים עשרות אלפי דולרים
בנק ישראל בהוראה סופית מגביל את מינוף המשכנתאות למשקיעים
רוצים גם? זה המחיר לרכישת חוף פרטי על שפת הכנרת
תביעה נגד אל על: הפלו לרעה משרתים במשטרה ושב"ס ממוצא דרוזי
עיצום כספי על חברת בז"ן בסך 895 אלף שקל בשל שריפה ופיצוץ
ההסתדרות: "אלפי משגיחים שמועסקים יאבדו את פרנסתם. החוק לא מתייחס אליהם בכלל"
"עם עובדות קשה להתווכח": קמפיין חיסונים חדש פונה ל'ראש' החרדי
גל זיופים: אנשים ללא בעלות על הקרקע מוכרים שטחים על החרמון
לראשונה מזה 25 שנה: טראמפ הודח מרשימת 400 עשירי ארה"ב

תגובה אחת

סגור לתגובות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו