אוטובוס קו 7 מוביל אותנו מעיר התורה בני ברק לבקו"ם | 28 + 22 + 5 = 55 "זה לא המספר הנעליים של גפני" | הקמפיין הייחודי של מוטי קטיינר

אוטובוס קו 7 מוביל אותנו מעיר התורה בני ברק לבקו"ם. (למי שלא מכיר, בקו"ם -מתחם הגיוס לחיילי צה"ל בגוש דן).

ת'אמת, גם אני לא הכרתי את קו 7, והסיבה לכך שאני לא גר בבני ברק. אבל יש עוד סיבה נוספת, כי בינתיים הבחורים שלנו בני התורה לא השתמשו בקו הזה, ובכל פעם שקו 7 חלף על פניהם, הם אמרו בליבם: "אנו עמלים והם עמלים…" לא להתבלבל, חשוב מאוד מה שהנוסעים בקו עושים, אבל יש דבר אחד שעומד מעל הכל: לימוד התורה, קיום העולם!

וזה מה שמוטי קטיינר מנכ"ל משרד פרסום 'בראשית' הסביר לנו: "כשאנחנו רוצים להסביר לאנשים מה היא הסכנה הגדולה העומדת בפנינו, ואם אנחנו היינו פונים אליהם בקריאה >> יהרג ואל יעבור! רוצים לגייס אותנו! צריך לדאוג שזה לא יקרה! << איך היו מתייחסים? והתשובה, לא היו מתייחסים, כי האנשים לא אוהבים כשמאיימים עליהם, כי זה המציאות אם אתה מאיים על מישהו הוא מרגיש מאוים, וזו לא הדרך להעביר מסרים, בכל אופן בשיטה פרסומית כזאת המסר לא נקלט בדרך כלל, אז מה כן עשינו?

כתבנו בגדול "קו 7" נו, ומה? אני לא מכיר את הקו הזה? אוקיי, סתם תדע לך במקרה וחלילה שיקרה הדבר הגרוע שיהיה מצב של גיוס חובה גם לתלמידים אז תדע לך שזה הקו שיוביל אותך לבקו"ם, אתה יודע מה, בא נקווה שזה לא יקרה, ויש לנו ולכל אחד השפעה שזה לא יקרה, שים את הפתק ג' וזה ימנע אותם (הממשלה) לחוקק חוק כזה, כי נציגנו ח"כי ביהדות התורה יהיו היחידים שילחמו נגד הגזירה".

האיש חש מאוים? לא לא, הוא חש נחוש, "אני חייב לתת את הקול שלו בכדי למנוע את הגזירה".

מוטי קטיינר עושה עבודה טובה, הוא אחד מהאסטרטגים הגדולים בציבור החרדי, והוא יודע איך להשפיע על קהל היעד.

ואכן תראו את העבודות היפות שהוא עשה, כולם באותו שיטה, 'כולם אהובים', אבל 'כולם ברורים', המסר ברור, גם אם הוא בעקיפין.

לקחתי מחשבון ולחצתי 28 + 22 + 5 = 55 , אוקיי, מתאים גם לתשובה במודעה, (ראה את המודעה עם החשבון) ומה הלאה? "זה לא המספר הנעליים של גפני" חייכתי לעצמי, אז מה כן? "55 חוקים חקקו ביהדות התורה…" נכון, מגיע להם את קולי".

תעברו על כל המודעות, כל אחד מכם יתרשם ממודעה אחרת, אבל אין מה להגיד, מוטי קטיינר מנכ"ל משרד פרסום 'בראשית' עשה עבודה טובה ומשכנעת.

1 2 3 4 5 6 7