כרמיאל: 'טרם' תפעל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

במלאות חצי שנה לפתיחת המרכז לרפואה דחופה 'טרם' בכרמיאל ביקר ראש עיריית כרמיאל עם בכירי העירייה ושיבח על הפעילות שחסכה לרבים מתושבי האזור את ההמתנה הארוכה בחדרי המיון בצפון | מנכ"ל 'טרם' בישר על הרחבת פעילות המרכז והחל מהחודש הבא הוא יפעל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע | מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום: "המרכז עשה מהפכה בכרמיאל ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות" | ראש עיריית כרמיאל מר עדי אלדר: "טרם הביאה ברכה ומזור ברמה המקצועית הגבוה ביותר לעיר ולאזור".

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

סיור תועלתי ורב רושם ערך ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר יחד עם בכירי וקברניטי העיר במרכז לרפואה דחופה 'טרם' בעיר, במלאות חצי שנה לפעילות.

קרא עוד:

[postim]

עם מלאות חצי שנה לפעילותו של המרכז לרפואה דחופה 'טרם' בכרמיאל, מציינים בכירי העיר כרמיאל בסיפוק את המהפכה שחלה בתחום הרפואה הדחופה בעיר עם פתיחת מרכז 'טרם' – מה שמאפשר לתושבים רבים לחסוך זמני ההמתנה הארוכים המאפיינים את חדרי המיון.

מאז פתיחתו של המרכז פקדו אותו אלפי מטופלים מהצפון אשר נהנו מהשירותים המגוונים הניתנים במסגרת המרכז בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במרכז מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. רוב רובם של המטופלים חסכו עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים בצפון והמרוחקים יחסית מכרמיאל וסביבתה.

אם עד עתה פעל המרכז עד לחצות הלילה, הורחבה לאחרונה הפעילות כאשר מהראשון במאי יחל המרכז לפעול 24 שעות ביממה במשך שבעה ימים בשבוע, ובכך הוא משלים למעשה את המהפכה לתושבים האזור.

בנוסף הוכרז על פתיחת מכון האולטרסאונד במקום, את החידה החדשה תוביל דר' דבורן, לשעבר מנהלת יחידה בביה"ח זיו. במכון האוטלראסאונד יבוצעו מגוון רחב של בדיקות ותושבי העיר יהנו משירות קרוב לבית במקום הצורך ליסוע לבי"ח הרחוקים.

מרכז 'טרם' בכרמיאל משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

המרכז יפעל בקרוב, כאמור, 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע כמו גם בשבתות ובחגים.

אל מרכז 'טרם' מגיעים חברי רוב קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. למרכז הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-76 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום: "פתיחתו של מרכז טרם בכרמיאל עשה מהפכה בעיר כאשר אלפים מתושבי האזור כבר זכו לטיפול מקצועי ויעיל. מהחודש הבא נרחיב את שעות הפעילות והמרכז יפעל 24/7 ואנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילות לטובת התושבים".

ראש עיריית כרמיאל מר עדי אלדר: "הופתעתי מכמות המטופלים הגדולה בחצי שנה האחרונה , טרם הביאה ברכה ומזור ברמה המקצועית הגבוה ביותר לעיר ולאזור כולו".

ראש עיריית כרמיאל בסיור בסניף 'טרם'

ראש עיריית כרמיאל בסניף טרם (2) ראש עיריית כרמיאל בסניף טרם (3) ראש עיריית כרמיאל בסניף טרם ראש עיריית כרמיאל בסניף טרם (1)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture