הפרסום החרדי; 'קלמן V' נכנס לעשירייה הראשונה

בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל בפער ניכר, פרסום חן נדחק החוצה מהעשירייה הראשונה, אפיקים במקום השני וגל אורן ניצב במקום השלישי.

כתבות נוספות בנושא:

ב'סמארט קליק' חנכו משרדים חדשים; הברנז'ה באה לברך • צפו
הסרטון שעושה את ההבדל – סרטוני מוצר וסרטוני הדרכה לעסקים
איך מבצעים קידום אורגני אפקטיבי?
"עם עובדות קשה להתווכח": קמפיין חיסונים חדש פונה ל'ראש' החרדי

הדו"ח השנתי של 'יפעת בקרת פרסום' מתפרסם הבוקר, ומעניק לנו מידע מעניין על התנודות בעולם הפרסום במדיה החרדית. מהדו"ח עולה כי משרד הפרסום בולטון פוטנציאל בניהולו של אברהם בריסק ממשיך להוביל גם השנה בפער ניכר את רשימת משרדי הפרסום עם השקעה של כ- 21.76 מיליוני שקלים שמהווה עלייה של כ- 12%.

קרא עוד:

[postim]

בין המפרסמים באמצעות משרד זה, ניתן למצוא את קבוצת שטראוס הבולטת עם שלל מבצעים והגרלות בהם ניתן לזכות בין היתר במכוניות, וסכומי כסף המגיעים עד 100,000 שקלים.

הקמפיין המוביל של בולטון פוטנציאל בשנת 2013 היה לקופת החולים מכבי תחת הסלוגן "כיסוי כזה עוד לא היה". מפרסמים בולטים נוספים העובדים עם בולטון פוטנציאל הם מטרנה, רשת הקמעונאות יש (שופרסל), דואר ישראל ועוד.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "קבוצת שטראוס בולטת השנה באמצעות פרסום בולטון פוטנציאל לא רק בווליום הפרסומי, אלא גם בזכות הקריאטיב המודרני וההפעלה היוצאת דופן של הלקוחות בהגרלות ותחרויות נושאות פרסים בשלל מותגים".

במקום השני בטבלת משרדי הפרסום המושקעים נמצא משרד הפרסום אפיקים של יגאל רווח, עם השקעה של כ- 14.45 מיליוני שקלים, המהווים עלייה של כ- 10% לעומת 2012.

בולטים הקמפיינים שביצע המשרד עבור בזק עם קמפיין "סליחה, לא הזמנתי אינטרנט", המציע טלפון כשר ללא צורך באינטרנט. מפרסמים בולטים נוספים העובדים עם פרסום אפיקים הם סנו, שירותי בריאות כללית, בנק פאג"י ועוד.

במקום השלישי ברשימה משרד הפרסום גל אורן BSD עם השקעה של כ- 13.48 מיליוני שקלים. בין המפרסמים במשרד פרסום זה ניתן למצוא את תנובה, קופת חולים מאוחדת, אופטיקה הלפרין ובנק הפועלים. בנוסף, מפלגת הבית היהודי בחרו להעזר במשרד זה הן בקמפיין הבחירות הכלליות שהתקיימו בסוף ינואר ולאור ההצלחה הארצית גם במערכות הבחירות המקומיות.

במקום הרביעי נמצא משרד הפרסום מימד עם השקעה בפרסום של כ- 11 מיליוני שקלים.

במסגרת העבודה עם החברה המרכזית למשקאות, השיק במגזר הדתי את הגבינה הצהובה בעלת כשרות מהודרת וללא חומרים משמרים- נעם, מבית טרה. מפרסמים בולטים נוספים העובדים עם פרסום מימד הם יוניליוור, סנו, אסם ועוד.

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"ם) נותרה במקום השישי עם השקעה של כ- 4.03 מיליוני שקלים, המהווים עלייה של כ- 14% לעומת 2012. את העלייה ניתן לייחס ל-2 מערכות בחירות שהתקיימו במהלך 2013- כללית ומקומית, למאבק בתאונות הדרכים במגזר הדתי, ולקמפיין 'רק שתי טיפות' של משרד הבריאות שנבע מבהלת הפוליו.

דמיון פרסומאים רשם השנה עלייה מדהימה בהיקף הפרסום שלו ונמצא במקום השמיני עם גידול של 70% בתקציב. זאת, כתוצאה מגידול מתקציב הפרסום של מלכות וקסברגר, צרכניית נתיב החסד ומוצרי סמסונג השונים.

מי שהפתיע השנה את המדד באופן גורף, הוא המשרד הצעיר 'קלמן V'. המשרד הצעיר שעוד לא מלאו לו שנתיים, הפתיע כששבר לראשונה את מחסום השנים של המדד ונכנס לעשירייה הראשונה לצד המשרדים הוותיקים, עם השקעה של כ- 2.70 מיליון שקלים, המהווים זינוק של כ- 54% לעומת 2012. בכך דחק 'קלמן V' את פרסום חן אל מחוץ לעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום החרדיים.

לשם השוואה, בשנה שעברה לא נספר המשרד בדו"ח יפעת כלל, והשנה הוא מתייצב בדירוגים של העשירייה הפותחת לצד משרדים וותיקים המציינים 2 עשורים ויותר, דבר שלא נראה בפרסום החרדי מזה שנים, אם בכלל.

הזכייה של המשרד הצעיר מציינת אולי יותר מכל את התרחבות הפעילות העסקית במגזר החרדי, כאשר בניגוד לתנודתיות הקבועה בין התיקים למשרדי הפרסום בתקציבים חיצוניים מיתולוגיים, זכה המשרד להציג קאדר לקוחות מרשים ומפתיע, שרובו ככולו חדש ומרענן. די אם נציין את עיתון 'המודיע' המלווה על ידי המשרד, עיריית בני ברק המלווה על ידי המשרד אסטרטגית, קופת חולים לאומית, המכללה החרדית ירושלים, A.D.R. פיננסים, ארגון טהרת הבית, רויאל הלבשה, מסעדת מנדיס, אייזלר אורתופדיה, מסעדת אלבריו, XLOOK – אופטיקה.

אחת ההתמחויות הבולטות של המשרד היא טיפול בעמותות וארגונים בולטים, בהם 'הכנסת אורחים מירון', מוסדות זוועיהל, ארגון 'אבות ובנים' 'מוסדות שטפנשט' 'זכרון קדושים' ומוסדות זיכרון לזכר מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.

ב'קלמן V' נהנים מרשימת לקוחות צעירה ואותנטית, הנחשבת כולה כפעילה וצומחת במגזר החרדי. מדרגי הפרסום ציינו לאורך השנה כי המשרד הפתיע בכל הפרמטרים, כאשר רשם נוכחות פרסומית גובהה ובולטת במיוחד בהיקף תקציבי גדול ומשמעותי.

בהנהלת המשרד הגיבו בסיפוק: "אנו שמחים ומברכים על ההצלחה ונכונים בס"ד לאתגר, להוסיף ולהעניק ללקוחותינו כולם, כמו גם לענף כולו, יצירתיות צעירה ונמרצת שמוכיחה את עצמה בסייעתא דשמיא מעל ומעבר. נשמח לשמור על  מעוף צעיר ומרחב מרתק של יצירה, אלו שבזכותם הגיעו לקוחותינו ליעדים מרתקים. הצלחתנו- שלהם היא!"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture