צילום: pixbay

מה קרה כאשר הנמלה פגשה את הקורונה?

הצרצר לא חשב שעליו לדאוג לימים של סגרים, לגידול באחוז המאומתים ולשנים שיבואו אחרי שתסתיים המגיפה. ומה עשתה הנמלה כאשר הצרצר העדיף לשקוע בבטלה גמורה? • רגע לפני שהחורף מתחיל ושנת כספים מבולבלת מסיימת את תפקידה, זה הזמן לשאול את עצמנו עד כמה אנו ערוכים לכל שמחה שתבוא ולכל צרה שלא תבוא

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

עם סיומו של החודש הראשון בשנה העברית ותחילתה של שגרה עד כמה שאפשר לקרוא לתקופה המאתגרת הזו בשם שגרה, זריזים ממהרים להתכונן לקראת סוף שנת הכספים הקרבה ובאה. נקודת הזמן הזו (יחד עם ההזדמנויות הרבות שהביא עמו הווירוס האימתני), אידיאלית עבור אנשים שמחפשים השקעה לטווח ארוך, בינוני וקצר.

את סיפור הנמלה והצרצר אין צורך לרוב האנשים. לטובת מי שלא מכיר, הנה הוא בקצרה ובסופו הצעה שיכולה להיות מאוד משתלמת. בעת שהנמלה התייגעה בחודשי הקיץ הלוהטים וגררה גרגירים ופירורי מטעמים אל הקן, העדיף הצרצר ל"נגן" את ניגוניו ה"ערבים" וניצל כל דקה מהימים הארוכים בבטלה גמורה. כאשר הגיעו ימי החורף הקרים והמזון כבר לא נמצא בהישג כנף, פנה בבקשת עזרה לנמלה שאגרה מזון לימי הקור. זו גערה בו על בטלתו בימי הקיץ הארוכים והשופעים.

הנמשל ברור וכבר נכתב על־ידי החכם מכל אדם במשלי "לך אל הנמלה עצל… תכין בקיץ לחמה אגרה בקציר מאכלה". והנה גם ההצעה בעקבות המשל: התקופה הזו, תקופה של חוסר וודאות, של חורף חברתי. תקופה בה רבים אינם יודעים מה יילד יום וכיצד ייראה העתיד, היא הזמן המתאים והמחייב ביותר לבנות יסודות כלכליים בטוחים, כדי להיות מוכנים לכל הפתעה שתבוא.

גם "הפתעות" שאנו מצפים להן, כמו לידת ילד, חתונת ילד וגיל פרישה, מחייבות בניית תשתית כלכלית בטוחה ככל האפשר. את זה אתם יכולים לעשות תוך כדי שאתם ממשיכים בעבודתכם הרגילה. תנו לכסף שלכם לעבוד בשבילכם אם באמצעות השקעה ושותפות ביוזמות בעלות פוטנציאל גבוה להכנסה עתידית בטווח הקצר, הבינוני או הארוך. ואם באמצעות הלוואה בעלת תשואה קבועה ומובטחת לפרק זמן קצר או בינוני.

להבדיל מהנמלה שטרחה, יגעה ואולי אף הזיעה כדי להתכונן לימים הבאים, אתם לא צריכים להתייגע על מה שכבר השגתם. תנו לכסף להתייגע עבורכם. בטח שמעתם לא אחת את הפתגם העממי "כסף הולך אצל כסף". תתפלאו, זה נכון. כסף שמושקע במקומות הנכונים מביא איתו עוד כסף שגם הוא יכול להניב עוד כסף ועוד כסף ועוד כסף ועל־כך יעידו משקיעים מנוסים.

במאמר מוסגר: אתם יכולים לאתר בעצמכם את ההשקעה המשתלמת עבורכם. אתם יכולים להתפתות ולהפקיר את הכסף בבנק תמורת תמורה נמוכה מאד. ואתם יכולים למצוא מי שיעשה את העבודה במקומכם, בשקיפות, באמינות ובכשרות של ועד הפיקוח ההלכתי שע"י בד"ץ העדה החרדית, ירושלים.

קבוצת 'בסדנו' בודקת ובוחרת בקפדנות ואחריות מיזמים להשקעה, בנדל"ן ובהייטק. החברה אינה מסתפקת בהשקעה פאסיבית אלא דואגת בעצמה ללוות כל פרויקט ולוודא בסייעתא דשמיא את הצלחתו לא רק עבור המשקיעים שלה אלא גם עבורה שכן היא מקפידה להשקיע בעצמה בכל אחת מההשקעות שהיא מציעה ללקוחותיה. רוצים לשמוע כיצד הקבוצה הזו יכולה לעזור לכסף שלכם להביא עוד כסף ולבנות לכם תשתית כלכלית לעתיד? לחצו כאן!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture