ארכיון. צילום: פלאש 90

בלאגן במשרד הרישוי: "שירות לקוי, מטעים אזרחים"

האפליקציה המאפשרת זימון תורים קרסה במשך כעשרה ימים. המוקדנים מספקים מידע חלקי ומתקשים לסייע. משרד התחבורה: "נפעל לשיפור השירות"

כתבות נוספות בנושא:

כפר חב"ד: רכבת ישראל ביטלה את מפגש הכביש-מסילה • צפו
מאות יועצי משכנתאות השתתפו בכנס השנתי
במקום הראשון בדירוג: תל אביב העיר היקרה בעולם
אילון מאסק מודאג - ומלחיץ: "סיכון לחדלות פירעון" בSpaceX
  • טרם ההדלקה: על מה מתפללים גדולי ישראל בזמן הדלקת נרות חנוכה.

    תוכן מקודם

  • נרשמים למועדון הלקוחות של ספרי אור החיים ללא עלות ונכנסים להגרלה על סך 500 ש"ח

    תוכן מקודם

  • גדול הדור מבקש למען אברך חולה: "להחזיקם ולהחיותם"

    תוכן מקודם

  • ''ההורים הותירו אותנו לבד ברחוב - עברנו חיי סבל נוראיים": הכלה במונולוג מצמרר

    תוכן מקודם

האפליקציה המאפשרת זימון תורים קרסה במשך כעשרה ימים. המוקדנים מספקים מידע חלקי ומתקשים לסייע. אלה רק מקצת מהבעיות במשרד הרישוי. כך פורסם היום (ראשון) ב'ישראל היום'.

תושבת המרכז התקשרה לאחרונה למרכז המידע של משרד התחבורה כדי לקבוע תור לביצוע הליך של הורדת רכב מהכביש, דבר שניתן לעשות רק פנים אל פנים. בשיחת הטלפון הבהיר לה המוקדן שאין באפשרותו לעזור לה. היות שלא ניתן להגיע למשרד הרישוי בלי להזמין תור והאפליקציה לזימון תורים קרסה, היא נותרה ללא מענה.

האזרחית שנתקלה בבעיה היא לא היחידה. שורת עדויות על כשלים בשירות שהגיעו לידי "ישראל היום", מצביעה על קושי מצד אזרחים רבים לקבל מענה לפניות.

כאמור, האפליקציה לזימון תורים לא עבדה במשך יותר מעשרה ימים. אזרחים שפנו למוקד ביום רביעי האחרון קיבלו תשובה שהצפי לתיקון לא ידוע. רק בשישי, כמה שעות לאחר פנייתנו, האפליקציה שבה לפעול, אך גם כעת לא ניתן לקבוע תורים. במשרד התחבורה לא הסבירו מדוע אירעה התקלה, ולמה לקח כל הרבה זמן לתקנה.

עובד במוקד חשף בפני "ישראל היום" שורת ליקויים: היעדר סנכרון בין מחשבי המוקד למידע במשרד הרישוי, חוסר יכולת לקבוע תורים, חוסר יכולת להסביר לאזרחים מדוע פניות לא נענות לעיתים חודשים או מדוע לא חוזרים אליהם לאחר שנקבעו תורים טלפוניים, ועוד.

מרכז המידע מטעמו של המשרד כולל נציגי שירות, אשר אמורים לתת מענה לאזרחים, אלא שהשירות לוקה בחסר. זה מה שחושפת בפנינו עובדת במוקד: "המענה מסתפק במתן מידע. יש לנו מידע בקטנה על כל דבר. למשל, אם חסמו לך את רישיון הרכב אנו יכולים להגיד שהוא אכן נחסם, אבל לא רשום לנו למה – ולכן אין באפשרותנו לסייע. זה מטעה ומוטעה. דוגמה אחרת – בימים שבהם היו הגבלות תנועה, ניתן היה להזמין תור טלפוני. אנשים פנו אלינו ואמרו: 'לא חוזרים אלינו'. כמעט בכל יום 900 אנשים מתקשרים ומתלוננים – וזה נמשך גם עכשיו".

הכתבות המעניינות ביותר

סערת החופשה המשפחתית: בנט לא מתנצל ומבהיר: "לא כל החלטה מושלמת"
פרסום ראשון: העסקנים מובילים יוזמה דרמטית בשוק הסלולר הכשר
האלימות החברה הערבית: מצלמת הגוף תיעדה מרדף דרמטי בנשקים שלופים • צפו
הירי באום אל-פחם - במשטרה מבהירים: "לא ירתיע אותנו מלפעול בחברה הערבית"
העגלה הריקה מול העגלה המלאה • הרב יחיאל מאיר צוקר • צפו
הדלקת נרות חנוכה בחצה"ק שאץ ויז'ניץ • גלריה
וְקָבְעוּ שְׁמוֹנַת יְמֵי חֲנֻכָּה • מסיבת חנוכה לילדי הת''ת מתיבתא
עָשִֹׂיתָ תְּשׁוּעָה גְדוֹלָה • מרן הגר"ח קנייבסקי בהדלקת נרות חנוכה
וְצִוָּנוּ לְהַדְלִיק • הדלקת נרות חנוכה בחצה"ק בוטושאן
אוֹרִים גְּדֹלִים • הדלקת נרות חנוכה בחצה"ק נדבורנה
גאב"ד מערב בני ברק בהדלקת נרות חנוכה • גלריה
הכלים אצלך! צא לדרך! / רענון עסקי מאת צבי סילבר
פינה לשבת: המגיד החסידי הרב יעקב שלמה לוי • צפו
מספר המאומתים בזן אומיקרון עלה ל-7; כמה מחוסנים ומי עם סימפטומים?
פנינים לפרשת השבוע • הרב יוסף חיים אוהב ציון • צפו
פרשת מקץ • המגיד הירושלמי רבי אשר דרוק • צפו
דרמה בתרגיל אימונים: הגלגל לא נפתח; עוצר טיסות במערך ה-F15
הערבים שחסמו את הכביש והחנוכייה של בוריס גו'נסון • עשרת הסרטונים הנצפים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו