'קול קורא': חובה קדושה היא להצביע למען רשימת יהדות התורה המאוחדת

הבוקר מתפרסם ה'קול קורא' עליו חתומים כל גדולי ישראל למען רשימת יהדות התורה | בין הדברים: סכנה מרחפת על קיום יסודות התורה | עודם מבקשים לעקור יסודות הדת, להפוך חלילה את השבת לחול, לפגוע בייחודו של עם ישראל, להרבות שחץ, להצר צעדיהם של לומדי תורה, להתנכל לחינוך הטהור למעמד הרבנות והכשרות ולטהרת היוחסין, ואף צרה עינם בילדי ישראל | התמליל המלא בפנים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

יום שלישי הבעל"ט – יום הבוחר הוא ללא ספק יום הדין ליהדות החרדית בארה"ק לארבעת השנים הקרובות, כל יהודי החרד לדבר ה' יקבע את עתידו של עולם התורה לקדנציה הנוכחית.

קרא עוד:

[postim]

כבר הרבה פרשנויות נכתבו עלי גליונות ובכל אתר ואתר, אך ככל שהיום הזה מתקרב בעוד שבוע בדיוק, נהיים הדברים מציאותיים ותכליתיים יותר, גם גדולי ישראל לא מסתירים את דאגתם וצערם מהגזרות הצפויות לבוא ח"ו על עולם התורה בתקופה הקרובה, והם מרבים להתבטאות על כך שגזירת הגיוס מדירה שינה מעיניהם.

והגדיל לעשות הגדול שבהם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א שבגילו המופלג קרוב ל100 עד ביאת גואל צדק, מכתת רגליו (כשהמזג אוויר בחוץ קרוב ל0 מעלות) למרחקים כדי להשמיע בקולו לפני הציבור את דאגתו, ואת חובתו של כל יהודי חרדי בארץ הקודש לפעול למען הגדלת נציגי יהדות התורה בכנסת הבאה, שהם יוכלו להיות השליחים הנאמנים של כאו"א לגדור גדר ולעמוד בפרץ הגזירות והקיצוצים.

רק אתמול עשה ראש הישיבה סיבוב ארוך החל בירושלים עם ביקור בבית מרן הגר"ש אויערבאך, המשיך לכנס 'ירחי כלה' וסיים בכנס בחירות המוני בקרית ספר – מודיעין עילית, שמעל גבי הבמה קרא ואמר, שבחיזוקה של רשימת יהדות התורה ישנו קידוש שם שמים ברבים, וזה חוב קדוש על כל אחד ואחד.

ה'קול קורא'

הבוקר (שלישי) מתפרסם לראשונה ביומונים החרדים ה'קול קורא' הרשמי עליו חתומים כל גדולי ישראל אדמו"רים רבני קהילות ושכונות וראשי ישיבות בישראל, הקוראים להצביע ג', ב'קול קורא' הם מגוללים בקצרה את הסכנה העתידה לבוא בארבעת השנים הקרובות כאשר אנו בעיצומה של רדיפת הדת ממש, שהמטרה היא לקעקע את יסודות התורה ומשפטיה.

קול קורא - יהדות התורה 2

להלן הנוסח המלא:

מי לה' אלינו !

בעזהשי"ת טבת תשע"ג

את כלל אחינו בני ישראל היראים והחרדים לדבר ה' באשר הם בכל רחבי ארה"ק הננו מבקשים בימים אלו. בהיות וסכנה מרחפת על קיום יסודות התורה הקדושה והיהדות החרדית בארה"ק, ולדאבוננו רבים הקמים עלינו אשר חרטו על דגלם בריש גלי את רדיפת הדת והמסורת ובפרט לאחרונה שהבעירו אש בגזירת גיוס בני הישיבות המאיימת לכלות את עולם הישיבות וקדושת היהדות החרדית. וכל כוונתם להזיק ולקעקע ח"ו את יסודות התורה ומשפטיה ולפגוע ח"ו בטהרת ישראל ובקדשיו.

תכפו עלינו ה' ירחם, ימים לא קלים וסכנות ברוחניות ובגשמיות, מחוץ תשכל חרב איומים ופיגועים, מבית קמו לדאבוננו חוטאים, אשר תחת זאת שיעשו הכל לחיזוק גדרי הדת כדי להשבית כל משטין ומקטרג על שלומם וביטחונם של דרי ארה"ק – עודם מבקשים לעקור יסודות הדת, להפוך חלילה את השבת לחול, לפגוע בייחודו של עם ישראל, להרבות שחץ, להצר צעדיהם של לומדי תורה, להתנכל לחינוך הטהור למעמד הרבנות והכשרות ולטהרת היוחסין, ואף צרה עינם בילדי ישראל. והגדילו בשנים האחרונות, כידוע, לעשוק מפת לחמם עד שהיו מי שהגיעו לעוני ולמחסור ה' ירחם.

שליחותא דקמאי עבדינן צדיקי וגאוני תקיפי דארעא קדישא ארזי הלבנון קברניטי האומה זיעוכי"א אשר חיוו מכבר דעת תורה כי חובה קדושה היא להצביע למען רשימת יהדות התורה המאוחדת, אשר עומדת תחת מרות גדולי התורה והחסידות, ונציגיה עומדים בגאון ובעוז נגד המתנכלים לכרם בית ה' בהתאם לדעת תורה בבחינת "ועשית ככל אשר יורוך".

אשר על כן קוראים אנו בקריאה קדושה אל כל אשר לבבו שלם עם ה' מכל העדות והחוגים להיחלץ חושים ולצאת לעזרת ה' בגיבורים במלא ההתלהבות ולפעול ולהפעיל למען הצלחתה של רשימת יהדות התורה המאוחדת והשבת אגודת ישראל דגל התורה שסימנה ג', להגדיל את נציגותה בכנסת. והיא הרשימה האחת והיחידה אשר אנו קוראים להצביע בעבורה כי היא כוללת בתוכה הכל, ויש בזה משום קידוש שם שמים ברבים.

מובטחים אנו שככל שירבו המצביעים למען רשימת יהדות התורה כן נצליח במערכה הקשה למען תורתנו הקדושה, מצוותיה וחוקיה וקדושת בית ישראל, בה אנו נתונים ואיש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק.

הננו תפילה להשי"ת כי הפועלים והמצביעים למען רשימת יהדות התורה המאוחדת והשבת אגודת ישראל דגל התורה שסימנה ג' לכנסת, יתברכו בבני חיי ומזוני ובכל הברכות ממקור הברכות, וחפץ ה' בידינו יצליח להגדיל תורה ולהאדירה וכלל ישראל יוושע בתשועת עולמים.

על החתום: כ"ק אדמו"רים: מערלוי, סערט ויז'ניץ, בעלזא, גור, צאנז, ביאלא, באיאן, מודז'יץ, פיטסבורג, זוויעהל ובוסטון.

הרבנים הגאונים הצדיקים: מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ, מרן הגרי"ג אדלשטיין ומרן הגרב"ד פוברסקי – ראשי ישיבת פוניבז', מרן הגרמ"צ ברגמן ר"י רשב"י, ומרן הגר"ח קנייבסקי, הגרא"ש שמרלר ר"י צאנז, הגר"ד יפה משגיח ישיבת כפר חסידים, הגרמ"ה הירש מר"י סלבודקה, הגרב"מ אזרחי ר"י עטרת ישראל, הגרמ"י שלזינגר ר"י קול תורה, הגר"ד כהן ר"י חברון, הגר"י שיינר ר"י קמניץ, הגר"א פינקל ר"י מיר – ברכפלד, הגר"י עדס ר"י קול יעקב, הגר"י זילברשטיין רבה של רמת אלחנן, והגר"א ברלנד מנהיג קהילת שובו בנים.

מי שמצרף לראשונה את חתימתו ל'קול קורא' הוא כ"ק אדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א שנמנע עד כה מלחתום למען הבחירות לכנסת, אך מול הגזירות הקשות המאיימות לבוא, יצא מגדרו וחתם יחד עם שאר גדולי ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האדמו"ר מויז'ניץ גם חתם על הקול קורא.

למה בחרתם בהמבשר ולא בהמודיע אולי בהמבשר כתבו לפי סדר הא'ב' בשילוב האיי בי סי…..

כצריכים אותנו פתאום כולם מתעוררים.
טובניקים!

אסור להשתתף בבחירות אפילו אם שני האדמורים מסאטמר ותולדות אהרן והגאבד והראבד וכל חברי הבדץ יורו להשתתף אסור להשתתף

אסור להשתתף בבחירות אפילו אם שני האדמורים מסאטמר ותולדות אהרן והגאבד והראבד וכל חברי הבדץ יורו להשתתף אסור להשתתף כידוע

מצוה להשתתף בבחירות כדי להשפיע, להטות את הכף לזכויותינו המגיעות לנו ביושר. שוב: מצוה להשתתף בבחירות, והלוואי ששני האדמורים מסאטמר ותולדות אהרן והגאבד והראבד וכל חברי הבדץ יורו להשתתף. כידוע שהחזון איש והבריסקר רב זצ"ל אמרו שכיום, קו-החזית ממוקמת במקום אחר…
גם אם אתה מאוכזב ג', יש לך ברירה להצביע "למפלגה החרדית ביותר", כלומר לרב אמנון יצחק או לבן-ארי…..

למה האדמורי"ם מסאדיגורה ומאלכסנדר בני חברי המועצת אינם חתומים.
למה האדמורי"ם מנדבורנה לא חתומים – אביהם היה חותם.
למה האדמורי"ם מטשרנוביל לא חתומים.
למה האדמו"ר מויז'ניץ רמ"מ לא חתום.
בקיצור יש יותר גדולי ישראל שהם נגד הבחירות.
או שיש הרבה פולטיקה בצמרת, אז אם הגדולים לא יודעים להתאחד ביניהם, איך אנחנו נתאחד…

רק המבשר מכיר באדמו"ר הקדוש מבוסטון?
למה החתימה שלו לא מופיע לא מופיע בהמודיע ויתד?

האדמו"ר מסא"ג שליט"א אינו מעונין להכנס כבר עכשיו לפוליטיקה…
אביו חתם כבר ואין שום סיבה בעולם שהוא יחתום אלא אך ורק כדי להקרא אדמו"ר…

האדמו"ר מנדבורנה זצ"ל חתם רק פעם אחת ותמיד הורה בע"פ לשואליו לבחור.

האדמו"ר רמ"מ מויז'ניץ שליט"א לא מוכר ע"י העתונים…

הסיבה שלקחו מהמבשר ולא מהמודיע כי המבשר שולח כל יום במייל, והמודיע לא.

נדמה לי שהרבנים שאוסרים להשתתף בבחירות לא מרשים להסתכל איפה שהנך מסתכל עכשיו, אלא מאי… שאתה שומע אך ורק לדעתך ולא לדעת רבנים, ומה שמסתדר לך אתה עושה ומה שלא… "ומקלו יגיד לו"… דרך אגב – מה עם תולדות אברהם יצחק, אותו שכחת? או שפשוט אם הוא יאמר לבחור אתה תבחר?

מספיק לעכשיו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture