הערב: חנוכת אגפים חדשים במרכז החסד 'רפואה וחיים'

המעמד תתחיל עם מעמד קביעת המזוזות על ידי מרן אדמו"ר מוזי'ניץ שליט"א שיקבע את המזוזה בכניסה הראשית לאגפים החדשים | במעמד קביעת המזוזה ישתתפו ההנהלה הבכירה של הארגון - עסקני החסד הרב ברוך הימל מנכ"ל האגודה, הרב יצחק שטרן היועץ הרפואי, והרב נפתלי ויינברגר

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

פנינת חן מפוארת תיחנך היום בכתר ממלכת החסד של אגודת "רפואה וחיים" בהשתתפות חברי נשיאות האגודה מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשות מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א.

משכן החסד החדש הורחב והותאם להכיל את מגוון פעילויות האגודה ולאגפים הרבים שהיא כוללת, האגפים החדשים שופצו בחודשים האחרונים במיוחד לאלפי נעזרי שירותי האגודה, והותאמו עבור המשרדים המרכזיים של אגף ארוחות קלות, אגף החניך המיוחד, אגף ייעוץ הרפואי בראשות הרב יצחק שטרן, אגף השאלת ציוד רפואי, אגף השמחה, אגף קבלת שבת, כשבמקום יפעל גם מוקד מערך ההסעות לבתי חולים של רפואה וחיים.
מידי יום מתקבלים במשרדי האגודה מאות פניות ובקשות לעזרה וסיוע במכלול תחומים רפואיים. מידי ערב יוצאים מאגף ארוחות קלות 2.500 מנות לחלוקה בבתיה"ח. מעלות השחר ועד השעות הקטנות של הלילה, פועלים אנשי "רפואה וחיים" כדי לספק את כל צורכי החולים, ולהביא שמחה ומזור למאושפזים קשישים ונזקקים הרתוקים למיטתם באמצעות מסיבות שמחה ואירועים הנערכים מידי שבוע במרכזים הרפואיים ובמחלקות סגורות לתשושי נפש.

אגפים של סיוע ותמיכה. השאלת ציוד רפואי, יעוץ והכוונה רפואית, הסעות נכים ומוגבלים, קייטנות הדגל ונופשונים לילדים C.P ותסמונות דאון הנערכים כל שבת שלישית, מועדוניות לקידום ושילוב הילד המיוחד בקהילה, אגף מילוי משאלות, אך עם התגברות הדרישה וכמות הבקשות נעשה המקום צר מלהכיל ולהפעיל את אגפי האגודה הרבים והמסועפים המתפרסים כיום על מעגל ענק של נתינה מתוך שמחה ואהבת ישראל אמיתית.

עסקני חסד ואישי ציבור שסיירו במקום התרשמו מהפאר והיופי ומרמת ההשקעה ושימת הלב להעניק לכל פונה ונזקק את מירב היחס והשירות ברמת הזמינות ובפן האישי והדיסקרטי, משאבים רבים וייחודיים הושקעו ברכישת הציוד החדיש לתיגבור הפעילות בלשכות הייעוץ והעזרה של האגודה.

בני משפחת "רפואה וחיים" – מאות גיבורי הכח מתנדבי האגודה יתקבלו הערב בחום וברוב כבוד, ע"י הנהלת האגודה, ויסבו מסביב לשולחנות ערוכים לחגיגת הוקרה במלון ויזניץ ציפורי קלאס.

ינחה את המעמד יו"ר ההנהלה הרב יצחק רוט שיחי', חבר ההנהלה הרב יחזקאל כהן שיחי' יארח את ראש עיריית ב"ב הרב אברהם רובינשטיין שיחי' וראש עיריית פ"ת עו"ד אורי אוהד שיחי' שיביאו את ברכת הרשויות המקומיות.

במהלך הערב יירשם אפיק חדש בעולם החסד, כשבמרכז הארוע תיחשף לראשונה תכנית להקמת מרכז חסד חדיש ומפואר עבור כל אגפי האגודה בתוספת מרכז משוכלל ענק וייחודי עבור קידום ושילוב החניך המיוחד, עולם חסד חדש יבנה.

את ברכת הקודש לרגל המעמד ישא נשיא האגודה מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, היועץ הרפואי הותיק הרב יצחק שטרן שיחי' יקבל את אורח הכבוד פרופ' גבי ברבש שיחי' מנהל המרכז הרפואי ת"א איכילוב ישא דברים על חשיבות ההתנדבות בראי הצוות המקצועי, הרב נפתלי ויינברגר שיחי' – מנהל החניך המיוחד יארח את נציג ההורים, אבא ל-3 ילדים מיוחדים.

הרב ברוך הימל שיחי' מנכ"ל האגודה מוסר כי הנהלת האגודה תוקיר ותעלה על נס את פועלם של המתנדבים המסורים שנים רבות לעבודת הקודש בעולם החסד של רפואה וחיים ללא כל תמורה אך עם הרבה רגש מסירות ונשמה יתירה.

כי בשמחה תצאון, אמן הרגש והשמחה מראשי אגף השמחה ומתנדב ותיק באגודה הרב מאיר אדלר ינעים את הערב בשרשרת יצירות ווקאליות בליווי מקהלת ויזניץ.

האירוע בחסותו האדיבה של חבר ועד הידידים הרב אלי ציפורי שיחי', בעלי רשת מלונות ציפורי קלאס, ובאדיבות הנהלת בנק פאג"י.

לקראת המעמד החגיגי שוררת תכונה והתרגשות רבה בקרב הנהלת האגודה ומתנדביה מתוך שאיפה וחזון כי בס"ד חנוכת האגפים החדשים תקל על עבודתם של מתנדבי האגודה להגביר ולהרחיב את אגפי הפעילויות ולהביא עוד קרני אור של תקוה ושמחה לאלפי חולים ומיוחדים ובהמשך פיתוחו של מרכז החסד הגדול רפואה וחיים, כדי להביא להצלת חיים והקלה על סבלם של החולים ולגרום לקידוש שם שמים מתוך אהבת ישראל .

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"אני רוצה שנדבר על שמוליק כהן," אמרתי לבכירי רפואה וחיים לפני כמה ימים.

הם השתתקו, מופתעים.

היינו באמצע ישיבה רבת משתתפים שעסקה, כרגיל, בנסיון לארגן עוד שבת בקיבוץ חפץ-חיים. על השולחן הארוך היו פזורות כוסות קרטון עם קפה שהתקרר כבר מזמן, ועל המסך הגדול הוקרן עוד טור אינסופי של מספרים.

"מי זה שמוליק כהן?" שאל מישהו מקצה השולחן.

"שמוליק כהן מפתח תקווה," הסברתי, "הוא בן 24.5 ורוב יומו עסוק בלימוד ניהול רשתות וכתיבת תוכנות, אשתו מנהלת פיתוח עסקי באחד הרשתות הגדולות. הוא פחות או יותר במעמד הבינוני ולגמור את החודש אצלו זו משימה לא פשוטה. הוא עצמו (עם אשתו) נוסע איתנו בכל חודש לשבת לגלי-צאנז או לחפץ-חיים. הוא המתנדב של דודי, הילד המיוחד שלנו – תסמונת הדאון. הוא מכיר את דודי – ולא גומר לחייך אליו ולנגב לו את טיפת הריר מתחת לחיוך הענק שלו. אבל קשה לי להבין איך הוא יכול כך לעמול במסירות בלי הפסקה"

כמה חיוכים הפציעו מסביב.

"אנחנו יושבים פה," אמרתי, "יום אחרי יום, ומדברים על איך מממנים עוד שבת ועוד אמבולנס, אבל כרגע התפקיד שלנו הוא לא לאזן גיליונות אקסל, אלא לחשוב איך להוקיר את שמוליק כהן"

"אנחנו צריכים לעזור לו," המשכתי, "בגלל שהוא מבחן החיים שלנו. בזכות אנשים כמו שמוליק כהן האומה שלנו מתקיימת. שמוליק כהן הוא זה שקם באמצע הלילה עם הפיז'מה רק כי המשפחה של דודי הילד המיוחד צריכה שייקחו אותו לכמה שעות. הוא מוקף בחברים, עסוק בלימודים ובחיים שובבים של כל בעל משפחה בגילו, הוא לא שייכת מבחינתנו לשום סקטור – אבל הוא מחזיק על חיוכו את הדי-אנ-אי של העם המיוחד שלנו.

מה אנחנו עושים בשבילו? האם אנחנו זוכרים שאצלו אנחנו עובדים?"

החיוכים התחלפו במבטים מהורהרים.

"אני רוצה שנקיים חגיגת הוקרה מיוחדת על שמוליק כהן," אמרתי להם, "שבה כל אחד מאתנו יציע איך אנחנו – כהנהלת רפואה וחיים – יכולים לעזור לו. אני רוצה שנבנה בשבילו תוכניות ורפורמות שיעזרו לו לגמור את היום עם כיף וחיוך, שישפרו את איכות חייו, שיורידו את השעות הקשות שלו, שיאפשרו לו להרגיש שאנחנו אוהבים את מה שהוא עושה ולא גומרים להודות לו על כך"

ואנחנו, זה אומר בעיקר החברים המתנדבים המסורים כל-כך, אנחנו נראה לו את האהבה שלנו אליו!.

בשביל זה אנחנו מקיימים את הערב, להגיד תודה במיוחד לכם, המתנדבים שלנו!

אנחנו פשוט, נאמר היום בערב, לכולכם, תודה רבה!

ברוך הימל – מנכ"ל

ב"ה

"מידי ערב יוצאים מאגף ארוחות קלות 2.500 מנות לחלוקה בבתיה”ח."?

לאחרונה הייתי מאושפז בבלינסון כשלוש שבועות, וגם לפני כן במשך חיי הייתי מאושפז בבתי חולים.
לעולם לא ראיתי אותם בבית החולים, וכמובן שלא קיבלתי מהם שום "ארוחה קלה".

ב"ה

"מידי ערב יוצאים מאגף ארוחות קלות 2.500 מנות לחלוקה בבתיה”ח."?

לאחרונה הייתי מאושפז בבלינסון כשלוש שבועות, וגם לפני כן במשך חיי הייתי מאושפז בבתי חולים.
לעולם לא ראיתי אותם בבית החולים, וכמובן שלא קיבלתי מהם שום "ארוחה קלה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture