בקמפיין מתוזמן היטיב, 'הידברות' מפיצה מודעה פרובוקטיבית ומתריסה: "מי בכלל רוצה דירה" • השאלה מובנת עם המשך המשפט: "כשיש פנטהאוז" • על הקמפיין ועל הבאזז

ארגון 'הידברות' יוצא בקמפיין מקורי לקראת ההגרלה הגדולה של 'הפנטהאוז'. הקמפיין המסיבי שהקיף את כל הריכוזים הדתיים והחרדים בארץ, הצליח לגרור גל תגובות חיוביות ולרתום אלפי אנשים להתנדבות ותרומה.

למרות שמדובר בקמפיין שחוזר על עצמו בוריאציות שונות, מדי שנה, כל פעם הנהלת הארגון מקבלת תגובות חדשות ומגוונות. קהל היעד של הארגון הוא בעצם כל יהודי שרוצה לתרום מהונו לזיכוי הרבים, להפיץ את אור היהדות בכל בית יהודי בעולם.

מבצעי הקמפיין הם האסטרטג קלמן בורשטיין ממשרד הפרסום 'קלמן V' והמעצב המוכשר אליעזר כהנא.

מה זה 'הידברות'?

ארגון 'הידברות' הינו אחד הארגונים הגדולים בעולם, העוסקים במתן הסבר על יהדות, קבלה, חינוך, אהבה, מיסטיקה ועוד. מטרת הארגון היא לקרב בין יהודים חילוניים ליהדות המסורתית באמצעות הידברות והסברה, בדרכי נועם ומתוך גישה של פתיחות, ידידות וקרבה.

הנושאים הרבים המוצגים לפני קהל הידברות הינו עצום, ולא לחינם. בהנהלת 'הידברות' מאמינים שככל שילובנו יותר נושאים, ויפתרו יותר קושיות, היהדות תופיע במלוא יפיה והדרה, ותתגלה כחוכמת חיים אדירה המשיבה מענה בכל נושא.

הדרכים בהם מעניק הארגון מתן הסבר על עיקרי היהדות לקהל הרחב, הם באמצעות ערוץ טלוויזיה הפועל כמעט 24 שעות ומשודר בכבלים, אתר אינטרנט המכיל מאות מאמרים, סרטים ותוכניות, וכן ירחון איכותי החולש על נושאים רבים ונותן מענה לשאלות רבות.

בנוסף, מועברות הרצאות ברחבי הארץ, בהן ניתן להעלות וללבן כל שאלה במגמה להבין איש את רעהו, וכן מופצים ספרים, חוברות וקלטות המציגות את היהדות באורה המקורי.

הקמפיין של הידברות