נְפָשׁוֹת לַצַּדִּיקִים • האדמו"ר מבאבוב-45 שליט"א יצא למסע תפילה בפולין וגליציה

לרגל שמחת נישואי בת זקוניו, יצא כ"ק מרן האדמו"ר מבאבוב-45 שליט"א למסע קודש אל קברי הצדיקים שבפולין וגליציה רבתי • הבוקר נחת האדמו"ר בקראקא שם יקראו בתורה במנחה, בביהכנ"ס 'ר' אייזיק ר' יעקל'ס' • הפרטים המלאים על המסע המרומם לצאנז, באבוב, דאמבראווא, ליז'ענסק ולובלין

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

אתמול (יום א' כי תצא), יצא כ"ק מרן אדמו"ר מבאבוב-45 שליט"א, בראשות פמליה של מאות חסידים ואנשי מעשה, להשתטח על קברי הצדיקים וקברי אבותיו הקדושים הטמונים במדינות פולין וגליציה, לזעוק ולהתפלל בעיצומם של ימי הרחמים והרצון, בכדי לעורר ולהיפקד בדבר ישועה ורחמים לכלל ולפרט.

מסע הקודש יוצא אל הדרך לקראת שמחת הנישואין העתידה להיערך בחורף הקרוב, בשמחת נישואי בת זקוניו של כ"ק אדמו"ר שליט"א בשעטו"מ בחודש טבת הבעל"ט. כפי הנהוג לפני שמחות נישואין, יוצא כ"ק האדמו"ר שליט"א לפקוד את קברי הצדיקים, מרנן ורבנן שרפי מעלה, ראשי שושילתא קדישא – צדיקי בית צאנז ובאבוב ורועי החסידות למעלה בקודש, בכדי להתפלל במקום מנוחתם, ולהעתיר על צאצאיהם בתחינה נרגשת שבית צדיקים יעמוד, ועל כל אנשי קהילתו הקדושה בתוך כל כלל ישראל.

כ"ק האדמו"ר שליט"א נחת הבוקר יום שני בעיר קראקא. בשעות הצהריים יתפלל האדמו"ר שליט"א תפילת מנחה יחד עם קריאת התורה כהשלמה לשחרית, בבית הכנסת ההיסטורי הידוע בשמו "ר' אייזיק ר' יעקעל'ע", ולאחר מכן ייצא לפקוד את ביה"ח העתיק בחצר ביהכ"נ של הרמ"א, שם טמונים גדולי הדורות, לאחר מכן ייצאו יחדיו לפקוד את ביה"ח החדש שבעיר, שם טמונים בין היתר הרה"ק המאור ושמש ובנו זי"ע, וכן גדולי עולם נוספים.

מקראקא תצא השיירה אל עבר אדמת הקודש בעיר צאנז, לשפוך שיח בציונו הקדוש של אבי השושלת מרן הרה"ק בעל הדברי חיים מצאנז זי"ע, ולאחר תפילת מעריב שתתקיים ברוב עם בביהמ"ד העתיק בצאנז בו התפללו אבות אבותינו, ובלילה ילונו החסידים לינת ערב בעיר ובגלילותיה.

ביום שלישי עם שחר ייצא כ"ק האדמו"ר שליט"א לדרכו בראש עם ועדה, אל עבר עיר קרית מלך רב באבוב המעטירה. מה נהדר יהיה המחזה, כאשר עדת החסידים הממשיכים במורשת ומסורת בית אבות, ובמנהגי ושיחות הקודש שהנחילו לדורות הבאים, וששמותיהם חרוטים ונשואים תמידין כסדרן על לבם, יתפללו תפילת שחרית בלהב אש קודש בביהמ"ד העתיק של באבוב, במקום הנורא הזה בו דרכו רגלי אבותיהם ואבות אבותיהם, הקדושים והטהורים, זכותם יגן עלינו, ומהם שנבחרו לעלות על המוקד במעלות קדושים וטהורים הי"ד.

לאחר תפילת שחרית ושולחן לחיים, יעלו יחדיו כל הציבור בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א, לעבר מעלה בית החיים לפקוד את ציונו הקדוש של כ"ק מרן אדמו"ר הראשון מבאבוב הרה"ק מהר"ש זי"ע, וישאו תפילה בזכות אותו צדיק וקדוש להצלחה בכל מילי דמיטב ברוחניות ובגשמיות.

משם תמשיך הפמליא אל עבר העיר דאמבראווא לפקוד את ציונו של הרה"ק רבי מרדכי דוד מדאמבראווא זי"ע, לאחר מכן ימשיכו אל העיר לאנצוט, שבו מצוי ציונו הקדוש של הרה"ק מראפשיץ בעל זרע קודש זי"ע, שם יוסיפו עוד בבקשת רחמים ותחנונים.

ביום שלישי בשעות הערב המאחרות, יפסעו בחרדת קודש אל הציון הקדוש של רשכבה"ג הרה"ק הרבי רבי אלימלך מליז'ענסק זי"ע, כשבמקום קדוש זה יאריכו בתפילות ותחנונים בעיצומם של ימי הרחמים והרצון, לעורר רחמי שמים מרובים לקראת הימים הקדושים הבאים לקראתנו לשלום.

לאחר סיום התפילות בליז'ענסק, ייצאו אל עבר העיר לובלין, שם ינוחו את מנוחת הלילה, כאשר עם שחר לאחר תפילת שחרית ברוב עם, ייצאו לפקוד את ציונו הקדוש של החוזה, הרבי מלובלין זי"ע, ולאחר מכן ימשיכו אל עבר קוז'ניץ, בכדי להתפלל בציון הקודש של המגיד מקוז'ניץ ובניו הקדושים זי"ע, להפקד בדבר ישועה ורחמים.

מקוז'ניץ תצא הפמליא אל עבר עיר הבירה וורשא, משם ימריא מטוסו של כ"ק האדמו"ר שליט"א ושל יתר בני הפמליא, בחזרה אל ניו יורק לביתו נאוה קודש בשעה טובה ומוצלחת.

אילוסטרציה: עמנואל דיין, פריס

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

Hello can you please bring pictures of the nesiea??
Thanks

מ'זאל "פולין" אלעס גיטס

פארוואס איז נישט דא קיין בילדער פון דו נסיעה

די עולם איז אזוי פארדביקות אין דערהויבען אז זיי האבן אינגאנצען פארגעסן פון אונז …..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture