ב"סעד ומרפא" פותחים את השנה בשורת פעילויות חסד

המרפאה הירושלמית המופעל ע"י הארגון כבר ערוכה לסייע לכל הפונים בשבתות ובחגים, מערך חלוקת 'מים בשיעורים' כבר עומד הכן לפעולה, ומארגני שמחת בית השואבה המרכזית לחולים ולמשפחותיהם סוגרים פרטים אחרונים • "טרודין במצוות" בגרסת 'סעד ומרפא'

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

חודש תשרי הממשמש ובא, גדוש במצוות ובמעשים טובים ע"י כלל ישראל המרבים בזכויות. בקעה נאה להתגדר בה, מצאו ראשי ארגון החסד "סעד ומרפא" העמלים ללא לאות על יוזמות חדשניות ומבורכות כאשר בהגשת סיוע קל מבעוד מועד, מצליחים הם בס"ד לסייע לאלפים שלא להזדקק לשירותי רפואה מסובכים.

הפעילות המבורכת של "סעד ומרפא" מתפרסת על פני כל ימי השבתות והחגים המרובים בחודש זה. בכל ערב חג ושבת, עם סגירת קופות החולים המקומיות, נפתחים שעריה של 'מרפאת רם' המשוכללת שהוקמה ע"י "סעד ומרפא" ברחוב קדושת אהרן 10 שבקרית בעלזא, והרופאים שהובאו על ידה עומדים הכן לטובת כל הבאים.

המרפאה המתקדמת מאוישת ע"י רופאים מומחים החל מצהרי ערב שבת וחג ועד לשעות הקטנות של ליל מוצאי השבת והחג, ברציפות מהודקת. עסקני החסד אבזרו את המרפאה במיטב הציוד הרפואי ולא חסכו במאום על מנת להקל על הזקוקים לטיפול או כל צורך רפואה שיש לבצעו ע"י המטפלים המומחים.

מרפאה (1)אחת הפינות המאובזרות במרפאה

שירות ייחודי ניתן במרפאה לבני חו"ל השוהים בארה"ק ואין באפשרותם להסתייע במערכת הבריאות המקומית בשל המחירים הגבוהים, כאן יקבלו הם את הטיפול הדרוש להם במאור פנים ובנדיבות. גם בכל ימות השבוע מסייעים ב"סעד ומרפא" בייעוץ רפואי לאורחי חו"ל ולתושבי הארץ, בהכוונה ובמתן כתף תומכת בכל השלבים.

שיא ההיערכות לחודש החגים, הינו לקראת ערב היום הקדוש, יום הכיפורים. החל ממחרת ראש השנה, מחולקות במרפאה אריזות מיוחדות ונוחות של 'מים בשיעורים'. ערכות מיוחדות מחולקות ע"י פעילי הארגון לאלפי חולים הזקוקים לשתייה בהוראת רופאיהם ורבותיהם. דגש מיוחד ניתן לחלוקה של מארזים מותאמים לרבבות חיילים, בצורה שתאפשר להם ליטול את ה'שיעורים' גם כאשר הם יוצאים לפעילות מבצעית וכך אינם נמנעים מלצום ביום הקדוש למרות הקשיים והמניעות.

מים בשיעורים (1)ארגזי ה'מים בשיעורים' טרם החלוקה

פעילויות ברוכות אלו, מתווספות כנדבך עליון על שלל התחומים בהם תומכת העמותה בחולים ובנזקקים בכל מהלך השנה. המתנדבים הרבים ואנשי החסד בארגון "סעד ומרפא" שבראשות הרב מרדכי פריד הי"ו, עמלים בכל ימות השנה במגוון עיסוקיהם להושיט יד לחולים ולבני משפחותיהם בהסעות לבתי החולים ובשהייה על יד מיטת יקיריהם. אגף נוסף מציע השאלת ציוד רפואי נחוץ למטופלים, במטרה להסיר את העול הכלכלי מעל צווארי בני משפחתם.

מרפאה (6)יו"ר ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים, מר מלקולם הונליין, מתרשם 
מהפעילות

גולת הכותרת של פעילות החסד בכללה, ושל חודש החגים בפרט, הוא האירוע המרכזי של שמחת בית השואבה לילדים החולים ולבני משפחותיהם, הנערך באודיטוריום שבבית החולים שערי צדק בירושלים. מאות ירקדו במעמד הנפלא וישמחו את לבבות המשתתפים והצופים. ערב השמחה הייחודי מעניק תעצומות נפש ומחזק את נשברי הלב בשעותיהם הקשות, ואכן, רבים מביניהם העידו כי "מי שראה שמחת בית השואבה של 'סעד ומרפא'- שאב כוח רב ואושר לכל ימות השנה".

מספר הטלפון האישי של מוטי פריד יו"ר הארגון, זמין עבור כלל תושבי חו"ל הזקוקים לעזרה, סיוע או יעוץ באנגלית בכל סוגיה רפואית 972-52-2386903, או באמצות האתר המקוון של הארגון helpgetwell.org אל תהססו לפנות במקרה הצורך.

סעד ומרפא שמחהטעימה מפעילויות השמחה המאורגנות בכל השנה

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture