תדליקו נרות ותצאו להודות, בשרי או חלבי, רק תדליקו נר של שמח (תוכן מקודם)

ריכזנו עבורכם מגוון של מסעדות כשרות למהדרין בכל הארץ בשרי או חלבי כדי שיהיה לכם חנוכה שמח

כתבות נוספות בנושא:

אריסה ביתית / עטרה ז'ורנו
חלות  כוסמין / ניסי גולדרייך
איך מכינים ומכניסים שבת בנחת? / ניסי גולדרייך
תבשיל אורז עם שוקיים / ניסי גולדרייך

 מסעדת רודריגז הירושלמית

את רודריגז – המסעדה הבשרית המצויינת בהר חוצבים, כולם מכירים. עם השף הידוע אלי מנחם,  ניתן לקפוץ עם כל המשפחה וליהנות ממנות איכותיות בטעמים המופלאים של רודריגז. התפריט ברודריגז נבנה על ידי  השף המוביל אלי מנחם בהתאם לטעמים האהובים על החיך הישראלי והירושלמי.

ברודריגז  מציעים מנות נבחרות מתוך התפריט החדש הכולל מגוון עשיר של מנות בשרים ושיפודים, לצד תוספות חמות וסלטים טריים. כל הבשרים ברודריגז נצלים במקום ומוגשים מהגריל ללקוח. בין המנות המצויינות של 'רודריגז " תמצאו את המנה שהפכה ללהיט: אצבעות אסאדו ברוטב מתקתק

רודריגז מציעה מתחם בעיצוב נקי ואלגנטי המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה, לצד שירות אדיב וחייכני. כשר למהדרין! רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים.

 מסעדת שאלוט  ואם אתם במרכז הארץ , המסעדה שהפכה למהדרין לרווחת כולנו. בחנוכה תקבלו וסופגניות על חשבון הבית

השף והמסעדן מישה אמאייב, בעל ידי זהב וניסיון של הפעלת מסעדות כשרות ברחבי רוסיה, משרה את האופי החם והאדיב שלו בכל רחבי המסעדה.

שאלוט מציעה מטבח יהודי קווקזי ים תיכוני כשר למהדרין, עם מבחר מנות בצקים בעבודת יד, נתחי בשרים מובחרים בגריל ובצלייה ומאכלי דגים. בין המנות המסורתיות ניתן למצוא צ'ודו, שהוא מעין בצק פריך דקיק במילוי ירק, עוף או בשר, תבשיל עדשים גרוזיני בשם לוביו, ועוד שלל מנות מסורתיות מפתיעות העשויות ביד אמן.

בנוסף למנות המטבח המסורתיות המקום מציע מבחר מנות פתיחה עשירות וסלטים מגוונים על-פי פרשנות השף: פיש אנד ציפס, מנת חציל בטחינה מהודרת ושלל צלחות וקדרות צבעוניות וטעימות בליווי לחם קווקזי שנאפה בטאבון המקומי ומוגש עם רטבים מסורתיים.

המסעדה מעוצבת כחלל גדול ומואר בגופי תאורה בעיצוב אירופאי כבד, עם לבנים אדומות על הקירות, ריהוט אלגנטי והדבר הכי חשוב, מרווח ופרטיות בין השולחנות. נוסף לעיצוב, גם השירות במקום הוא אירופאי קלאסי, אדיב, חייכני ומוקפד מאוד אבל לא מעיק.

בואו להתרגש מחוויה קולינרית חוצת גבולות, כשרה למהדרין בתל אביב

 טל' להזמנת מקומות 03-732-4411 | כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ת"א  | משגיח במקום

 קפה גרג נמל תל אביב

ארוחות  על רקע המים, זה דבר מקסים. "התפריט חגיגי במיוחד, נמל תל אביב הוא המקום המושלם לארוחת חג בחנוכה. אוכל משובח וסוכה כשרה למהדרין", אומר לירן חבושה מגרג בנמל תל אביב.

לאירועים או לסתם יציאה משפחתית במרכז,  מחכים לכם בגרג בנמל תל אביב, עם תפריט עשיר, מנות ראשונות שכוללות הפתעות, מנות דגים מפתיעות, פסטות, קישים וכמובן הקינוחים, המשקאות, השייקים והקפה.

קיטשן ביי גרג – שרונה תל אביב

בימים אילו ממש הם הפכו לסניף מהדרין, זה מרגש מאד, כי תסכימו איתי שמצאתם את עצמכם במרכז הארץ חולמים על ארוחה בשרית גורמה מהדרין, אז הנה החלום התגשם עם מקום יפהפה ואוכל משובח. בואו לחגוג במתחם שרונה האקסלוסיבי עם מנות דגים, בשרים, קרפצ'ו, משקאות מיוחדים על בסיס סויה, אוכל חלומי.

 ביגה ראשון לציון מתחם שבעת הכוכבים

מי שמחפש אוכל שהוא גם טעים בטירוף וגם בריא, מסעדה שתמצאו בה שייקים על טהרת הבריאות, אחד המשקאות המרעננים שם שייק פירות על בסיס חלב שקדים, סלטים נפלאים, מנות דגים עם תוספות מרנינות, ותוכלו גם לצאת משם עם צידה לבית, לחמי בריאות, עוגת כוסמין גזר, רטבים טבעיים, וריבות הבית. המקום מתאים גם לאירועים משפחתיים.

קיטשן ביי גרג – בקניון  יבנה

אחת המסעדות המפתיעות ביותר, מנות גורמה שמשאירות את הפה פעור, תנסו שם את מנת הקרפצ'יו, הפטה כבד על ריבת הבצל, מבחר תבשילי קדירה יחודיים, ומנות קינוח שלא תאמינו שהם פרווה. ומי שמנהל את המסעדה מעניק חוויה אישית אמיתית, ועם הסוכה החדשה שמחכה לכם תזכו לעונג חג אמיתי.

   מסעדת רוזה

במושבה הגרמנית בירושלים אף היא הצטרפה למהדרין. וחוגגת בימים אלו את תפריט המהדרין החדש, לכבוד חג החנוכה מנות חג מיוחדות ומשמחות לב במיוחד.

'רוזה' מאפשרת חוויה ייחודית של בריחה משאון היום יום אל ליבו של המתחם הקולינארי בעמק רפאים, לכמה שעות של תענוג גסטרונמי ירושלמי שורשי. מבנה המסעדה מעוצב בסגנון קלאסי עם שילובים עכשוויים, עם אווירה אינטימית ואירוח ברמה אירופאית.

התפריט בניצוחו של השף אלירן אוליאל משלב טעמים מקומיים עם שילובים מרתקים ממטבחי עילית שונים מרחבי העולם. בין המנות של המסעדה תוכלו למצוא מטעמים מהמטבח המקסיקני, פוקצ’ות שנאפות במקום ופסטות במגוון גרסאות מפתות מהמטבח האיטלקי, לצד המבורגרים ובשרים איכותיים.

למסעדה תפריט יינות עשיר, המשתלב מצוין עם המנות השונות. את החוויה של מסעדת רוזה משלימה האווירה המחבקת, ותפריט הקינוחים מעורר התיאבון עם קרמל טופו בננות ושאר קינוחים מטריפים.

 לדברי בעל המסעדה, עידן בן זינו, חלום הפיכת המסעדה למהדרין מלווה אותו כבר תקופה ארוכה, וכעת הושלמה המלאכה שמאפשרת לקהל חובבי המהדרין ליהנות מגורמה מקורי, יצירתי ומרענן.

 במקום קיים חדר VIP  ניתן לערוך אירועים עד 120 איש  ניתן לקנות אוכל מוכן לשבת

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture