ועידת מעגלים: מפגן תמיכה מרהיב ומרשים בממלכת התורה והחינוך דחסידי בעלזא

בערבו של יום ראשון התכנסו תחת קורת גג אחת, באחדות מרשימה ומרנינה כל לב, מאות מתומכי וידידי מרכז מוסדות בעלזא בארה"ק מהציבור הכללי, ל'ועידת מעגלים' - ערב שכולו הוקרה לתומכים הנכבדים אשר הוזילו מכיסם למען החזקת המפעלות הברוכים, בסימן: בעלזא, נתינה שחוזרת אליך.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בראש המשתתפים עמדו עשרות חברי פורום שגרירי הכבוד 'יחידי סגולה' אשר רתמו את ידידיהם ומכריהם – מאות אנשי עסקים וממשל, אילי הון ובעלי חברות וארגונים רבים, אשר התלכדו בנתינה לממלכת הפאר דחסידי בעלזא, כמו גם עשרות חברות מובילות במשק אשר פרסו חסותם על הערב המרשים.

מזה חודשים ארוכים, עמלו עשרות שגרירי הכבוד – חברי פורום 'יחידי סגולה', לרתום את מכריהם וידידיהם למען ערב מיוחד זה, אשר מלבד היותו ערב הוקרה הדדי, הוא מאפשר לעשיה פורחת של תורה וחסד להמשיך ולהתקיים. המאמצים אכן נשאו פרי, ובהנהלת מרכז מוסדות בעלזא מדווחים בסיפוק רב אודות ההשתתפות המכובדת והמרשימה של השותפים הרבים בהחזקת ממלכת הפאר.

בהנהלת מרכז מוסדות בעלזא, מבקשים להודות לעשרות השגרירים הנאמנים אשר פעלו ללא לאות במסירות עצומה, על מנת לגייס את מכריהם וידידיהם, על מנת לאפשר את המשך קיומם והחזקתם, פריחתם ושגשוגם של מפעלות התורה והחינוך, החסד והחסידות בחצר הקודש בעלזא לשם ולתפארת.

כאמור, בשעות הערב של יום ראשון השבוע, הגיעו מאות התומכים והידידים, תחילה אל לובי בית המדרש הגדול בקרית בעלזא ירושלים, שם התקבלו ביותרת הכבוד לקבלת פנים מפוארת. כעבור שעה קלה הוזמנו האורחים אחר כבוד לעלות במעלות ההיכל הגדול, שם נערך מסע מטלטל ומרגש בהנחייתו של מגיד המישרים הרב ישראל מאיר שושן, בשיר וזמר, בצליל ובסיפורת עם מיתרי הקול המרטיטים של ילד הפלא דודי לינקר ובעל המנגן הרב מאיר אדלר.

בכישרון רב וביד אמן נטל הרב שושן את המשתתפים למסע המרגש שהחל בליל יום כיפור בעיר בעלזא שבגליציה – עבור בשואה האיומה והנוראה בהימוט מוסדי תבל, וכלה בפריחה המלבבת ומרנינה כל לב, בתקומת חצר הקודש בעלזא לשם ולתפארת בכל רחבי העולם.

עם סיום המסע המרגש, הוזמנו האורחים לטרקלין המפואר אשר היה ערוך ומזומן לאירוח מאות האורחים הכבודים, שם פצחה התזמורת רבת הנגנים בשיר ומזמור והנעימה את הערב כולו בשיר וזמר בניצוחו של אמן הרגש והזמרה ר' דוד קאליש.

במעגל הנשיאות של ועידת מעגלים, השתתפו עשרות אישי ציבור ושגרירים, ראשי רשויות ואנשי ממשל, פילנתרופים ותומכי תורה וחסד, אשר העלו על נס יחדיו את הפעילות המיוחדת של מוסדות בעלזא בארה"ק. במרכז הערב עמדה ההצדעה לפועליו הכבירים של שר החסד הנתון בכל ליבו ונפשו למען חולי ישראל, הרב אברהם אלימלך פירר יו"ר אגודת עזרה למרפא.

במהלך הערב המהנה האזינו המשתתפים לדברי ברכה מפי יו"ר הסוכנות היהודית מר יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר הכנסת מר יולי אדלשטיין, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, מר אבירם דהרי ראש עיריית קרית גת, מר אלי אסקוזידו ראש מועצת נחל שורק, סגן יו"ר הכנסת הרב ישראל אייכלר ומר יעקב סיסו מנהל קרן ההשקעות 'יסודות' ועוד.

במרכז האירוע המרשים, זכו המשתתפים להיחשף אל טפח מהעשייה הברוכה, בשרשרת המוסדות והארגונים של בעלזא, למען התורה, למען הקהילה, ולמען עם ישראל כולו – בסימן: בעלזא, נתינה שחוזרת אליך.

עם סיומו המוצלח של הערב המהנה, התפזרו מאות המשתתפים לבתיהם, מלאי הערכה והוקרה לממלכת הפאר בעלזא, על האירוע המרשים והמיוחד שהיה מנת חלקם, על ההזדמנות להביט לתוככי הממלכה המיוחדת ועל הזכות לתמוך בעשיה הברוכה – כשכולם כאחד מביעים את רצונם וצפייתם לועידת מעגלים 2 שתתקיים ברצו"ה בשנה הבאה.

מנהלי מרכז מוסדות בעלזא מבקשים לנצל במה מכובדת זו לשגר ברכת תודה והערכה, לכל אלו אשר הקדישו מאונם ומהונם למען הצלחת הועידה, וברוב תושיה הוסיפו מחיל אל חיל בגיוס תומכים נוספים להחזקת מפעלות הקודש, לעסקנים הנכבדים כאו"א בשמו הטוב יבורך אשר עמלו ללא לאות משך שבועות ארוכים להצלחת המעמד המיוחד.

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק לראות את האחדות של כל עם ישראל שיושבים ביחד בשמחה ובאחדות מעלה דמעות לעניים!

מוזר, בית המדרש הפך לאולם הופעות?????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture