רבנים ואישי ציבור ומנכ"לי חברות בקביעת מזוזה למשרדים החדשים של "מנדי גפנר ביטוחים"

לצד שולחנות ערוכים ובר עשיר התיישבו השבוע אנשי ציבור, עסקנים מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות הביטוח המובילות במשק ונטלו חלק באירוע רב רושם שנערך לרגל התרחבותה של סוכנות הביטוח מנדי גפנר ופתיחתם של משרדי החברה החדשים במרכז רימון בעיר אלעד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

אורח הכבוד של ערב זה היה הרב הצדיק ר' יעקב מרדכי הגר אשר הגיע מלווה במשב"ק של האדמו"ר מויזניץ שליט"א ר' בן ציון שטנגר. הרב הצדיק כובד בטקס קביעת המזוזה ופתח בדברי שבח על בעל האכסנייה. בדבריו ציין כמה יפה לראות עסק פורח ומשגשג בניהולו של אברך מאנשי שלומינו שבתוכו מועסקים ומתפרנסים מידי יום אברכים רבים מהקהילה. כמו כן הדגיש את החשיבות של צאו והתפרנסו זה מזה וכמה שחשוב שכל אחד יעדיף לבטח ולרכוש אצל עסקים וחברות משלנו וכך מפרנסים אברכים ועוזרים לעסקים מקומיים לגדול וכמובן היתרון הגדול שחלילה בעת תביעה כשמבוטחים אצל הימישער יש יותר השתדלות לעזור ולסייע בכל מה שניתן .
רבנים חשובים נוספים שנכחו באירוע היו הרב ר' זושא הורביץ רב דקהילות קהל חסידים אלעד. והרב שרגא פייבל וינברגר רב דקהילת ישועות משה ויזניץ באלעד שכובדו גם בטקס קביעת המזוזה ובשתיית לחיים
כיבדו את המעמד בנוכחותם, ח"כ הרב יעקב טסלר, ראש עיריית אלעד הרב ישראל פורוש יחד עם חברי המועצה דב אשר ופיני גרוס וכן מנכ"ל מוסדות ויזניץ אלעד הרב חיים מאיר כץ.
בין הנוכחים שהגיעו לתמוך ולפרגן לסוכנות הביטוח היה עמית קמינסקי מנכ"ל ובעלים של סוכנות הביטוח AMG. מנכ"ל החברה ציין בכבוד כי גם הוא מעסיק תחתיו שנים רבות עובדים חרדיים בהעדפה מוחלטת לאור היעילות, ההתמסרות והנאמנות הייחודית של המגזר למקום העבודה.
סוכנות הביטוח מנדי גפנר כבשה את ליבם של עשרות לקוחות שהתרגלו לסטנדרט חדש ובלעדי של שירות מקצועי אותו מובילה הסוכנות. באמצעות צוות עובדים מוכשרים וסוכני משנה שמוליק גפנר משה לבקוביץ ועוד כמובן תביעות ענק שאושרו, עשרות פניות הנענות מידי יום באדיבות ובאמינות גרמו למבוטחים להיות בטוחים שבסוכנות הביטוח יש מי שדואג להם. גם קירותיה של הסוכנות החדשה והמפוארת מעידים ומספרים על תגובות ופידבקים מלקוחות מרוצים וממליצים שחשו על בשרם כיצד לוקחים מהם פחות ונותנים הרבה יותר. עכשיו, עם הגדילה המשמעותית מחזק המנכ"ל מנדי גפנר את דבריו ומבטיח שעם התנאים המשופרים, הצוות הרחב והמענה המקצועי ימשיכו הלקוחות ליהנות מחוויית שירות רגועה ובטוחה.
מנדי גפנר סוכנות לביטוח מעניקה שירות בכל תחומי הביטוחים וביניהם: ביטוחי חיים, בריאות כיסוי למחלות קשות משכנתא ביטוח תאונות אישיות, תכולה, רכב וביטוח נסיעות לחו"ל.
ניתן לסכם ולומר שאירוע מיוחד זה מהווה בשורה טובה ומשמחת לכל לקוחותיה של סוכנות הביטוח מנדי גפנר שמעתה, ממשיכים לקחת מהם פחות אבל מוכנים לתת הרבה הרבה יותר!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture