מנהל מרכז הרפואי רבין מקבוצת כללית ד"ר ערן הלפרן בביקור בבתי גדולי ישראל שליט"א

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז הרפואי רבין (בתי חולים בילינסון-השרון), סקר בדבריו את החידושים הטכנולוגיים שנעשו לאחרונה במרכז הרפואי רבין, אשר בראשותו בהמשך דבריו עמד על השינוי שנעשה לאחרונה בבית היולדות של בילינסון, לדבריו, "רק לאחרונה מונה למנהל בית היולדות של מרכז הרפואי רבין פרופ' ארנון ויזניצר, שהינו מכיר את הציבור החרדי עוד בהיותו בקשר עם הקהילות החרדיות בדרום, ופתוח וקשוב מאד לצרכיו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לקראת ראש השנה הקרב ובא, בו כולנו מבקשים ומייחלים לבריאות איתנה ולחיים טובים, ערך מנהל מרכז רפואי רבין, ד"ר ערן הלפרן, בליווי העסקן הרפואי הרב שלמה קופולוביץ, רכז שירות הלקוחות בבית החולים, ביקור בבתי גדולי ישראל, כדי להתברך לקראת השנה החדשה.

קרא עוד:

[postim]

מרכז רפואי רבין, הכולל את בתי החולים בילינסון והשרון, הוא מרכז הרפואי הגדול בישראל. מיום היווסדו ביסס בית החולים את מעמדו המוביל בזכות הישגים רפואיים פורצי דרך ובזכות מצוינות בטיפול בחולים. במרוצת השנים הוקמו במרכז הרפואי מרכזים, מכונים ומחלקות משוכללים המשלבים טיפולים המצויים בחזית הטכנולוגיה הרפואית לצד פעילות מחקרית ענפה.

הביקורים של ד"ר ערן הלפרן, נערכו במעונו של כ"ק מרן פוסק הדור בעל שבט הלוי שליט"א, בבית מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, מרן הגאון רבי ניסים קרליץ שליט"א, ומרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, אשר ברכו את המנהל המסור בשנה טובה, לו ולצוות הרפואי ולכל הנזקקים לשירותי בית החולים.

תחילה ביקר ד"ר הלפרן, במעונו של פוסק הדור מרן הגר"ש וואזנר שליט"א, בעל שבט הלוי. אשר קיבלו בחמימות ובירכו "שלא תצא מכשול מתחת ידיכם". בהמשך הביקור, שוחחו על שאלות הלכתיות הנוגעות לבית החולים וביניהם הלכות שבת. לסיום בירכו מרן בשנה טובה.

מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, בירך את ד"ר הלפרן בשנה טובה, והביע את הערכתו העמוקה לצוות בית החולים שדואגים לצרכיו של הציבור, כך שיהיה להם נוח גם מבחינה רפואית וגם מבחינת רוחנית.
בביקורו של ד"ר הלפרן בבית מרן הגר"נ קרליץ, שוחחו על שאלות הלכתיות, מרן הגר"נ קרליץ הדגיש את החשיבות הטיפול הרפואי לכל יציר כפיו של הקב"ה לא משנה באיזה מצב. כמו כן, עמד מרן על החשיבות הרבה שיש איש בבית החולים המקשר בין הציבור מול הרופאים והמחלקות השונות, דבר שבוודאי מוסיף הרגשה טובה לחולה וגורם לטיפול טוב.

בביקורו במעונו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ, התקבל ד"ר הלפרן בכבוד רב. נכחו בביקור, נציגי ארגון 'רפואה וחיים' המנכ"ל הרב ברוך הימל, והרב יצחק שטרן. האדמו"ר שיבח את פעליו המבורכים של בית החולים ושומע שדואגים למען הציבור, האדמו"ר בירך את מנהל בית החולים בשנה טובה ומתוקה בהגישו צנצנת דבש כאות הוקרה לקראת ראש השנה.

לאחר הסיור בבית גדולי ישראל, התקיימה ארוחת ערב בהשתתפות עסקני רפואה מהקהילות השונות בעיר, בלשכת המארח הרב חנוך זיברט, ממלא מקום ראש העיר בני ברק. כיבדו בנוכחותם: סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, יו"ר אגודת עזרה למרפא הרב אלימלך פירר, הרב חיים יצחק פלדמן רב ביה"ח אסותא, הרב זיסמן טייטל. הרב שלמה דרנגר מארגון 'רפואה וישועה'. יועץ סגן שר הבריאות, הרב מנחם גשייד. הרב אליהו ברונר והרב שמעון רגובר, מארגון 'עזר מציון'. הרב יצחק שטרן, מארגון 'רפואה חיים'. הרב שמחה שטיצברג, חבר הנהלת מכבי שירותי בריאות. הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק מגזר חרדי בשירותי בריאות 'כללית', הרב משה רוזנגרטן, מההנהלה של כללית. הרב אשר שלומוביץ, מנכ"ל 'הצלה גוש-דן', והרב יחזקאל כהן הפועל רבות בענייני דת במרכז הרפואי רבין.

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז הרפואי רבין, סקר בדבריו את החידושים הטכנולוגיים שנעשו לאחרונה במרכז הרפואי רבין אשר בראשותו. בהמשך דבריו עמד על השינוי שנעשה לאחרונה בבית היולדות של בילינסון. לדבריו, "רק לאחרונה מונה למנהל בית היולדות, פרופ' ארנון ויזניצר, שהינו מכיר את הציבור החרדי עוד בהיותו בקשר עם הקהילות החרדיות בדרום, ופתוח וקשוב מאד לצרכיו. בבית החולים, מקבלות הנשים את הטיפול המקצועי ביותר מרופאים מומחים בעלי שם. כך גם, את השירות הטוב ביותר. ראיה לכך, שנשים חוזרות ללדת בבית היולדות של בילינסון".

סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, סיפר שערך לאחרונה ביקור במרכז הרפואי רבין, והתרשם מאוד מהאיכות הרפואית, השירות והטכנולוגיה המתקדמת והביע את הערכתו העמוקה על הטיפול הרפואי המסור לו זוכים המטופלים. כך גם עמד בדבריו, על שמו הטוב שיש לבית היולדות של מרכז רפואי רבין. בהמשך דבריו ברך את מר אלי דפס, מנכ"ל כללית, על פעילות הרבה ועל כך שקידם את כללית, והביא אותה להישגים רבי משמעות בשנים האחרונות.

הרב קונסקי, מנהל השיווק של כללית במגזר החרדי, ברך על עשייה הרבה של הרב שלמה קופולוביץ על עמידתו לימין החולים ועל מסירותו לקדם את ענייני הרפואה, תוך קשר מתמיד עם הצוות הרפואי, למען הכלל והפרט, בכל שעות היממה. וכל זאת במאור פנים ובחפץ לב, כאשר כל אחד מוצא אצלו אוזן קשבת".

העסקן הרפואי, הרב שלמה קופולוביץ, רכז שירות לקוחות בבית החולים, מי שיזם את המפגש, הדגיש בפני הרבנים את העזרה והסיוע שבית החולים בילינסון מעניק לציבור החרדי הנזקק לשרותיו, מצד שורות הצוות הרפואי והמנהלי – החל מההנהלה הבכירה דרך הצוות המקצועי ועד אחרון העובדים.

DSC_0822 DSC_0839 DSC_0840 DSC_0860 DSC_0865 DSC_0878 DSC_0902 DSC_0905 DSC_0908 DSC_0929 DSC_0986 DSC_1012 DSC_1026 DSC_1031 DSC_1032 DSC_1049 DSC_1052 DSC_1061 DSC_1064 DSC_1066 DSC_1086 DSC_1091 DSC_1100 DSC_1105 DSC_1108 DSC_1114 DSC_1117 DSC_1124 DSC_1136 DSC_1140

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture