עובדי עיריית בני ברק בכנס לקראת השנה החדשה

כנס מיוחד לעובדי עיריית בני ברק התקיים באולמי ארמונות חן, שורה של נואמים שבחו את תהליך ההבראה של העירייה ואת פעילותיו של ראש העיר, שיחות חג מרתקות השמיעו הגאון רבי ישראל מאיר לאו והמרצה הרב מאיר שוורץ

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תהליך ההבראה של עיריית בני ברק, בראשותו של ר' יעקב אשר, ראש העיר מהווה מודל לחיקוי להישגים חסרי תקדים ולניהול ארגוני נכון ויעיל- כך אמר ר' אליהו ישי, סגן רה"מ ושר הפנים בכינוס כלל של עובדי העירייה בפרוס השנה החדשה, בנושא "עיריית בני ברק- מצמיחה להתחדשות", שהתקיים באולמי "ארמונות חן" בעיר.

קרא עוד:

[postim]

אליהו ישי הוסיף, כי עיריית בני ברק, זוכה היום, למוניטין ולשם טוב במסגרת משרדי הממשלה והשלטון המקומי וגורמים בכך לקידוש השם, ותכנית ההבראה שיושמה בעירייה היא לסמל ולדוגמא לרשויות מקומיות אחרות הנכנסות לתהליך דומה, בזכות ההישגים המרשימים, המוניטין, המקצועיות והעצמתיות שבמערכת העירונית.

בפתח יום ההתכנסות, שבא להדגיש את התמורות והתהליכים המשמעותיים בעקבות תכנית ההבראה והצבת אתגרים ניהוליים ושירותים חדשים, בנוסף לאלו שכבר בוצעו, סקר רו"ח אהרון אדלר, גזבר העירייה את המצב וההישגים בתחומי הכלכלה והפיתוח, את האיזון הכספי זו השנה הרביעית, את העמקת הגבייה והגדלת מספר הנכסים שהביאו, כיום, להקמת ועדה להשקעות בעודפים כספיים ולהגדלת ההצעות של ספקים וקבלנים להשתתפות במכרזי העירייה.

הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א, הרב הראשי לתל- אביב, שנשא נאום מרתק ברוח ימי הרחמים והסליחות הדגיש את הזכרת ניסיון העקידה דווקא כזכויות בראש השנה ולא ניסיונות אחרים של אברהם אבינו, וזאת כיוון שדווקא בתחום זה של מסירות- נפש הוכיח עם ישראל, בכל הדורות, את גדלותו ותעצומות נפשו, ובכך גרמו, מאז ומעולם, לקידוש השם הגדול. "יחד עם זאת"- הוסיף הרב לאו- "כי עובדי ציבור ובהם הצוות העירוני, בראשות ראש העיר זוכים לקידוש השם במתן שירות לפונים במאור פנים, באוזן קשבת ובפעולות ברוכות למען הכלל והפרט".

יעקב אשר, ראש העיר, שהשמיע את ההרצאה המרכזית בכינוס על רקע מצגת שסקרה מגוון מקיף של פעולות בתחומים רבים, עמד בדבריו על טיפולה של העירייה בתחומים רבים ומגוונים כחינוך, נוער, ילדים, שירותי רווחה, תברואה, תשתיות, מקוואות, תחנות לבריאות המשפחה, ובעצם מה לא, ולעובדי העירייה ישנן אפשרויות גדולות במסגרת עבודתם לפעול לחסד לכלל ולפרט. הוא הזכיר בהתרגשות את טכס חנוכתו של מבנה מרשים לצעירים שעברו מהפך חיובי ייחודי בזכות הפעילות המעולה וההשקעה המסורה של העובדים.

ראש העיר סיפר על ביקורו בביתו של מרן הגאון הגדול ראש הישיבה רבי אהרון לייב שטיינמן שליט"א לקראת חג הפסח, ובמסגרתו הדגיש ראש הישיבה, כי היותה של העיר נקיה גורמת לקידוש השם ברבים, וזאת, בניגוד לאלו המבקשים, לצערנו, להכפיש את שמו של הציבור החרדי.

מר יששכר בן- חיים, מלווה בתכנית ההבראה במשך ארבע השנים בהן היא הופעלה בעירייה, עמד על השיפור הדראסטי במצב הכספי ובאיזון התקציב ועל הירידה הגדולה בגירעון מצטבר מחד גיסא ועל הגידול בעשרות אחוזים בהכנסות העירוניות הן ממשרדי ממשלה והן מהכנסות עצמיות ועל שדרוג מערך תכנית ההבראה , שמהווה דוגמא לרשויות מקומיות אחרות בשיפור ארגוני, תרבות ניהולית, רמת השירות והפעילות הכלל- עירונית.

הרב מאיר שוורץ, מרצה בכיר השמיע דברים מרתקים לקראת החג בנושא "וגילו ברעדה". הרצאה מקצועית על דרכי קבלת ההחלטות, לאור אירועים ומקרים רבים שהיו בארץ ובעולם בתחומים מגוונים, השמיע ד"ר חיים שפירא, מומחה ידוע בתחום זה.

האירוע אורגן ע"י אגף רכש ולוגיסטיקה שבהנהלת גדעון רוט, בתיאום עם יוסף ויכסלבוים, ראש מטה רה"ע. הנחו בכינוס: מר קובי קדם, יועץ ארגוני ידוע ואברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה.

כנס ערית בני ברק 454 כנס ערית בני ברק 460 כנס ערית בני ברק 482 כנס ערית בני ברק 515 כנס ערית בני ברק 516 כנס ערית בני ברק 519 כנס ערית בני ברק 527 כנס ערית בני ברק 543 כנס ערית בני ברק 546 כנס ערית בני ברק 586 תמונה 1 תמונה 2 תמונה 3

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture