בצל הקורונה: שליחי חב"ד בפעילות למתנדבי מד"א לרגל חג הפורים

בצל משבר ה'קורונה': שלוחי חב"ד יצאו בהתנדבות לחלק משלוחי מנות לקראת חג הפורים לכל צוות העובדים והמתנדבים במוקד הארצי של מד"א שבתקופה האחרונה עובדים שעות נוספות מסביב לשעון בעקבות נגיף הקורונה. מנכ"ל מד"א אלי בין הודה לשלוחים

חב"ד-מד"א בפעילות לרגל חג הפורים ידוע ומפורסם שבכל עיר בישראל ובכל מדינה בעולם יש בית חב"ד אותו מנהלים שלוחי הרבי מליובאוויטש. לאחרונה זה הגיע גם אל ארגון ההצלה הלאומי – 'מגן דוד אדום בישראל'. יוזם ומנהל בית חב"ד מד"א הינו הרב יונתן שפיצר – עובד מד"א במרחב ירושלים.

לרגל חג הפורים, יצא צוות "בית חב"ד מגן דוד אדום בישראל" בשיתוף ארגון 'אור לחייל' לפעילות שטח שניה, כאשר היעד לפעילות הוא תחנות מד"א במרחב ירדן, ועוד. יש לציין כי הפעילות הראשונה הרשמית של "חב"ד-מד"א" היתה בחג החנוכה האחרון כאשר צוות בית חב"ד שימח את הצוותות בתחנות מד"א במרחב לכיש, ומרחב ירושלים.

אמש (ראשון), צוות בית חב"ד הגיע עם אמבולנס לכעשר תחנות מד"א, שם הביאו את שמחת החג לצוותי מד"א – העובדים והמתנדבים שעושים לילות כימים להצלת חיים, על ידי חלוקת משלוחי מנות ייחודיים, שמחה וריקודים ועוד. במרכז הסבב המבצעי בין התחנות השונות, ביקרו צוות חב"ד מד"א במוקד הארצי של 'מגן דוד אדום בישראל' – שם מנהל בית חב"ד העניק למנכ"ל מד"א אלי בין משלוח מנות וסיפר לו מכלי ראשון על פעילות פורים של הצוות.

בין התרשם עמוקות מהפעילות ואמר "כל הכבוד על היוזמה המבורכת ושתמיד תגיעו לשמח אותנו". כמו כן חולקו משלוחי מנות לכל צוות העובדים והמתנדבים במוקד הארצי, שבתקופה האחרונה עובדים שעות נוספות מסביב לשעון בעקבות נגיף הקורונה, וכפי שהתבטאה אחת המוקדניות: "זה הדבר הכי משמח שהיה לי היום".

קרדיט צילום: מענדי קורנט.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לחבד!! אתם מדהימים במעשיכם ובמאור הפנים שלכם! תמשיכו לקדש שם שמים!!

מי כעמך ישראל!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו