שַׂמֵּחַ תְּשַׂמַּח • שבע ברכות לבת מנהל ישיבת מכנובקא בעלזא אלעד

בראשות כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א והמרא דאתרא הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן שליט"א חגגו בישיבת מכנובקא בעלזא אלעד את שמחת שבע ברכות לבת מנהל הישיבה הרב צבי אייזנברג שליט"א עב"ג החתן יצחק יהודה לייב בן הנה"ח הרב בעריש קרוטוירט הי"ו מלונדון

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ביום שלישי פר' קרח נערכה מסיבת שבע ברכות לבת מנכ"ל מוסדות "מכנובקא בעלזא" הרה"ח ר' צבי אייזנברג שיחי', המנווט ונהל בכישרון רב את כל ענייני המוסדות, בית המדרש, הישיבה הק' וכולל האברכים.

מסיבת השבע ברכות נערכה ברוב פאר והדר כהכרת הטוב כראוי וכיאות לאיש העומד על הפקודים בכל עת ועונה, מכתת רגליו ומוסר נפשו בלב ובנפש חפצה למען המוסדות, בהשתתפות כלל תלמידי הישיבה, ראשיה ומחנכיה, בראשות כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א והמרא דאתרא הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן שליט"א ובהשתתפות ראש הישיבה שליט"א.

סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם ודעת התקבצו כל תלמידי ורבני הישיבה, ובליווי מנעימי זמר פיזזו ורקדו בשמחת חתן וכלה, והבחורים – תלמידי הישיבה ביטאו את רגשותיהם בהכרת טובה למנהל הישיבה.

תחילה נשא דברים הגאון ראש הישיבה שליט"א בגודל מעלת הכרת הטוב בציינו לשבח ולתהילה את ר' צבי שיחי' שמיום העמידו את המוסדות על תילם לא חיסר ולו יום אחד מחלוקת שכרם של עובדי הישיבה הצוות הרוחני והגשמי – בזמנו, ואין זה דבר המובן מאליו. כמו"כ העלה על נס את דאגתו לכל תלמיד ותלמיד שיהא לו כל צרכיו הגשמיים, כדי שיוכל לשבת באוהלה של תורה ברוחב לב ושלוות הנפש.

השתתפותו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א במשך שעה ארוכה בשמחת השבע ברכות ביטאה יותר מכל את הכבוד הרב והערכה אשר מרן שליט"א רוחש לו לר' צבי, כאשר בשיאו קם האדמו"ר שליט"א לריקוד עם החתן והמחותנים.

הפתעה נעימה היתה מנת חלקם של כל המשתתפים עת הופיע רב העיר אלעד הגאון הרב שלמה זלמן גרוסמן שליט"א להשתתף במסיבה נעלה זו. הגרש"ז גרוסמן שליט"א ביקש לשאת דברים וסיפר, שכשהגיע לאוזניו שיש כאן ש"ב למנהל הישיבה והיות והוא מכיר את שורשי המשפחה, החליט להגיע וליטול חלק בשמחה. ואז פנה ואמר לכלל המשתתפים בהתרגשות גדולה: היות והישיבה הזאת היא מהמיוחדות שבעיר, מהוותיקות בעיר, ושמה הטוב הולך לפניה כמגדל אור של תורה ירא"ש וחסידות, ורישומה ניכר על פני כל תושבי העיר, לכן החליט לבוא ולהשתתף בשמחת מנהלה של הישיבה כהכרת טובה אישית ובשם כל תושבי העיר.

לאחר כמה פרקי שירה וזמרה כיבד כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א את הגבאי הרה"ח ר' ישראל מילר שיחי' לשאת דברים לכבוד השמחה, ובדבריו הרחיב בשבח החתן והמחותנים, כמו"כ ציין לשבח את הישיבה והעומדים בראשה, הרמי"ם שליט"א וכל צוות הישיבה ובראשם תלמידי הישיבה שיחי', וציין שמרן הרבי שליט"א מתעניין ללא הרף בהתקדמות הישיבה, ונעשה בין כתליה, וכי פינה מיוחדת בליבו היא הישיבה הקדושה באלעד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture