מרגש: זק"א ישראל השיק שלושה אופנועים חדשים לע"נ הקד' הרב שי אוחיון הי"ד

בשיאו של האירוע, נרשמה התרגשות עצומה בקרב המשתתפים, כאשר עלה הקברן הראשי של צה"ל רב נגד יצחק הרטמן יחד עם ילדי משפחת אוחיון לאמירת קדיש ותפילת קל מלא רחמים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

בטקס מרגש שהתקיים אמש בעיר רחובות ע"י זק"א ישראל, הושקו שלושה אופנועים חדשים במחוז מרכז- שפלה שנתרמו לע"נ הקדוש הרב שי אוחיון שנרצח על קידוש ה' בחודש האחרון בפ"ת. ראשי הארגון ובכירי מפקדי המשטרה הגיעו כדי לברך את המתנדבים הרבים על רוח ההתנדבות הבלתי פוסקת.

בטקס השתתפו רב הארגון הרה"ג חיים הורביץ, רב שכונת צהלה בת"א, ח"כ מיכאל מלכיאלי, סממ"ר שפלה נצ"מ אייל אזולאי, מפקדי משטרת רחובות, רב המשטרה מחוז מרכז הרב שמואל ארליך, יו"ר 'למענכם' הרב יוסי ערבליך, סגר"ע רחובות ויו"ר אגודת ישראל הרב פנחס הומינר, מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד, ראשי זק"א ישראל, ישראל מורגנשטרן, חזי שבקס וצביקה כהנא, יועץ משרד הביטחון אליהו ארנד ומשפחת הקדוש שי אוחיון הי"ד.

בשיאו של האירוע, נרשמה התרגשות עצומה בקרב המשתתפים, כאשר עלה הקברן הראשי של צה"ל רב נגד יצחק הרטמן יחד עם ילדי משפחת אוחיון לאמירת קדיש ותפילת קל מלא רחמים.

יו"ר זק"א ישראל, ישראל מורגנשטרן: ההערכה שיש לנו למתנדבים שדואגים לשמירה על כבוד המת היא עצומה. חשיבותה של מצוות כבוד המת כמוה בדיוק כמו מצוות לימוד תורה. אני מלא כבוד והערכה למתנדבים שנמצאים בשטח.

הרה"ג חיים הורביץ,שנשא דברים בטקס אמר בין היתר: "כתוב עושה משפט לעשוקים נותן לחם לרעבים… יתום ואלמנה יעודד… ה' אוהב צדיקים. בין הפסוקים שעוסקים באסירים, בעיוורים ובשאר האנשים, נמצאים גם היתומים והאלמנות הזקוקים לעזרה. מיד אחרי זה כתוב ה' אוהב צדיקים. הקב"ה אוהב צדיקים שנמצאים בין כל החלכאים והנדכאים לבין היתומים והאלמנות, וזה מה שעושים מתנדבי זק"א ישראל. זהו ערב מרגש במיוחד ערב הימים הנוראים, אשרינו שזכינו לראות את אותם אנשים שנותנים את הלב שלהם למען עם ישראל, שכל מאוויים להיטיב עם הזולת ולעשות חסד של אמת".

הרב הורביץ אף הקריא את מכתבו של הגר"י רוז'ה אודות הזכויות שעם ישראל זקוק להם כדי לצאת זכאים בדין, והמתנדבים בפעילותם מזכים את כל עמי ישראל לצאת זכאים בדין.

חבר מועצת העיר ויו"ר אגודת ישראל ברחובות הרב פנחס הומינר "המתנדבים של זק"א ישראל נותנים את כל הנשמה. כל אחד בשמו הטוב יבורך. הם הנחשונים בכל האזור שיוצאים לדברים לא פשוטים להציל חיי אדם ולדאוג לכבוד האחרון של אלו שכבר לא ניתן להציל"

סמ"ר מרחב שפלה ניצב משנה אייל אזולאי: אני מברך את הקהל ואת המתנדבים על רוח ההתנדבות ואת ראשי זק"א ישראל" על שבחרו להשיק שלושה אופנועי הצלה חדשים במחוז השפלה.

חזי שבקס, מנכ"ל זק"א ישראל: הקשר היום יומי של הארגון עם המשפחות השכולות וקידם בברכה את משפחת אוחיון שהגיעו במיוחד להשתתף בכנס.

לאחר מסכת הנאומים התקיים טקס חלוקת האפודים ע"י חבר ההנהלה צביקה כהנא למתנדבים החדשים שהצטרפו למשפחת זק"א ישראל במחוז השפלה, המונה עשרות מתנדבים הפרוסים בכל האזור ונכונים לצאת לכל קריאת חירום של הצלת חיי אדם ושמירה על כבוד המת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture