כינוס 'התבודדות' התקיים במתיבתא דחסידי ברסלב באומן

כינוס מרשים ומיוחד התקיים כמידי שנה בשנה, כינוס שנועד לעורר ולחזק שת ליבות חברי 'מתיבתא' דחסידי ברסלב בירושלים, בקיום עצת העצות של מוהר"ן מברסלב זיע"א - עצת ההתבודדות.
במסגרת המעמד, הבחורים מטים אזנם וליבם לטללי שיח דברות קודש מאת המשפיעים החשובים שליט"א המעוררים אותם בשלהבת קודש לקבל על עצמם לשוח ליבם עם השי"ת מדי יום ביומו בקביעות,
כאשר לאחר מכן מתקיים מעמד החתימות, בו כל בחור חותם על שטר התחייבות מיוחד בו הוא מקבל על עצמו לשוח ליבו בינו לבין קונו כבן המתחטא לפני אביו, בקביעות.
הכינוס מתקיים מדי שנה בשנה במעמד מפואר המתקיים בהיכל הישיבה הק'.
השנה, עקב הערפל ששרר בעניין קיומו של 'קיבוץ אומן ראש השנה תשפ"ב', הקידימו אלפים רבים את הגעתם לאומן, ואתם כמה וכמה ישיבות ברסלב שפתחו את זמן אלול באומן.
נשאו דברים: דברי פתיחה נשא המשגיח הרה"ח ר' בנימין שטרנפלד שליט"א, שחיזק את הבחורים בכך שהכינוס נערך באומן, כך ששטרי ההתחייבות ניתנים כמתנה לרביה"ק.
אחריו נשא דברים הרה"ח ר' נחמן דב הייפרין שליט"א, מחשובי משפיעי ברסלב בבית שמש, שהדגיש שעניין ההתבודדות הוא מיסודות דברי מוהר"ן זיע"א, עליו הבטיח שהמתמיד בו יזכה לגמר תיקונו עוד בעוה"ז.
את המשא המרכזי נשא המשפיע החשוב מבני ברק הרה"ח ר' נתן שפירא שליט"א, שהרחיב בהתבודדות כדרך חיים, עם דגש על 'כדבר איש אל רעהו', מלב אל לב.
לסיום נשא דברים משפיע החשוב הרה"ח ר' יואל משי זהב שליט"א המשמש אף כר"מ בישיבה, כשבדבריו הדגיש את האמת עמה צריך לעמוד בהתבודדות, כשיש להשתדל לא לפחות משעה, ועכ"פ שיהיה בקביעות.
בסיום המעמד המרומם פצחו הבחורים בריקוד סוער 'אשרינו מה טוב חלקינו'. לאחר מכן יצאו כולם בצוותא אל ציון מוהר"ן זיע"א לקיים את הדברים למעשה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture