בשמחה ובהתרגשות נחנכו האגפים החדשים במרכז החסד הגדול של "רפואה וחיים"

בשילוב מעמד מסיבת הוקרה והערכה לחיילי החסד של האגודה • המנכ"ל הרב ברוך הימל העניק לנשיא האגודה מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א תכנית להקמת מרכז חדיש ומפואר בבני ברק עבור כל אגפי האגודה •

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בתחושות שמחה והודיה להשי"ת הורחבו גבולות החסד של אימפריית החסד "רפואה וחיים" משרדי האגפים נחנכו ע"י מרנן גדולי ישראל שליט"א שהביעו את הערכתם והוקרתם לבית החסד של האגודה הותיקה, יחד עם ראשיה מתנדביה וידידיה המסורים בלילות ובימים להביא שמחה ואור של תקוה לאלפי חולים וילדים חריגים ומיוחדים.

קרא עוד:

[postim]

בתחילת הערב הגיע נשיא האגודה מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א לקבוע מזוזה באגף החדש, בהתרגשות קבע מרן האדמו"ר שליט"א את המזוזה בפתח האגף כשהוא מיסב למסיבת לחיים לרגל חנוכת האגפים, מזוזה נוספת נקבעה בפתח אחד האגפים ע"י ראש ישיבת ויז'ניץ הגאון רבי מנחם ארנסטר שליט"א.

בצעד נדיר הגיע מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א לביקור מיוחד במרכז אגודת 'רפואה וחיים', מתוך הוקרה על הסיוע הרב שהם מעניקים לכלל ישראל בכלל ולתושבי בני ברק בפרט.

הגר"ח סייר במקום כשהוא מקבל סקירה מהנהלת האגודה ומהמנכ"ל הרב ברוך הימל על פעילויות אגפי האגודה הרבים להבאת שמחה ועזרה לחולה ולילד המיוחד ועל מגוון התחומים שהאגודה עוסקת בהם במסירות רבה, כאשר אל הסיור מתלווים גם ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס וראש עיריית ב"ב הרב אברהם רובינשטיין.

במהלך הביקור הובא לעיני הגר"ח מכתב תודה שנכתב בכתב ברייל ע"י עיוור שהשתתף בקייטנת ילדי רפואה וחיים, הגר"ח שליט"א עבר על כל המכתב כשהוא ממשש בהתרגשות את הכתב המיוחד מתחילתו ועד סופו.
לאחר קביעת המזוזה בירך את המתנדבים הידידים והתורמים שלא ידעו מצער וצוקה בביתם, ושיזכו להתחיל את הקמת בנין מרכז החסד בסייעתא דשמיא וברוב ברכה והצלחה.

חגיגת חנוכת האגפים בשילוב מסיבת הוקרה למתנדבים נערכה ע"י שולחנות ערוכים בטוב טעם במלון ויזניץ ציפורי קלאס בחסותו של ידיד האגודה ר' אלי ציפורי שיחי', הרב יצחק רוט שליט"א, יו"ר האגודה, קידם את קהל הנוכחים, המתנדבים והידידים, החיילים המיוחדים בצבא ההתנדבות של רפו"ח שבאו לחוג מקרוב וליטול חלק בערב הוקרה זה, כשהוא קושר כתרי תהילה ומקדיש מילים חמות לראשי האגפים והמתנדבים העושים עבודה נפלאה ומסורה עם כל הלב והנשמה.

דברים מיוחדים הקדיש למי שמנצח בשרביטו על הפעילות המבורכת הרב ברוך הימל שיחי' המצליח להדביק את כל המתנדבים וההנהלה בהתלהבות ובמרץ של רוח ההתנדבות והעשיה הברוכה, למתנדבי אגף השמחה, לנהגי האמבולנסים, למתנדבי צי הרכבים, למחלקי הארוחות הקלות בבתיה"ח, המוסרים רוחם ונפשם בכל ימות השנה, וציין במיוחד את פועלם של הרב חיים מליק והרב חיים שפיצר, מאגף הלוגיסטיקה על מסירות והתאמצות נפלאה להרחבת אגפי האגודה ברוב פאר ונוי, כן הביע תודה להר"ר שמואל גפנר – אגף המבצעים על עזרתו הברוכה והמסורה להפקת הערב ולהר"ר יחזקאל מילר על התמסרותו הקבועה לשגשוג ופריחת האגודה.

אין לכם מושג כמה נחת רוח אתם גורמים בשמים, קרא חבר נשיאות רבני האגודה הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א רב מערב ב"ב במשא שנשא במהלך האירוע, אשריכם ואשרי חלקכם שאתה מחפשים בכל דרך איך להביא חיוך ושמחה לנשברי לב, משפחת רפואה וחיים מתייחדת בכך שהיא מושתתת על אדני התורה והיראה, הגרש"א שטרן סיפר כי זכה להשתתף אישית בקייטנות השבת של רפואה וחיים במלון גלי צאנז, זכיתי לראות מקרוב את עבודת הקודש המדהימה עם הנשמות המרוסקות הללו, מביע אני את הוקרתי הרבה למתנדבי האגודה כי יזכו למלא חפניים נחת בביתם.

את דבר המרכז הרפואי "שיבא – תל השומר" הביא רב ביה"ח הרב ישראל סלומון שליט"א שתיאר ממה שנוכח לראות בשטח את מסירותם של המתנדבים מידי ערב ומידי שבת להביא רווחה ומזור למאות החולים המאושפזים ומלוויהם הצמודים למיטתם במרכז הרפואי תל השומר.

עין לא נותרה יבשה כשנציג ההורים אב ל-3 ילדים מיוחדים סיפר על היכרותו רבת השנים עם האגף לחניך המיוחד באגודה, כאשר החלה מסורת קייטנות השבת הצטרפו ילדיו למעגל משפחת ילדי האגודה, ומאז האגודה אף פעם אינה מסרבת לבקשתנו! אי אפשר לתאר את ההקלה העצומה שנותנות השבתות הללו למשפחותינו, אפשר לצאת ולהתאורר, לנוח ולהתייחס כראוי ליתר הילדים בבית, וציין את מלאכי החסד בראשותו של הרב נפתלי ויינברגר העומד בראש האגף ומעניק מנות גדושות של אהבה ושמחה לכל ילד כבן יחיד.

היועץ הרפואי הותיק הרב יצחק שטרן שיחי' קיבל במילים חמות את אורח הכבוד פרופ' גבי ברבש מנהל המרכז הרפואי ת"א איכילוב שנשא דברים על חשיבות ההתנדבות בראי הצוות המקצועי ואמר כי כאשר חולה חרד לגורלו ושרוי במלחמת הישרדות על חייו, אזי לכל חיוך וכל עידוד ישנה השפעה הרת גורל על תפקודו והחלמתו, יש לכם הזכות להציל נפשות ממש, ותודה על מה שהנכם עושים תבורכו על כך ותמשיכו בגישה מאירה הנוסכת בחולים רפואה ותקווה לחיים.

הרב שלום דהאן שליט"א מרבני העיר חולון ומראשי ועד ידידי רפואה וחיים חולון – בת ים בירך בהתרגשות אדירה את הנאספים לרגל המעמד וציין את עזרת האגודה למען כלל ישראל מתוך אהבת ישראל מושלמת וטהורה.

את ברכת העיר ותושביה הביא ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין שהתפעל מתפקודם של המתנדבים הרצים ומתרוצצים מחולה לחולה עם עגלות עמוסות במנות קלות שתיה ומיני מתיקה ובעיקר עם חיוך ואיחולי רפואה שלמה, ראש העיר אמר כי רפואה וחיים הינה האגודה הראשונה שפעלה בעיר בני ברק למען צרכי החולים והמאושפזים בבתיה"ח.

חבר ההנהלה הרב יחזקאל כהן אירח את נציג האגודה בעיריית פ"ת, סגן ראש העיר הרב אשר שוקר ומנהל האגף לשירותים חברתיים ובריאות בעיריית פתח תקוה, שהביא את ברכת עיריית פ"ת, הרב שוקר תיאר לנוכחים את מחזות הביקור שערך יחד עם ראשי העירייה בקייטנות השבת שנערכו ע"י האגודה בפתח תקוה.
בהדרת קודש קיבל יו"ר האגודה הרב רוט את פני מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, המנכ"ל הרב ברוך הימל תשורה לידי מרן האדמו"ר שליט"א, דגם מפואר של תכנית בנין בית רפואה וחיים, כשהוא מציין כי הנהלת האגודה פועלת בשנה האחרונה לקדם תוכניות לקראת הקמת מרכז חסד חדיש ומפואר בבני ברק עבור כל אגפי האגודה בתוספת מרכז משוכלל ענק וייחודי עבור קידום ושילוב החניך המיוחד.

את ברכת הקודש והמשא המרכזי לרגל המעמד נשא מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, נשיא האגודה, בקשב רב, האזינו המשתתפים לדברות קדשו של מרן האדמו"ר שליט"א, שהביא לרגל יומא דהילולא עובדא משמו של הרה"ק ר' מאיר מפרימשלאן זיע"א שהתבטא אודות חשיבות מעלת ההתעסקות במצוות הצדקה והחסד.
זכתה אגודת רפואה וחיים ונתייסדה ע"י אבי הק', זוהי זכיה גדולה עבורכם שהנכם מתנדבים בלב ונפש ובמסירות בל תתואר באגודה קדושה זו, כל אחד בחלקו ותחומו, מכיון שהנכם מסייעים לחולים ולהורים בשבתות לילדים מיוחדים, תזכו בוודאי לחיים טובים וארוכים והקרן קיימת לעוה"ב.

בהמשך דבריו הודה לאנשי החיל העומדים על הפקודים הרב ברוך הימל, הרב יצחק שטרן, הרב יצחק רוט, הרב נפתלי וינברגר וכל המתעסקים כל אחד בשמו הטוב יבורך. בסיום דבריו בירך את כל המשתתפים והמתנדבים וכל מי שעוזר ותומך בממון בגוף או בנפש יזכה להשפעות טובות ולישועות כלליות ופרטיות, ולקראת זמן מתן תורתנו יה"ר שכל החולים יתרפאו ותזכו לקבל התוה"ק בשמחה ובחדווה בביאת גו"צ.

בסיום המעמד נקראו גדולי נדיבי האגודה החשובים יחד עם מנהלי וראשי האגפים והמתנדבים הבכירים בזכיה המיוחדת, לקבל תעודת הוקרה מידי מרן האדמו"ר שליט"א שהביע את הערכתו האישית והעניק לכל אחד ואחד תעודת כבוד והענקת אות החסד בצירוף ברכות קודש לבריות גופא ונהורא מעליא.

הרב ברוך הימל שיחי' מנכ"ל האגודה אומר בסיפוק ובחדווה כי הנהלת האגודה זכתה בס"ד להוקיר ולהעלות על נס את פועלם של בני משפחת רפואה וחיים, המתנדבים מסורים כבר שנים רבות לעבודת הקודש בעולם החסד של רפואה וחיים ללא כל תמורה אך עם הרבה רגש מסירות ונשמה יתירה כדי להביא חיוך לעוד יהודי כאוב ומיוסר, והערב הגיע הזמן להתאחד ולהתאסף כדי לומר להם תודה מלב אל לב!

כי בשמחה תצאון, אמן הרגש והקלידים, מתנדב ותיק באגודה ומראשי אגף השמחה הרב מאיר אדלר הנעים את מהלך הערב בשרשרת יצירות ווקאליות בליווי מקהלת ויזניץ עם בעל המנגן מוטי שטיינמץ.

האירוע התקיים בחסותו האדיבה של חבר ועד הידידים הרב אלי ציפורי שיחי', בעלי רשת מלונות ציפורי קלאס, ובאדיבות הנהלת בנק פאג"י והנהלת מכבי שירותי בריאות שקיבלו תעודות כבוד על חסותם הנכבדה להמשך תנופת ממלכת החסד רפואה וחיים.

צילום: שוקי לרר

חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים2 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים4 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים5 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים6 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים8 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים9 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים10 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים11 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים12 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים13 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים14 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים15 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים16 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים18 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים19 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים20 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים21 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים22 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים23 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים24 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים25 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים26 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים28 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים29 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים30 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים32 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים33 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים34 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים35 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים36 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים37 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים39 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים40 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים42 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים43 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים44 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים46 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים47 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים48 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים50 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים51 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים52 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים53 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים54 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים56 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים57 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים58 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים59 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים60 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים61 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים62 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים63 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים64 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים66 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים67 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים68 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים69 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים70 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים71 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים72 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים73 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים74 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים75 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים76 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים77 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים78 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים80 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים81 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים82 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים83 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים84 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים85 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים86 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים87 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים88 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים89 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים90 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים91 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים92 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים93 חנוכת_האגפים_החדשים_רפואה_וחיים95

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture