אמהות יזכו לאירוח חינם בבית החלמה

מנכ"ל המרכז הרפואי 'ברזילי' הד"ר חזי לוי הציג במסיבת עיתונאים לתקשורת החרדית את החדשנות ביחס ובשרות לחולים וליולדות שומרי המצוות | היולדות יזכו ליחס אישי, הסעה חינם מביתם, אירוח ללילה בבתי ההחלמה בב"ב או בטלז סטון לצד חדרי לידה משודרגים וחדישים | הוקם פורום רפואה חרדי ושומרי המצוות יזכו לפתרונות הלכתיים בשבתות, חדר אוכל משותף למשפחות, אירוח מלווים בשבתות ובחגים ומגוון שירותים נוספים | שיפוצים נערכו במחלקות בית החולים והוכנס ציוד חדשני ומתקדם לצד בכירי הרופאים בישראל

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

במסיבת עיתונאים שקיים המרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון נחשפו השיפורים המשמעותיים במחלקות בית החולים בדגש על מחלקת היולדות הפעילה.

חשיבות רבה ראה הד"ר חזי לוי בהידוק הקשר עם האוכלוסייה החרדית בדרום, ועם כניסתו לתפקיד ביקש להקים את פורום הרפואה החרדי ובו חברים מיטב עסקני הרפואה החרדים בדרום, ותפקידם יהיה להעלות בפני הנהלת המרכז הרפואי את הדרישות העולות בציבור שומרי המצוות, הן בפן הגשמי וברמת השירות הנדרשת והן בפן הרוחני בליבון נושאי הלכה וצניעות.

בחדרי הלידה מצויים עתה בשיאו של שיפוץ שמחדש את חדרי הלידה וממצב אותם כחדרי הלידה מודרניים המכילים ציוד חדשני ומבטיחים נוחיות ליולדת ולמלוויה.

מנכ"ל המרכז הרפואי הד"ר חזי לוי הציג את השירותים והשיפורים במסיבת העיתונאים ובין היתר חשף את השירות החדש בבית החולים שבו תוכלנה היולדות להגיע מבתיהם בערי הדרום לבית החולים במונית שתמומן בידי המרכז הרפואי. לאחר הלידה תוכל כל יולדת שתבחר בכך לקבל אירוח ליום לאם וליילוד באחד מבתי ההחלמה ליולדות בבני ברק או בטלז סטון על חשבון בית החולים, ובכך לשפר את ההתאוששות מהלידה לצד ליווי רפואי לאם וליילוד. כחלק מהחזון להעניק יחס אישי לכל מטופל, מתאפשר ביות חלקי או מלא כפי רצונה של כל יולדת.

במרכז הרפואי הוחלט לנהוג על פי כללי ההלכה כאשר המכשור האלקטרוני מאושר לשימוש בשבת על פי מכון צומת. הדלתות החשמליות מותאמות לשומרי השבת, הלחצנים המשרתים את המאושפזים בקריאה לאחות מאושרים אף הם לשימוש בשבת וכך המייחמים, הפלטות וכל הציוד הנדרש. בכניסה לפגיה הוצבה עבור שומרי השבת דלת נפרדת שאינה חשמלית.

מאושפזים שנדרשים לשהות במרכז הרפואי 'ברזילי' בשבתות ובחגים ייהנו מערכה מיוחדת לשבת הכוללת את האוכל השבתי הביתי ואת כל צרכי השבת, כן הוסדר חדר אוכל למשפחות שיוכלו לסעוד עם המאושפזים מבני משפחתם.

מלווים של המאושפזים שמבקשים לשהות לצד בני משפחתם בשבתות ובחגים ייהנו מאירוח מלא בדירת האירוח של משפחת לרר הנושקת לגדר בית החולים, ובה חדרים אישיים מטופחים לצד כל סעודות השבת ברוח נדיבה וללא תשלום.

לצד השיפורים בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות הוחלט על שיפורים בכל מחלקות בית החולים, כאשר מכשור רפואי חדש ומתקדם הוכנס לשימוש בכל המחלקות לצד השיפוץ החזותי ואף העמדת עמדות מידע אלקטרוניות על מנת להקל על ההתמצאות במרחב המרכז הרפואי.

לרגל החידושים במרכז הרפואי, בדגש על הבשורה ליולדות ובהקמת פורום הרפואה החרדי בדרום ביקר מנכ"ל המרכז הרפואי הד"ר חזי לוי במעונם של מרנן ורבנן האדמו"רים והרבנים בדרום והתברך מפיהם על פעילותו.

במסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל המרכז הרפואי: "ברכותיהם של גדולי התורה חיממו את ליבי והם עודדו אותי להמשיך בפעילות בתקווה להיות שליחים נאמנים".

לעיתונאים הוצגו מגוון השיפורים בכל מחלקות המרכז הרפואי וביניהם הטיפול החדשני באמצעות אבלציה וצריבה של אזורים בלב המעוררים הפרעות בקצב הלב עד כדי סכנת חיים.

מנהל היחידה לכירוגיית פה ולסת הד"ר עודד נחליאלי הציג בפני הנוכחים את הייחודיות של היחידה שנמנית על היחידות המובילות בישראל בתחום כירוגיית פה ולסת.

בתום מסיבת העיתונאים ערכו נציגי כלי התקשורת סיור במחלקות בית החולים והתרשמו מקרוב אחר השינויים עליהם דווחו בידי הנהלת 'ברזילי'.

בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית01 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית02 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית03 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית04 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית05 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית06 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית07 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית08 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית09 בית חולים ברזילי - מסיבת עיתונאים - תקשורת חרדית10

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא רואה אף לא עיתונאי אחד בכל האירוע

אני רואה את צורן מהמודיע ואת מרגליות מקו עתונות. את השאר אני לא מזהה.
איך נותנים תמיכה למקום שחילל קברים ברגל גסה?

הדרת נשים! נו!

מרגליות הוא היום בהמבשר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture