רבבות בכינוס הגדול 'לשמור ולעשות' בבית שמש

מעמד אדיר הערב בכינוס הענק 'לשמור ולעשות' נגד פגעי הטכנולגיה שנערך במרכז העיר בית שמש בהשתתפות רבבות תושבי העיר בית שמש ובראשות אדמור''י ורבני העיר שליט"א על ידי ארגון איחוד הקהילות העולמי למען טוהר המחנה | לרגל המעמד הגיע מארה"ב הרב ישראל משה דירנפלד שליט"א | צפו בגלריה ראשונה מהמעמד | צילום: משה הולצמן

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן01 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן02 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן03 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן04 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן05 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן06 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן07 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן08 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן09 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן10 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן11 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן12 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן13 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן14 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן15 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן16 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן17 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן18 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן19 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן20 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן21 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן22 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן23 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן24 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן25 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן26 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן27 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן28 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן29 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן30 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן31 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן32 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן33 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן34 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן35 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן36 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן37 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן38 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן39 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן40 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן41 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן42 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן43 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן44 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן45 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן46 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן47 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן48 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן49 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן50 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן51 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן52 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן53 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן54 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן55 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן56 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן57 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן58 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן59 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן60 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן61 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן62 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן63 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן64 כינוס לשמור ולעשות - אב תשעג - בית שמש - צילום יעקב לדרמן65

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשרינו שזכה עירנו לכזו מעמד אדיר של קידוש שם שמים ברבים עוצמתי – שהיהדות חרדית בארה"ק בכלל ובבית שמש בפרט עוד לא ראתה!!!
הרגשה של אחדות שכולנו התאחדנו למטרה אחת – לקדש שם שמים, וכאיש אחד בלב אחד קיבלנו על עצמינו לא להיות עם אינטרנט פרוץ ולהסתובב על כלים הטמאים המשחיתים אותנו ואת צאצאינו ה' ירחם, ל"ע!!
יה"ר שזה יהיה מודל לחיקוי, שיעשו א"ז גם בהרבה ערים אחרות.
ואם בבית שמש היה אפשרי לאחד את כ-ו-ל-ם למטרה זו, ק"ו בערים אחרות!
שנזכה כולנו בזכות התחזקות נגד הכלים הטמאים, לביאת מצבב"א!!!!

מה העין להגזים סתם? לא רואים כאן בתמונות יותר מכמה מאות.

אשרינו שזכינו
ואני אומר כמי שהיה שם, שאם בבית שמש יש כזה ציבור חרדי גדול, הרי שנצחנו גם את הבחירות, ומשה אבוטבול יהיה שוב פעם ראש עיר, למרות הפעילות של לפיד-בנט לפגוע בציבור החרדי בבית שמש ולקעקע את יסודותיו

איתא בזוה"ק שהקב"ה כביכול יושב על הארץ ולובש שק ומתפלש בעפר ובוכה וצועק על החרבן זה היה עד היום, עד היום הקב"ה היה בוכה ומתאונן על החרבן שהיה ועל הגאולה שעדיין מתעכב ואין עדיין ביהמ"ק,

אבל היום השכינה יושבת ובוכה על החרבן החדש של היום שאין מי שאכפת לו על צער השכינה כמו שכתוב (ישעיהו ס"ג ה') ואביט ואין עוזר ואשתומם ואין סומך על זה הקב"ה בוכה היום, בודאי זה צער יותר גדול מחרבן הבית, חרבן הבית היה חרבן של עצים ואבנים, עצים ואבנים שהיה שם השארת השכינה בבית המקדש, אבל היום הבכיה היא על החרבן של השכינה עצמה.

לאחר חרבן הבית השכינה יצאה מתוכו אבל עדיין היה לה מקום היה לה בית בלבות בנ"י, אבל היום השכינה אין לה מקום בכלל בלבות בנ"י כי לא נותנים לשכינה הקדושה מקום להכנס ד"ירחם עלינו.

אך מה נעשה ורוב הציבור שהשתתף שם אינם הולכים להצביע ?

רואים שם רק חסידים. אוי הפלגנות.

פירוש יפה למה שאומרים בקינות זה נורא נוראות היום ממש רואים את זה בחוש……..

קודם כל כתוב בתחילת הקינות בקינה שלישית שאומרים "אדוה בכל לב להמציאהו" כלומר אני מצטער ומבקש בכל לב, אדוה לשון כאב אני מצטער כמו כל לבב דוי, להמציאהו למצוא את ד' צריכים לבקש בכל לב זה צער גדול עד שמוצאים את ד', "אדעה מלין בם לאמצהו" אני צריך לבחור איזה מילים במה להתקרב להקב"ה "אדאג איה רועה ולא אמצאהו" זה מצב של הסתרת פנים שמבקשים איפה הרועה שזה הקב"ה, ולא אמצאהו לא מוצאים אותו "אקונן מי יתן ידעתי ואמצאהו" אקונן אני מתפלל ובוכה וצועק מי יתן ידעתי ואמצאהו.

צריכים לחפש אותו בכל מיני מילים בכל מיני אופנים זה הדבר הראשון, והיום זה המצב ג"כ איזה ההסתרת פנים מהשם יתברך שיש היום.

נם אומרים בקינות "למה לנצח מואס ביד מורדים ונהיית כגבור לא יוכל להושיע" הקב"ה שותק על רשעת הרשעים ליהודים, זה גם הסתרת פנים שהשונאים והגוים והציונים עושים מה שרוצים עם היהודים והקב"ה עושה עצמו כביכול כאילו אינו רואה.

עוד מובא שם בקינות שכשהרג מנשה מלך ישראל את יאשיהו המלך, נדחה הפורענות עשרים ושתים שנה כנגד עשרים ושתים אותיות שבתורה, למה כי הספידו אותו כהלכה מכיון שספדו אותו באיכה שיש בו עשרים ושתים אותיות, בזכות זה נדחה הפורענות בעשרים ושתים שנה כי התעוררו ממה שקרה, ראו שקרה דבר כזה שהרגו את יאשיהו המלך אז התעוררו והספידו ובזכות זה נדחה הצרות הפורעניות עשרים ושתים שנה, א"כ היום שיש לנו כל מיני דברים כאלו שקורים ולא מתעוררים ולא עושים מזה שום התעוררות ח"ו כמה מפסידים מזה.

משמים שולחים לנו דברים שצריכים להתעורר ולספוד עליהם ואם לא מתעוררים מה ידחה היום הפורענות אם לא מתעוררים, רואים מזה שהשכר שהתעוררו דחה הפורענות בעשרים ושתים שנה, היום המצב הוא שמתיאשים ולא מתעוררים משום דבר במקום שצריכים לעשות הספד לא עושים, א"כ מה יגן עלינו מהצרות זה סכנה גדולה אם לא מתעוררים, צריכים פשוט לשים ללב הדבר הזה צריכים להתעורר מאוד מאוד שלא יגרום ח"ו שלא יבוא עלינו פורענויות ח"ו.

מה הענין להגיד כמה מאות?
אני היזמנתי את הכסאות
7000 כיסאות הזמנתי
ועוד כמה אלפים עמדו
ואני לא זוכר שהיה כזה אחדת בבית שמש
מאז היוסדו כל החוגים כזה אהבת חינם
וה' יעזור שנמשיך בדרכים האלה

בערב תשעה באב אנחנו עומדים ממש קרוב לתשעה באב, וע"י התמרמרות (היינו התשובה והבכי) מביאים את הגאולה, תשעה באב בעצמו אחר חצות נמצאים כבר בפחות אבילות, ומתנחמים ומתחזקים, כי לידת נשמת המשיח היא בתשעה באב.

כי על ידי ההתמרמרות שעושים בתשעת הימים ובתשעה באב, זה בונה הגאולה, וכיון שכבר עבר רוב היום עומדים כבר אחרי חצות, על כן על ידי העבודה שעשינו גרמנו בזה לידת אורו ונשמתו של משיח בן דוד, ואע"פ שעברו כל כך הרבה שנים, אבל באמת כל שנה הזמן נעשה יותר קרוב להגאולה.

יש שואלים מה נקרא לידת משיח, כל כך הרבה שנים מדברים על לידת משיח ועדיין לא רואים שמופיע לנו הגאולה שלמה, אבל באמת כל שנה נעשה קצת לידת משיח, זה דבר שנעשה לאט לאט, כמו כל התיקונים שנעשים על ידינו לאט לאט, וכל אחד שיש לו חלק בזה מתקן חלק שלו שיש לו בחורבן, עושה חלק שלו עבור הגאולה, וכשבל אחד יגמור התיקון שלו כולו אזי יופיע משיח.

העבודה שנעשית על ידינו כל שנה ושנה זה מה שמקרב את הגאולה, ואם היינו מתאמצים יותר כראוי היתה כבר מזמן מופיעה הגאו"ש מזמן, אמנם מכיון שאין אנחנו מתאמצים מספיק (אע"פ שבודאי הצדיקים שבכל דור עושים עבודתם כראוי) וחסר השלמות של עבודה של כל ההמון, בכל זאת מחכים בשמים, כי אם תבא הגאו"ש רק בזכות הצדיקים, אזי לא יהיה לשאר ההמון זכות קיום להגאו"ש.

רק מי שהשתדל בעצמו גם לקרב את הגאו"ש, הוא יזכה לקבל פני משיח צדקינו, כמ"ש (בנוסח יגדל) ישלח לקץ הימין משיחנו לפדות מחכי קץ ישועתו, ומכיון שאנחנו מתעצלים ועושים מעט מעט כל שנה לכן ה"ז נמשך כ"כ הרבה זמן, כי אין הקב"ה רוצה שאנחנו נפסיד את כל האושר הזה, אמנם כאשר יגיע סוף הזמן של "בעתה" שכבר א"א להגאו"ש להתעכב עוד, אז יסגר השער ומי שלא זכה עד אז יפסיד לראות הגאולה שלמה ח"ו.

אסיפה מכובד , אבל למה להגזים ולשקר ולמי יש ענין במצווה הבא בעבירה ?
לפי התמונות יש בקושי אלף כיסאות ! אולי חמש מאות , רובם בחורים וילדים , גם זה מכובד אבל למה להגזים ?
דרך אגב, האתר כאן מנוגד לגלישה באתרים שלא לצורך פרנסה ואשר על כן למה אתם נותנים במה לעסקנים שמסובבים את הרבנים בשכל כמו הנחש את חוה ? יש גדולי ישראל ופוסקי הדור למאות ולאלפים שמתירים לכתחילה לגלוש לחדשות גם ללא שום מטרת פרנסה וגם מעדיפים שהציבור יגלוש באינטרנט לקניות ולא ישוטטו בחנויות המזוהמים במרכזי המסחרים שהומה באנשים וסוטים ! גם המודיע יש להם אתר על האינטרנט למי ולמה ?
על זה בכה הנביא עד מתי אתם פוסחים על שתי סעיפים !

אני לא מבין למה נותנים בכלל לכזה בן אדם לדבר בכלל
הרי הוא כופר במנהיגי ישראל וזה מביא קריירות וקלות ראש
וגם כאילו שהוא דובר אמת הרי כל מילה שהוא כתב שקר

כל ההודעות עד כאן כתב אדם מוזר אחד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture