רבנים ואישי ציבור השתתפו בהנחת אבן הפינה לפרויקט 'פסגות ירושלים'

הארוע התקיים באוהל ענק מיוחד ומפואר שהוקם במתחם הפרויקט ברחוב ברנדייס בירושלים לכבוד האירוע – השתתפו מאות האורחים, בהם רבנים, ח"כים ואישי ציבור | הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שיבח אף הוא את היזמים ואיחל הצלחה לפרויקט | הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן העלה על נס את יזמי הפרויקט הבונים את ירושלים ומאכלסים אותה בטובי בניה | ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת הפליג אף הוא בשבחי יזמי הפרויקט והדגיש את חשיבותו של הציבור החרדי כאבן יסוד בירושלים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

במעמד רב רושם ובהשתתפות עשרות רבנים, אישי ציבור ורוכשי הדירות הונחה אבן הפינה לפרויקט היוקרה 'פסגות ירושלים', ההולך ונבנה ברחוב ברנדייס שבשכונת רוממה. את האירוע כיבדו בנוכחותם רבה של מגדל העמק הגרי"ד גרוסמן שליט"א, רבה של מערב בני ברק הגרש"א שטרן שליט"א, ח"כ הרב ישראל אייכלר וראש העיר ירושלים מר ניר ברקת, סגניו וחברי מועצת העיר, יזמי הפרויקט ושורה רחבה של אישי ציבור ואנשי תקשורת.

קרא עוד:

[postim]

הפרויקט המדובר ביותר בירושלים מוקם על ידי חברות הבניה הידועות קרסו נדל"ן, אקה נדל"ן בבעלות אלי קליין וטעמן נדל"ן, וישלב יחדיו את החיים בקהילה תורנית ורוחנית, עם היופי והפאר המייחדים את ירושלים. הפרויקט כולל 5 בניינים שיוקמו על שטח מטופח בגודל של כ-4 דונם, המכילים 276 יחידות דיור מרווחות ומפוארות, במפרט טכני עשיר ומתקדם ובגדלים שונים של 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

כאמור, טקס הנחת אבן הפינה החגיגי התקיים באוהל מפואר ומרווח שהוקם במיוחד עבור האירוע במתחם הבנייה בכדי להכיל את מאות המוזמנים האורחים החשובים. עשרות מהרוכשים ובני משפחותיהם התאספו במקום בהתרגשות רבה לרגל המעמד המהווה ציון דרך משמעותי בהחלטה החשובה בחייהם, ובכדי ליטול חלק באירוע המרגש והנשגב של הנחת אבן הפינה לבית מגוריהם.

הטקס החל בדברי ברכה קצרים של המנחה, ר' ישראל צישינסקי, ולאחר מכן הוקרנה מצגת מושקעת ומרהיבה הממחישה את הפרויקט מכל זוויותיו, ומעניקה פרספקטיבה נפלאה לחוויית המגורים הנדירה שהמקום מציע.

רבה של מגדל העמק, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, שהוזמן כאורח הכבוד, הדגיש בפני המשתתפים את חשיבות האחדות ב'עיר שחוברה לה יחדיו', ואת הצורך להרבות קדושה בעיר. "כל תוספת קדושה בירושלים תקרב את הגאולה", אמר הגרי"ד, וקרא לציבור החרדי ולחברות הציבוריות להמשיך וליזום עוד ועוד פרויקטים מבורכים בשיתוף פעולה. הרב גרוסמן ציין את פרויקט 'פסגות ירושלים' כדוגמא מבורכת לשיתוף פעולה כלכלי בין המגזרים, כאשר לראשונה חברת קרסו נדל"ן הבונה בעיקר לציבור הכללי וטעמן נדל"ן נכנסו להשקעה יחד עם חברת אקה נדל"ן בבעלות ר' אלי קליין לציבור החרדי. כמו כן שיבח את היזמים על הפרויקט המרשים בראשו הם עומדים התורם רבות לבנייתה של ירושלים.

ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, שכיבד בנוכחותו את האירוע בירך את יזמי הפרויקט ואת הנציגות החרדית, ודיבר על חשיבותו של הציבור החרדי כאבן יסוד בירושלים. "הפרויקט הגדול והמדהים שאנו יוצקים הערב את אבן הפינה בו, מבטא את שגשוגה של ירושלים לשכונותיה. מרכז העסקים והדיור הגדול שיקום כאן אינו מבייש את הגדולים והמפוארים בארץ וגם בעולם. העירייה קידמה את הליכי התכנון וההקמה של הפרויקט יחד עם היזמים והחברות הבונות, במטרה להביא להמשך שגשוג ופיתוח העיר שלנו".

"העירייה בראשותי מחויבת גם לתכנון ופיתוח מבני הציבור בשכונה, ואנו נעשה זאת", הבטיח ברקת, והוסיף: "פרויקט פסגות ירושלים נושק במרחק הליכה קצרה למרכז העסקים – "גאולה" המיתולוגי שאנו גאים בו ובשדרוגו בשנים האחרונות. זה משתלב יחד עם השכונה החדשה – ובקרוב נזכה לחנוך אותו".

את סדרת הרבנים המברכים חתם הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, רב מערב בני ברק, שאף הוא שיבח את שיתוף הפעולה בין היזמים, אקה נדל"ן בבעלות ר' אלי קליין ביחד עם טעמן נדל"ן וקרסו נדל"ן. "אין ספק כי שיתוף הפעולה המיוחד בין היזמים הוא חשוב ומועיל לציבור החרדי ואני מאחל להם שיראו ברכה במעשה ידיהם".
עוד ברכו מר שמעון הייבלום, סגן יו"ר דירקטוריון חברת קרסו נדל"ן, מר שלום חיים מנכ"ל טעמן נדל"ן. את הערב הנעימו החזן דב הלר והזמר מנדי ג'רופי לקול צלילי תזמורת משובחת. את הערב חתם טקס הטמנת מגילת היסוד של הפרויקט והנחת אבן הפינה. את האירוע היוקרתי הפיק משרד הפרסום ויחסי הציבור "תוצאות אפקטיביות". בסיום האירוע הוענק למשתתפים שי אישי ויוקרתי – מארז מהודר המכיל סקירה רחבה של הפרויקט הירושלמי המדובר.

יצוין, כי רוכשים רבים שהגיעו לאירוע, עמדו מקרוב על ההתקדמות הגדולה הנראית כבר בשטח ואיחלו הצלחה ליזמים ולאנשי הביצוע שיזכו לברך על המוגמר כבר בקרוב.

הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (1) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (2) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (3) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (4) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (5) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (6) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (7) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (8) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (9) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (10) הנחת אבן הפינה לפרוייקט פסגות ירושלים (11)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בגללו מתיקרים המחירים בירושלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture