הכנות אחרונות לקראת חופשת הפסח של 'וינטר קלאב'

חברת הנופש המובילה במגזר החרדי 'וינטר קלאב' משלימה בימים אלו את ההכנות האחרונות לקראת חופשת פסח מושלמת במלון 'פלאזה גליל דלוקס' • מלון הנופש האטרקטיבי ביותר בצפון הארץ בכשרותו המהודרת של הרב שמואל בורנשטיין שליט"א • אירוח ברמה של חמישה כוכבים בשילוב תכניות ופעילויות מסביב לשעון

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ריבועגם השנה עמלים בימים אלו במשרדי 'וינטר קלאב' להוציא לפועל את חופשת הפסח המושלמת והמשתלמת ביותר בצפון הארץ. ''אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לספק חוויה חגיגית ומהנה בתמורה ההוגנת ביותר, כמיטב המסורת של החברה" מציין בסיפוק רב חיים פרידמן מנכ"ל החברה. "ההכנות האחרונות נשלמות בימים אלו ואנו ממשיכים לקלוט הזמנות נוספות לחופשה הקרבה הבאה עלינו לטובה".

חופשות הפסח של 'וינטר קלאב' מתאפיינות בשירות האדיב והמקצועי של צוות החברה, המלווה את אורחי החופשה מרגע ההרשמה ועד לסיומו המוצלח של הנופש. כמדי שנה בשנה מחדשים בחברת 'וינטר קלאב' ומשדרגים את החופשה באטרקציות ופעילות חדישות ומגוונות המעניקות לנופשים חוויה מרוממת נפש ועונג צרוף. "הנופשים של 'וינטר קלאב' נהנים מהשירות המקצועי והמפנק ביותר" מציינת שפרינצי פרידמן סמנכ"ל השיווק של החברה. "חופשה אצלנו, מאפשרת לאורחים להרגיש כבני מלכים בכל רגע נתון בזמן החופשה".

כבר מרגע הכניסה למלון, ממתינים ומחכים צוות מיומן ומקצועי המלווה את האורחים לעמדת הקבלה, לא לפני שעצרו להתרענן מהדרך עם משקה צונן וכיבוד קל הממתין במיוחד להם בכניסה למלון. בכל ימי החג, וכמובן בליל הסדר עצמו, נהנים האורחים מארוחות גורמה מפנקות ומעוררות חושים, מתוך תפריט מיוחד שבנינו עם טובי השפים בארץ. בנוסף, מלווה את האורחים השף קונדיטור מירי זורגר, עם קינוחים ופינוקים כמו שרק היא יודעת לעשות והכל בכשרות מהודרת למהדרין מן המהדרין בפיקוחו הצמוד של הרב שמואל בורנשטיין שליט"א.

מלון ווינטר קלאב פסח (3)המלון המושקע, המשקיף על נוף עוצר נשימה, מציע סטנדרט אירוח דלוקס, עם מגוון חדרים מפוארים, מרחבי מנוחה ובלוי, בריכות שחיה ומתקני ספא מתקדמים. המלון נמצא בסמוך למרכזי האטרקציות המפורסמים של אזור הצפון. ובכל ימי הנופש, יוצאים הסעות ואוטובוסים מאורגנים למגוון פעילויות באזור מבלי להיתקע בפקקים והצורך בנסיעות ארוכות ומתישות. הטיולים מאורגנים ומתוכננים לפרטי פרטים, עם אוטובוסים חדישים ומשודרגים בליווי צמוד ומלא של נציגי החברה. בין האטרקציות תוכלו לבחור מסלולי הליכה, מסלולי ג'יפים אתגריים וביקורים באתרי מורשת מפורסמים באזור.

וגם השנה, מועדון 'מיני קלאב', מועדון הילדים הייחודי של 'וינטר קלאב' יספק שירותי שמרטפייה מקצועיים, תוכניות והפעלות במיוחד לילדים מסביב לשעון בכל ימי החג. "אנו מאמינים כי לכל אורח מגיע את היחס האישי הטוב ביותר, כמו לבני מלכים" מסכם חיים פרידמן מנכ"ל החברה.

מלון ווינטר קלאב פסח (1)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture