ביקור מלכותי לכבודה של מלכות

ביקור רב רושם נערך במעונו של כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א,כאשר מושל ניו יורק המתמודד לכהונה נוספת הגיע לבקש את תמיכתה של סאטמאר • האדמו"ר הזכיר את יחסו הלבבי של אבי המושל לפני עשרות שנים ל'קרית יואל' הצעירה, והמושל הבטיח להמשיך בדרכי אביו

מושל ניו יורק אצל האדמור מסאטמאר (7)

לקראת הבחירות בארה"ב בכלל ובמדינת ניו יורק בפרט, ובמסגרת מאמציו של מושל ניו יורק אנדרו קומאו הרץ לקדנציה השניה, נערך ביקור מיוחד בבית האדמו"ר מסאטמאר שליט"א,לשם הגיע המתמודד לבקש את תמיכת האדמו"ר ותמיכת הקהילה ברחבי ניו יורק.

ביקורו של המושל נערך אמש (ראשון) יומיים בלבד לפני מועד הבחירות. המושל הגיע לבית האדמו"ר שליט"א ברחוב צאנז 5 בקרית יואל שם המתינו לו ראשי הקהילה והמוסדות מכל רחבי ניו יורק ובראשם ראש העיר קרית יואל הרב אברהם ווידער.

קרא עוד:

[postim]

אחרי דברי שלום אחדים מאת האדמו"ר שליט"א, קיבלו את פניו בזה אחר זה ראשי הקהילה מקרית יואל, ווילאמסבורג, בורו פארק, מונסי אשר כולם דיברו בשבח המושל על כך שמיום היכנסו לתפקידו העניק תקציבי מדינה מוגדלים לטובת המוסדות, בפרט נזכר לטוב תקציב ה"טעפ" לבחורי הישיבה גדולה ואברכי הכוללים, מענקים אשר הצילו את עולם הישיבות בניו יורק.

לאחר מכן קם מושל ניו יורק ודיבר כמה מילים והודה לקהילה על התמיכה בו

האדמו"ר סיפר בשבח המושל והזכיר כי עוד בכהונת אביו כמושל ניו יורק בשנות התשעים, המושל הנוכחי היה זה אשר הציל את העיר קרית יואל ואיפשר את הקמת המוסד הקדוש "שערי חמלה" לילדים עם מוגבליות, למרות כל ההתנגדויות. עוד הזכיר האדמו"ר את פעולות המושל הנוכחי להצלת עולם הישיבות.

מושל ניו יורק אצל האדמור מסאטמאר (16)

האדמו"ר ביקש מהמושל להמשיך בעמידתו האיתנה כנגד האנטישמים המנסים לחוקק חוקים נגד קיום המצוות בניו יורק, האדמו"ר אף הזמין את המושל לביקור וסיור מורחב בעיר קרית יואל מיד לאחר הבחירות, במטרה לעוך לו היכרות מפורטת עם כלל המוסדות, הסניפים, והאגפים.

בסיום הביקור, הודה המושל לאדמו"ר שליט"א על התמיכה ואמר שהעיר קרית יואל היתה קרובה מאוד ללב אביו והוא מנסה להמשיך ללכת בדרכיו.

העסקנים ליוו את המושל בצאתו מהעיר, בדרכם, הראו לפניו חלק מהבנינים החדשים הנבנים למוסדות ולישיבה.

נואמים: בשם קרית יואל: הר"ר אברהם ווידער ראש העיר וחבר הנהלת המוסדות. בשם וויליאמסבורג: הר"ר מרדכי אלעזר הירש מנכ"ל מוסדות. בשם בארא פארק: הר"ר אהרן וועלץ מנהל המוסדות.בשם מאנסי: הר"ר משה יוסף הארטמאן ראה"ק.

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו