מנכ"ל מאוחדת מכר את החמץ אצל גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס

במעמד שהתקיים בראשות גאב"ד ירושלים וחברי הבד"צ השתתפו המנכ"ל זאב וורמברנד ונציגי המגזר החרדי במאוחדת • הגאב"ד הודה למאוחדת על פעילותה למען המגזר החרדי ועל שיתוף הפעולה עם הרבנים

מכירת חמץ מנכל מאוחדת אצל הגאבד (1)

בכירי מאוחדת ובראשם מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד השתתפו במעמד מיוחד שהתקיים בביתו של מרן גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס, בו נמכר החמץ של מאוחדת כדת וכדין.

במעמד המיוחד השתתפו חברי בד"ץ העדה החרדית ודייניה כאשר מצד מאוחדת השתתפו מלבד המנכ"ל זאב וורמברנד גם ראשי נציגי המגזר החרדי במאוחדת ובהם ד"ר דוד מורל מנהל תחום פרויקטים ויועץ מנכ"ל מאוחדת, הרב משה ברים מנהל שיווק מאוחדת במחוז ירושלים, ור' דודי שוורץ עוזר למנהל תחום פרויקטים.

בפתח המעמד הודה מנכ"ל מאוחדת לגאב"ד ולחברי הבד"צ על שיתוף הפעולה והסיוע שהם מעניקים לאורך כל השנה בבירור הלכות רפואה והלכה. המנכ"ל זאב וורמברנד הזכיר שמאוחדת היא הגדולה והמובילה במגזר החרדי בירושלים, בית שמש וביתר עילית ונותנת מענה בכל הריכוזים החרדים תוך שיתוף פעולה עם הרבנים.

לאחר מכן הסמיך המנכ"ל את גאב"ד ירושלים למכור לנכרי את החמץ של מאוחדת על כל מאות סניפיה בכל רחבי הארץ.
גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס בירך את המנכ"ל על פעילותו הרבה למען הציבור החרדי ולמען לקוחות מאוחדת כשהוא מציין כי הוא ער לאוזן הקשבת שיש במאוחדת לכל צרכי המגזר החרדי.

בסיום המפגש הזכירו המשתתפים בפני הגאב"ד את עלון תרופות המיוחד שיצא לפני כשבוע ע"י מאוחדת בשיתוף פעולה עם ועד הכשרות של העדה החרדית. בפגישה נכח והשתתף גם העסקן הרפואי הרב חשין נאמן ביתו של הגאב"ד ומי שפועל רבות לימין קופת חולים מאוחדת.

מכירת חמץ מנכל מאוחדת אצל הגאבד (2)

מכירת חמץ מנכל מאוחדת אצל הגאבד (3)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו