ועידת הדיגיטל החרדי "ליל שישי על טשולנט ודיגיטל"

כ-7 מליון ביקורים בחודש מבוצעים על ידי המגזר החרדי ב-12 אתרי החדשות החרדיים המובילים • הוועידה ריכזה לראשונה את כלל משרדי הפרסום החרדים, מנהלי האתרים החרדים ואנשי תקשורת מובילים לשורת הרצאות ודיונים על ענף הדיגיטל החרדי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ועידת הדיגיטל החרדי ליל שישי על טשולנט ודיגיטל (36)

בסופ"ש האחרון (14.5.2015) ננעלה ועידת הדיגיטל החרדי שהתקיימה בקמפוס תל אביב של חברת גוגל ישראל.

הוועידה שאורגנה על ידי משרד האינטראקטיב החרדי הראשון מקס-דיגיטל, ריכזה לראשונה את כלל משרדי הפרסום החרדים, מנהלי האתרים החרדים ואנשי תקשורת מובילים לשורת הרצאות ודיונים על ענף הדיגיטל החרדי.

את הערב פתחה בדברי ברכה גב' מיכל וולטנר, מנהלת התוכנית של קמפוס ת"א של חברת גוגל, אשר קידמה בברכה את באי הועידה.

אחריה הרצה איתי ראוך, מנהל פעילות משרדי פרסום של גוגל, שחשף בפני באי הוועידה את שלל הכלים והפלטפורמות של גוגל, המאפשרות למשרדי פרסום לנתח מגמות, העדפות גולשים וטרנדים עדכניים – כלים שיכולים לשפר משמעותית את יעילות ומיקוד הפרסום עבור הלקוחות. דוגמאות אמת הועברו בניתוח אתרים שונים וקמפיינים מתקופת הבחירות וקמפיינים מסחריים מענף הרכב ועוד.

את ההרצאה השניה העביר אילן צינמן, מנהל פיתוח עסקי ישראל של חברת אאוטבריין, חברת קידום תוכן ממומן מהגדולות בעולם, ששפך אור על התמורות האדירות שחלו בשנים האחרונות בתחום התוכן השיווקי, תוך ניתוח מדהים על חברות ענק בינלאומיות שהפנימו את העדפות הגולשים תוך הבאת תוצאות ממחקרים חובקי עולם שניטרו את תגובות הגולשים למסעי פרסום או לתוכן שיווקי במגוון רחב של סוגים ודוגמאות.

מיד לאחריו – נטע שפיר מחברת ווינסייט, חברת בניית האתרים הגדולה במגזר החרדי ונותנת החסות הרשמית לועידה, אשר הציגה מצגת מרהיבה שסקרה את חוויית המשתמש החרדי תוך פילוח אתרים של חברות וארגונים ידועים ודוגמאות אמת מאחד מאתרי התוכן המובילים במגזר החרדי העובר בימים אלה שידרוג ועדכון לשיפור חוויית המשתמש.

ההרצאה שיצרה את הבאזז הרב ביותר בתעשיית הפרסום החרדי הייתה ללא ספק הרצאתו של אריאל רוזנשטיין מחברת סימילר-ווב, חברת ניטור אתרי אינטרנט בינלאומית, שחשף את דירוג אתרי החדשות המובילים במגזר החרדי תוך חשיפת נתונים "חבויים" אך קריטיים למי שמעוניין לפרסם קמפיינים בדיגיטל.
עד לקיום הוועידה לא עמדו כלים מקצועיים ניטרליים לרשות המפרסמים והם נאלצו להסתמך על נתונים שסופקו על ידי נציגי האתרים עצמם, והתמקדו בעיקר (או אפילו אך ורק) בכמות החשיפות האבסלוטית שהאתר מייצר בכל חודש.
כאמור, חברת סימילרווב בשיתוף עם מקס דיגיטל העלו נתונים מקיפים ופרטניים על האתרים השונים ובסיום הוועידה אף הכריזו כי מעתה ואילך מדד דירוג האתרים ינותח אחת לתקופה ויפורסם בכלי התקשורת השונים לטובת כלל העוסקים בענף.

את המושב האחרון נעל מיכה שולם מנכ"ל משותף במשרד הפרסום מקס דיגיטל, בהרצאה מרתקת על מאפייני שפת הדיגיטל והמדיות השונות שפלטפורמת האינטרט מציעה למפרסמים ולגופים חברתיים ומסחריים במגזר החרדי.

לאורך כל הוועידה נהנו המשתתפים משיחות נטוורקינג והיכרות עם הגורמים המובילים בתעשיית הפרסום על בר מתוקים יוקרתי מבית ראשל אירועים, ובנעילת הוועידה אף הובאו מנות טשולנט מבית שלייקעס.

את כותרת וועידת הדיגיטל החרדי "ליל שישי על טשולנט ודיגיטל" ניתן לסכם במשפט אחד. כ-7 מליון ביקורים בחודש מבוצעים על ידי המגזר החרדי ב-12 אתרי החדשות החרדיים המובילים (נכון לחודש אפריל 2015, כולל גלישה מדסקטופ ומובייל) ביחס לכ2.6 מליון ביקורים בחודש רק לפני שנתיים (נכון לחודש אפריל 2013 בדסקטופ)
המספר הזה מעמיד בפני המפרסמים והחברות הפועלות בענף הדיגיטל אתגרים גדולים ואפשרויות בלתי מוגבלות בפלטפורמות מותאמות ובפילוחים מדוייקים כמו שרק הדיגיטל יודע להציע.

שמחה מרגליות – מנכ"ל משותף של משרד הפרסום החרדי מקס דיגיטל מסר כי לאור שביעות הרצון הגבוהה של המשתתפים ובקשות מהקהל הרב שהשתתף, אנו עובדים עתה להוציא את המדד המקיף שנערך על ידי סימלר-ווב ומקס דיגיטל, מדד זה יכיל נתונים רבים מעבר לכמות הביקורים החודשית באתרים, ויוצג בזמינות מלאה באתר שלנו ובכלי תקשורת נוספים. כמו כן אנו עומדים להודיע בשבוע הקרוב על הפתעות נוספות שיובילו להגברת הידע המקצועי והיכולות של משרדי הפרסום והאתרים מהמגזר החרדי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סיקור יפה ומעניין
חבל ומעצבן שהתמונות מועלות ללא כיתוב,
מעוניין מאוד להכיר את הנפשות הפועלות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture