קרית יואל: רשמי הוד מהכינוס היסטורי "נצח ישראל" • סיקור מיוחד

אלפי חסידי סאטמאר קיבלו עליהם ועל זרעם במעמד כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א, שורה של תקנות לגדור ב'גדר' ולעמוד בפרץ מול כלי המשחית הטכנולוגיים • מנכ"ל המוסדות הכריז כי בשנת הלימודים הבעל"ט יחייבו התקנות את כל הורי התלמידים במוסדות

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

כינוס נצח ישראל נגד פגעי האינטרנט בקרית יואל (7)

אלפי תושבי קרית יואל, קיבלו על עצמם בעוז ותעצומות להשאר נאמנים לתורה, ולקיים את התקנות בעניני טכנולוגיה, באסיפה ההיסטורית שנערכה בתחילת השבוע (יום א') תחת הכותרת המחייבת "נצח ישראל" בראשות האדמו"ר מסאטמאר שליט"א.

הכינוס התקיים כאמור ביום ראשון לפר' קרח תשע"ה בהיכל בית המדרש הגדול בעיר כאשר כל בניין בית המדרש כולל החדרים הסמוכים, הגלריות והמרפסות משלושת הצדדים מלאים עד אפס מקום באלפי תושבי העיר שנאספו לגדור גדר ולעמוד בפרץ ולקבל על עצמם את התקנות שתיקנו בכח התורה ובכח הקהילה בענינים החמורים האלו. כמו כן התבסס הכינוס כעידוד וחיזוק לאלו שמקיימים את התקנות של הקהילה והמוסדות.

מה נהדר היה המראה לראות את כינוס הצדיקים נאה להם ונאה לעולם, כאשר זקנים עם נערים אנשים מכובדים, בעלי בתים חשובים, אברכים יקרים
בחורי חמד מהישיבה גדולה וצעירי הצאן תלמידי הישיבה קטנה, כולם נקבצו ובאו לך, לקבל עליהם ועל זרעם ולא יעבור להיות מגדרים בגדר חזק ואמיץ
שלא לתת לכלי המשחית להמשיך להשחית את כרם ישראל רח"ל.

כיו"ר הכינוס שימש הרה"ג ר' שמעון אברהם ראטה שליט"א מנהל רוחני בישיבה קטנה 'השיב משה' בקרית יואל, דברי פתיחה נאם הרה"ג ר' קלמן האלבערשטאם מנהל ישיבה לצעירים בווילאמסבורג וחבר וועד "לטהרינו". העסקן החשוב חבר הנהלת "גדר" ר' שלמה בוים סיפר מהתרשמותו האישית וממה שעיניו רואות בכל יום ויום בעת עבודתו במשרדי "גדר" לסנן את המכשירים והמחשבים ופירט בהרחבה את המעלות של ה"גדר". משא הכינוס השמיע הרה"ג פה מפיק מרגליות ר' דוד אלעווסקי שליט"א ר"י בית ישראל דגור ב"פ אשר הרעיש על החורבן והמגיפה הגדולה למי שלא משתמש עם גדרים סביב הכלים האלו.

במשא המרכזי נאם הרה"ג אבד"ק סאטמאר ווילאמסבורג שליט"א שתיאר מקצת מן הסיפורים מסמרי השער המגיעים אליו כמעט בכל יום ועל החוב המוטל על כל אחד ואחד לשמור על תקנות הקהלה. מנכ"ל המוסדות הרבני הנגיד ר' מאיר הירש דיבר בשם המוסדות והודיע כי כבר מתחילת שנת הלימודים הבאה יחול חוב על כל הורי התלמידים לשמור על התקנות.

התרגשות מיוחדת נרשמה בקהל האלפים כאשר האדמו"ר שליט"א חתם על תקנות הקהילה בכתב ידו וההבנה כי עם חתימת התקנות הגדולות בחותמו של מלך אין להשיב, וכל אחד מבני הקהילה חייב לשמור על התקנות.

כינוס נצח ישראל נגד פגעי האינטרנט בקרית יואל (39)

הרה"ג ר' שמחה שלום שטיינבערג שליט"א רב דביהמ"ד דברי חיים וחבר וועד הרבנים "גדר" הכריז את התקנות, ואלו הדברים אשר יעשה אותם וחי בהם:
א. היות שעצם השתמשות בטלפון חכם אסור בתכלית האיסור לכן מי שאין לו הכרח גמור להשתמש בזה אסור לו להשתמש אפי' עם מסנן של "גדר".
ב. מי שיש לו צורך גמור חובה עליו להשתמש בו רק ע"י "גדר" בלבד, ועליו לקנות גם מכשיר מיוחד בו ישתמש בביתו, ואסור לבני ביתו ולבניו להשתמש במכשיר החכם גם בארעי.
ג. אסור להשתמש במחשב בלי "גדר" במשרדים וכל אחד חייב לשמור לא לעבוד במקום עבודה בלי "גדר".
ד. נשים אסור להם להשתמש עם מכשירים האלו גם עם "גדר" בלי שום יוצא מן הכלל.
ה. כל מכשיר טלפון הן המכשירים הפשוטים והכשרים למהדרין והן המכשירים החכמים חייבים להיות עם חותם של "גדר" שזה על פי תקנות הקהילה.
ו. בבית אסור להחזיק מחשב גם בלי חיבור לאינטערנעט בלי שום יוצא מן הכלל.

התקנות האלו הם לדורות עפ"י תורה לעמוד בפרץ ולגדור גדר, ויש להם תוקף כמו כל תקנות קהילות בישראל ולא יעבור, והשי"ת יהיה בעזרינו, ע"ז באנו על החתום (חתימת יד קדשו).

לקראת נעילת הכינוס דיבר האדמו"ר שליט"א דברי נעילה וחייב את כולם בלי יוצא מן הכלל לשמור על התקנות במילואו ובירך את כל הקהל הקודש בברכת הקודש.

מלאים בהתרגשות ובהתעוררות נהרו האלפים בדרכם חזרה מהכינוס האדיר כאשר כל הקבלות טובות שקבלו יהיה תקנות למעשה ונצח ישראל לא ישקר.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תנחש איזה תועלת צמחה לנו מהאינטרנט…???

חודש תמוז בפתח… החודש הזה אומר לכל אחד משהו אחר…

אצל אנשי העולם הגדול זה אומר שהחופש הגדול בפתח…

אצל העוייבדים בעלי המוסר זה אומר שזמני תשובה ממשמשים

ישנם בחורים שזה אומר להם שאולי הגיע הזמן להתחיל סוף זמן

אבל יש עוד משהו!!!! חודש תמוז אומר לנו עוד משהו!!!!

חודש תמוז קשור לאבר ששמו עיין!!! מה הקשר???

אז דבר ראשון: בבני יששכר מובא שע"פ קבלה כל חודש מכוון כנגד אבר אחר מאיברי האדם… ואילו תמוז ואב מכוונים כנגד שתי העיניים… וכיון שבחודש הזה עם ישראל חטאו ופגמו את בחינת שתי העינים של חודשים אלו… לכן זה נהפך ל"עיני עיני יורדה מים כי רחק ממני מרחם"!!!! לכן שני החדשים שמכוונים כנגד "עיני עיני" דווקא בהם רחק ממני מנחם… ובשביל זה יש לנו תפקיד לתקן את אותם עיניים!!! ולכן חודש תמוז ואב הם החודשים הכי מועדים והכי קשים מבחינת שמירת העיניים…

קשה קשה!!!! אבל בשביל זה אנחנו פה!!! בשביל לתקן את אותם עיניים… לתקן את אותו פגם של שמירת העיניים…

אגב: איש בשורה אני!!! בתור אחד שמתגורר באזור מעורב.. ונאלץ להתמודד עם שמירת העיניים… שמתי לב להתפתחות חיובית שמתרחשת לאט לאט בשנים האחרונות.. פעם היו המון פרסומות לא סימפטיות ברחובות… ובזמן האחרון זה הולך ופוחת כל הזמן… ואתה יודע בזכות מי?? לא פחות ולא יותר: בזכות האינטרנט!!! האינטרנט הוא אינסטלטור מאוד מקצועי… והוא הצליח לפתוח תעלת ניקוז ראשית ומרכזית שאליה יתנקז ככככל הגו'רא והלכלוך של כככל העולם. זאת אומרת: שאם עד היום הביוב היה מידי פעם צף ועולה על גדותיו ברחוב העיר… למה זה קרה?? כי פעם היתה בעיה בניקוז.. הצנרת של הלכלוך לא הייתה מספיק רחבה בשביל להכיל את כל הטינופת… לכן מידי פעם הביוב היה צף החוצה ויוצא לרחובות בפרסומות תועבה וכדו'… אבל עכשיו שהגיע "ידידנו" האינטרנט והצליח להתקין צנרת רחבה וגמישה שאפשר לנקז אליה את ככככככל הזוהמא והלכלוך… אין סתימות בצנרת הזו… אין בעיות אינסטלציה… הכל זורם… חלק… כן… אתה יכול להיות רגוע!! אין מה לחשוש שיום אחד יגמר המקום באינטרנט… אין!! זה לא תופס מקום… זה באויר. כן. ממש זו ההגדרה שמגדיר הנביא ישעיה את השאול והגהינם: לכן הרחיבה שאול נפשה פערה פיה לבלי חוק! אומר ישעיה לגהינם יש פיה מאוד רחבה!!! אין מה לחשוש שמא יגמר המקום של הרוע. תנוח דעתך. אפשר להכניס שם בלי סוף לכלוך.. נו… על מה הוא מדבר?? אם לא על הרשת המקוונת!!! שאין גבול ליכולת הקיבולת שלה!

נו… אז בסך הכל יש לאינטרנט גם מעלות!!! באיזשהו מקום הוא עושה לנו סדר… הוא מטיל בינינו גבולות ברורים… והוא יוצר מין הפרדה: כל הלכלוך אצלי!!! והשאר אצלכם…

האינטרנט עושה את ההפרדה הזו!!!!!!!

אבל השאלה הגדולה גדולה היא: האם גם אנחנו??? האם גם אנחנו יודעים את מה שהאינטרנט יודע?? האם גם אנחנו קולטים שיש פה הפרדה??? האם גם אנחנו מפנימים שללחוץ על המקש של הכניסה לאינטרנט זה מעבר גבול לכל דבר??? האם אנחנו מפנימים שיש הפרדה מוחלטת בשמים בין מי שכן יש לו אינטרנט לבין מי שלא??? האינטרנט כבר הבין את זה… השאלה היא האם גם אנחנו מבינים את זה???? זו עבודתנו!! חודש תמוז בפתח!!! עיני עיני יורדה מים… עיני עיני יורדה מים על כמה וכמה ידידים קרובים שרחק ממני… (כל אחד והסיפור הקרוב לליבו) הם פתאום התרחקו… הם פתאום נעלמו… לא פיזית אלא נפשית… משהו בהם התרחק מעצמם… משהו בעיניים שלהם נכבה… פלגי מים ירדו עיני על לא שמרו!!!! על הלחיצת כפתור הראשונה שהם לא שמרו… לא נזהרו.. לא צייתו… ו… וכעת לא נותר לנו אלא לשבת ולבכות עליהם ואיתם.. פלגי מים תרד עיני על שברם. על איבוד אישיותם.. זה תפקידנו בחודש זה בפרט!!! לתקן את פגם העיניים… חובתנו להדיר את עינינו ממה שאבינו הרחמן אוסר עלינו לטובתנו… סורו סורו אל תגעו… ובעזה"ש במהרה כל הרשעה כעשן תכלה… כל הרשת הסלולרית תהפוך מהאויר טמא לאויר טהור ונקי… ומלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים…

מאת אז נדברו. תודה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture