בשורה לתושבי ב"ב: 'לאומית' קבעה מזוזה במרכז הרפואי המחודש בשיכון ויז'ניץ'

גאב"ד מערב ב"ב הגאון הגדול הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א שקבע את המזוזה: "מעבר לכך שאני מרוצה כלקוח בלאומית, אני מוצא אצל מנהלי הקופה, אוזן קשבת לכל הנושאים ובפרט בענייני צניעות" • מנכ"ל לאומית: " המקצועיות והשירות האישי ממשיכים להיות הבסיס לכל מרכז רפואי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

קביעת מזוזה לאומית (14)

ראש העיר בני ברק, הרב חנוך זייברט, מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון, רבנים ואישי ציבור הגיעו ביום שני האחרון להשתתף בטקס קביעת מזוזות במרכז הרפואי המחודש שהקימה 'לאומית שירותי בריאות' בשיכון ויז'ניץ בני ברק. המרכז מתווסף לשלושה מרכזים רפואיים הנוספים בבני ברק בהם הושקעו מחשבה רבה בכדי לתת את השירות המקצועי והאישי הטוב ביותר לעשרות אלפי הלקוחות של לאומית בעיר.

מנהל מחוז המרכז ב'לאומית שירותי בריאות', הראל בלינדה שפתח והנחה את האירוע אמר כי "לאומית ראתה לנכון להקים גם בשכונה הוותיקה, מרכז רפואי בסטנדרטיים החדשים שקיימים והנותנים מענה ישיר ומרווח תחת קורת גג אחת למגוון שירותים רפואיים". בלינדה ציין כי במקום ימשיכו לתת את השירות המקצועי של 'לאומית שירותי בריאות' מיטב הרופאים מן השורה הראשונה, ד"ר יוסף כץ מומחה רפואת ילדים וד"ר בן ציון שלוסברג מומחה לרפואת משפחה שלו ניסיון רב בקהילה.

גאב"ד מערב בני ברק הגאון הגדול הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א שכובד בקביעת המזוזה נשא דברים באירוע והודה נרגשות בפני מנכ"ל 'לאומית' מר ניסים אלון ושאר חברי ההנהלה על כל היחס החם והאוזן הקשבת שמגלה תמיד לציבור החרדי. "בכל פעם שהייתי צריך עזרה, פגשתי כאן באנשים קשובים ואכפתיים שהבינו לצרכי הציבור ועשו הכול ביעילות ובמהירות". הרב שטרן שליט"א האריך בחשיבות שמירת גדרי הצניעות וההלכה גם במרכזים הרפואיים וציין כי זו אחת מהסיבות הרבות בגללן גם הוא בחר להיות לקוח של 'לאומית שירותי בריאות'. בסיום דבריו איחל הרב שטרן כי "כל הצוות הנפלא ב'לאומית' יזכו והציבור ישתמש ביכולתם הגדולה רק לשמחות".

עסקנים ואישי ציבור רבים ובראשם ראש העיר הרב חנוך זייברט שליט"א באו לכבד גם הם את האירוע בתודה והוקרה להנהלת 'לאומית שירותי בריאות' הפועלת בשיתוף פעולה הדוק בעזרה לציבור החרדי. באירוע נכחו ראשי ארגוני החסד בבני ברק ועסקני רפואה רבים ביניהם, יו"ר ארגון "רפואה וחיים" הרב ברוך הימל, מנהל האגף לייעוץ רפואי בארגון "רפואה וחיים" הרב יצחק שטרן, הרב יוסף מרגלית יו"ר ארגון "רפואה שלמה", הר' אברהם זולדן יו"ר ארגון "אתה עמדי", הר' שלומוביץ יו"ר ארגון "הצלה גוש דן", הר' אפי פלדמן מארגון "איחוד הצלה", הר' יצחק לבל מארגון "חברים" ונציגי קהילות אשר ביקשו להודות להנהלת 'לאומית' על היעילות והחריצות שהם מגלים בתושייה רבה לכל מקרה חריג או בקשה שהם מפנים. "הבירוקרטיה שנחסכת ב'לאומית' מהאנשים שצריכים את עזרתנו חוברת לעוד מעלות רבות שיש לנו בעשייה הפורה".

מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון שנשא דברים בסיום האירוע סיפר למשתתפים כי לאומית נמצאת היום בשורה הראשונה של ארגוני הבריאות בארץ. סקר מכון ברוקדייל העמיד את 'לאומית' במקום השני מבין קופות החולים בארץ עם אחוז שביעות רצון של 91%. "השאיפה של לאומית היא להגיע ולהעפיל למקום הראשון" הצהיר אלון. "המרכז הרפואי המחודש שנוסף לשאר המרכזים הרפואיים של 'לאומית' בבני ברק נועד לשפר את השירות ללקוחותינו ולהביא לידיעת הציבור הרחב את יכולותיה המקצועיות של לאומית במטרה להגדיל עוד יותר את חלקה בעיר".

לסיום, הצהיר מנכ"ל לאומית כי ידאג להמשיך ולספק יחס ושירות אישי לכל לקוח בעזרת מרכזים רפואיים נוספים מעין אלו בשאר המקומות לשביעות רצונם המלאה של כל הלקוחות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture