מרן הגר"ש כהן חיזק את אלפי בחורי הישיבה במירון

נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן וחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף באו במיוחד ליטול חלק בכינוס אלפי תלמידי ישיבות בין הזמנים מירושלים באתרא קדישא מירון • צילום: יעקב כהן

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אמש יצאו למעלה מ-4,000 בני ישיבות מישיבות בין הזמנים בירושלים לטיול בצפון הארץ. הבחורים החלו את הטיול בחמת גדר ומשם המשיכו לאטרקציות ולמסלולים בכל רחבי הגליל והגולן, פסגת הטיול הייתה עליה לציון הרשב"י במירון שם נערך הכינוס הגדול בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן וחבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף אשר באו במיוחד ליטול חלק באירוע. כן השתתפו סגן ראש העיר צביקה כהן וחברי מועצת העיר ירושלים.

הטיול נערך תחת אגף חינוך חרדי בעירית ירושלים בראשות סגן ראש העיר הרב צביקה כהן ובשיתוף עם חברי סיעת יהדות התורה בעיר. במהלך הטיול הגיעו הרב צביקה כהן וחבר מועצת העיר הרב יצחק פינדרוס למתחם חמת גדר ועקבו מקרוב אחר התוכניות ושלבי הביצוע וכן שוחחו עם הבחורים ושמעו את השמחה וההנאה שנגרם להם מטיול זה.

מרן ראש הישיבה קרא לבחורים להתחזק באהבת חינם במיוחד בימים אלה ובלימוד המוסר וההלכה. בסיום דבריו בירך את אלפי הבחורים אשר לא הפסיקו מלימודם מזמן חורף והמשיכו בזכות ה'ישיבות בין הזמנים' את לימודם ברצף עד לתחילת זמן קיץ, והודה לעוסקים במלאכה ולנציגו הרב צביקה כהן.

הגאון הרב דוד יוסף הלהיב את הבחורים בדברי מוסר והתעוררות וחיזקם להמשיך במורשת אביו מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

הרב צביקה כהן בדבריו בירך את המפעל הגדול שהוא רב בכמות ובאיכות, הכמות היא 4,000 בחורי החמד בירושלים אשר השתתפו במבצע במהלך חודש ניסן שזה משקל גדול מאוד המדבר בעד עצמו. והנוסף זה האיכות, לקחת בחור חמד שסיים את הזמן בהשקעה של שישה חודשים בלימוד והתרוממות רוחנית ולראות שהוא ממשיך ומשקיע גם בבין הזמנים זהו דבר מרשים ומרגש.

מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (1) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (2) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (3) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (4) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (5) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (6) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (7) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (8) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (9) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (10) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (11) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (12) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (13) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (14) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (15) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (16) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (17) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (18) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (19) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (20) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (21) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (22) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (23) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (24) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (25) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (26) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (27) ש
מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (29) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (30) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (31) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (32) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (33) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (34) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (35) מרן הגר''ש כהן במירון עם תלמידי ישבות בין הזמנים (36)

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture