השר דרעי: רמלה עולה כיתה – נדאג לישיבות וסמינרים בעיר

בסיור מיוחד שקיים השר הרב דרעי ברמלה ביקר במוסדות החינוך בעיר והתרשם מההשקעה הגדולה בתלמידים * כמו כן שיבח את פעילותו של ראש העיר וחתם בביקור אצל האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא. צפו בצילומים של יעקב כהן שהצטרף לסיור

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

רמלה עולה כיתה: יו״ר ש"ס ושר הפנים הרב אריה דרעי הגיע בשבוע שעבר לסיור רשמי בעיר רמלה. אל הסיור התלוו סגן שר הפנים הרב משולם נהרי, מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז, סגר״ע בת ים הרב רפי ברנס ועוד.

את הסיור פתח השר במוסדות החינוך ״טללי החיים״ לבנים ובנות של רשת החינוך בני יוסף, בניהולו של הרב אשר דגגה. השר ביקר בכיתות השונות, בחן את התלמידים והתרשם מרמת הלימודים הגבוהה ומהמידות התרומיות של הילדים.

בישיבה מיוחדת שהתקיימה במשרדי המוסדות, בהשתתפות ראש העיר מר יואל לביא העלה מנהל המוסדות הרב דגגה, את צרכי המוסדות המתפתחים, ואת הצורך לבניין נאות עבור התלמידים הרבים. השר הרב דרעי אמר כי הוא סייר במוסדות חינוך רבים בארץ אך במוסדות הללו ראה דברים מיוחדים. "בסיור בכיתות ראיתי את התלמידים כאן שמחים, מחונכים וממושמעים. רואים שמשקיעים בהם הרבה. למרות שהמוסדות לא נמצאים בבניינים הכי מפוארים אבל יש כאן תחושה של בית".

השר דרעי הוסיף כי חייבים לדאוג למוסדות המשך עבור תושבי רמלה. "המצב היום שמסיימי בתי הספר, גם בנים וגם בנות נאלצים ללמוד מחוץ לעיר. הם מקבלים תחושה של 'אורחים' ולא בני המקום. לכן אנחנו נפעל ליצור מגמות המשך תורניים ברמלה, ישיבות קטנות וסמינרים בעז"ה". ראש העיר מצידו הבטיח לדאוג למבנה נאות עבור המוסדות.

משם פנה השר לסיור במוסדות החינוך "שערי ציון" בראשותו של הרב מרדכי אילוז. מאות תלמידי המוסדות קיבלו את פני השר בשירה ובדגלים. "אתם העתיד שלנו", אמר השר, "תמשיכו לגדול בדרך התורה והיראה ותהיו תלמידי חכמים", אמר השר בפני התלמידים.

בישיבה מיוחדת שנערכה במשרדי העיריה, הציג ראש העיר יואל לביא את ההתפתחות הגדולה של רמלה בכל המישורים והציג את הצרכים הקיימים. השר הרב דרעי התייחס לפרישתו הצפויה של מר לביא מראשות העיר ואמר כי הוא מצטער על כך, בייחוד כאשר קיימות תכניות רבות לפיתוח העיר. "אני יכול לומר בביטחון כי אתה משאיר למי שייבחר אחריך רמלה טובה יותר מכפי שקיבלת אותה. השר ציין, כי העיר רמלה ניצבת בפני תנופת פיתוח גדולה ומשרדו יסייע לעיר בכל הכלים שברשותו.

משם הגיע השר הרב דרעי לביקור במוסדותיו של רב העיר, האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא שליט"א, עמו ישב זמן ממושך לדון בצרכי הרוחניים של הקהילות במקום. את הסיור ברמלה חתם השר בביקור במרכז הקהילתי-תורני בעיר, הממוקם בבנין מרשים ועורך מגוון פעילויות תורניות וחינוכיות למאות מצעירי העיר. "הלוואי שהיה לנו מרכז כזה מפואר ומרשים בכל עיר", אמר השר הרב דרעי ושיבח את מנהלי המקום.

אריה דרעי בסיור ברמלה (1) אריה דרעי בסיור ברמלה (2) אריה דרעי בסיור ברמלה (3) אריה דרעי בסיור ברמלה (4) אריה דרעי בסיור ברמלה (5) אריה דרעי בסיור ברמלה (6) אריה דרעי בסיור ברמלה (7) אריה דרעי בסיור ברמלה (11) אריה דרעי בסיור ברמלה (12) אריה דרעי בסיור ברמלה (13) אריה דרעי בסיור ברמלה (14) אריה דרעי בסיור ברמלה (15) אריה דרעי בסיור ברמלה (16) אריה דרעי בסיור ברמלה (17) אריה דרעי בסיור ברמלה (18) אריה דרעי בסיור ברמלה (19) אריה דרעי בסיור ברמלה (20) אריה דרעי בסיור ברמלה (21) אריה דרעי בסיור ברמלה (22) אריה דרעי בסיור ברמלה (23) אריה דרעי בסיור ברמלה (24) אריה דרעי בסיור ברמלה (25) אריה דרעי בסיור ברמלה (26) אריה דרעי בסיור ברמלה (27)

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture