השר דרעי להגר״י פרץ: יש לנו הכרת הטוב אליו כיו״ר התנועה שהביא להישגים אדירים

השר הרב אריה דרעי ערך סיור בערים רעננה וכפר סבא. אל הסיור התלוו סגן שר הפנים הרב משולם נהרי, מנכ״ל שס ורשת בני יוסף הרב חיים ביטון, מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז ובכירי המשרדים. צילום: יעקב כהן

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

במסגרת סיור רשמי בעיר רעננה נפגש השר דרעי עם רב העיר ויו״ר תנועת ש״ס לשעבר כמו כן סייר השר בעיר כפר סבא.

״יש לנו הכרת הטוב לרב יצחק פרץ שהיה יו״ר התנועה שלנו״, אמר השר הרב אריה דרעי בפגישה עם רבה של רעננה הגר״י פרץ במסגרת סיור רשמי שקיים בעיר. הפגישה בין השניים היתה לבבית ומרגשת מאד. ״אני משתדל לפתוח כל סיור בביקור אצל המרא דאתרא כי כוחו גדול״, אמר השר דרעי, ״זו הסיבה הראשונה שהגעתי לכאן. הסיבה השניה היא, כאמור, הכרת הטוב.
הרב פרץ ייצג אותנו בכבוד, בגאון ובהדר. המדינה הופתעה לראות את הנאומים, הכבוד וההדר של רב בישראל, כיצד הוא מייצג את התורה והיהדות. זה היה חידוש גדול״.
השר דרעי המשיך: ״זכיתי להיות על ידו והוא לקח אותי בכוח והכניס אותי לעשייה למרות שרציתי לחזור לכולל. זו היתה תקופה מדהימה שאי אפשר לתאר. הרב פרץ הוביל את התנועה להישגים אדירים ועל כך מגיע לו יישר כוח גדול. זה נרשם על שמו בהיסטוריה של עם ישראל לדורי דורות״, סיים השר וברכו שיאריך ימים על ממלכתו בבריאות.

הגר״י פרץ אמר כי הוא מתרגש ושמח מאד מהביקור. ״עברנו דרך ארוכה ועבדנו יחד הרבה, קידשנו שם שמים.
השר דרעי היה גדול מקטנותו, הוא גדל אצלי״, אמר הרב ופנה לשר: ״אני שומע שאתם עושים דברים גדולים. אני יודע שאצלך עובדים יום ולילה..״

כאמור, הפגישה נערכה במסגרת סיור רשמי שקיים השר דרעי בערים רעננה וכפר סבא. אל הסיור התלוו סגן שר הפנים הרב משולם נהרי, מנכ״ל שס ורשת בני יוסף הרב חיים ביטון, מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז ובכירי המשרדים.

את הביקור ברעננה פתח השר הרב דרעי יחד עם ראש העיר זאב ביילסקי בביקור במעונו של הגה״צ רבי רפאל אדרי שליט״א, הצדיק מרעננה. הרב בירך את השר שיצליח בכל מעשה ידיו.

משם עברה הפמליה לביקור בת״ת ׳עץ חיים׳ של רשת החינוך בני יוסף ברעננה. השר התרשם מרמת החינוך וצוות המחנכים.
מאידך, השר הביע מורת רוח גדולה מהתנאים הירודים של מבני הת״ת והכיתות. ״לא יתכן שתלמידים במדינת ישראל ילמדו בצורה כזו״, אמר השר והבטיח לפעול מול ראש העיר למבנה חלופי ונאות עבור התלמידים.

לאחר מכן ביקר השר בתיכון מדעי תורני טכנולוגי במוסדות אמי"ת כפר בתיה, הלומדים בצורה מיוחדת של מעגלים וחללים פתוחים. את הביקור ברעננה חתם בישיבת עבודה עם ראש העיר ובכירי העיריה, אשר העלו בפניו את צרכי העיר. ראש העיר ביילסקי הודה לשר העומד תמיד לימין העיר. השר דרעי אמר: תענוג לראות איך העיר מתנהלת באחדות ובארמוניה מופלאה, וזאת בשל יחודיותו של רב העיר, הרב יצחק פרץ. בזכותו העיר קיבלה נפח גדול, משקל ויוקרה״.

משם נסע השר לסיור רשמי בכפר סבא. השר התקבל על ידי ראש העיר מר יהודה בן חמו ונציג ש״ס הרב שמעון פרץ, בסיור במוסדות החינוך ׳עטרת חיים׳ של רשת בני יוסף בניהולו של הרב אשר שוקר, בחן השר את ידיעותיהם של התלמידים והתפעל מרמת הלימודים. בסיור בביה״ס לבנות אמר השר: ״נושא החינוך תופס אצלנו את המקום הראשון בחשיבות ואנו משקיעים בו את מירב המאמצים והמשאבים. אתם העתיד של עם ישראל״. בסיום דבריו שיבח השר את המנהל הרב שוקר על מפעלו החשוב והבטיח לסייע לצרכי המקום. לאחר מכן קיימו סיור בפארק כבר סבא וראש העיר הזמין את השר לנטוע עץ זית.

רב העיר כפר סבא הגאון רבי אברהם שלוש, זקן רבני ישראל, הכין לשר קבלת פנים חמה ומיוחדת – שולחן ערוך עם לחם ויין תוך כדי שהוא קורא את הפסוק: ׳ומלכי צדק מלך שלם הוציא לחם ויין׳. הרב ברך את השר שיאריך ימים על תפקידו ויהיה ה' עמו בכל מעשיו.

בישיבה מיוחדת בבניין העיריה שיבח ראש העיר כפר סבא את השר דרעי ואמר: ״יש רוח חדשה במשרד. הצוות שלך קשובים ומסייעים ועל כך תודתי״. עוד הוסיף: ״אני מסייר עם השר כבר כמה שעות ונדהם לראות את בקיאותו בפרטים הקטנים, את השנינות ואת החכמה. ראשי הרשויות צריכים לשמוח שיש שר פנים כזה״. השר דרעי סיכם את הביקור ואמר: ״אני יוצא מכאן מרוצה כשאני רואה שהעיר מתנהלת בצורה תקינה וראויה, אבל גם מתנהלת טוב מבחינת שמירת חיי התורה והחינוך בעיר. נגבש תכנית ונסייע לשכונות החלשות בעיר כדי שגם הם יהנו מפירות התנופה והפיתוח״

דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (1) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (2) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (3) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (4) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (5) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (6) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (7) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (8) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (9) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (10) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (11) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (12) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (13) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (14) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (15) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (16) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (18) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (19) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (20) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (21) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (22) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (23) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (24) דרעי בסיור רעננה עם הרב יצחק פרץ (25)

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture