הגר"ד יוסף בועידת ש"ס: "התנועה חזקה היום יותר"

מרן נשיא המועצת הגר"ש כהן: "השכר האמיתי של שליחי הציבור הוא שכר המצווה של עזרה לציבור" • הגר"ש בעדני: "אנחנו מוסרים נפש למען החינוך" • הגר"ר אלבז: "מתחוללת מהפכה אמיתית בשטח" • צילום: יעקב כהן

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הכנס המרכזי של ועידת ש"ס נערך אמש במעמד מרנן חברי מועצת חכמי התורה אשר חיזקו את מאות הנציגים על פעילותם הברוכה למען הציבור. את המעמד פיארו נשיא המועצת מרן חכם שלום הכהן שליט"א, הגר"ש בעדני שליט"א, הגר"ד יוסף שליט"א והגר"ר אלבז שליט"א.

מרן הגר"ש כהן אמר בדבריו, כי שכרם של הנציגים הוא המצווה הגדולה לפעול למעם הציבור. "אני יכול לומר זאת גם על יו"ר התנועה שלנו, הוא נהנה מכל פעולה שהוא עושה למען הציבור". אמר והוסיף: "הקב"ה בחר בכם שתפריחו את עם ישראל, שיהיו יותר בנים להקב"ה, שיהיו כמה שיותר שיעורי תורה . אשריו ואשרי חלקו של מי שפועל כך. הפירות שמורים לך לנצח. זהו מעמד של כבוד התורה מפני שאתם שליחי התורה".

הגר"ש בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, אמר כי "יש אדם שמקבל כסא ומתיישב עליו כמי שהשיג את מטרתו, משכורת וכל הנלווה. אולם הדרך הנכונה היא להשתמש במקום שאליו הגעת כדי לסייע לציבור. להרבות תורה בישראל. לא להתגאות. אני מכיר מקרוב את מערכת החינוך שלנו. יש בה אנשים שמוסרים נפש ממש. אנחנו מחוללים מהפכה. מרן זיע"א היה בוכה בדמעות כשהיה מדבר על חשיבותה של מערכת החינוך שלנו".

הגר"ד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה שיבח את הפעילות הנמרצת הקיימת היום בתנועה ואמר: "ברוך ה', הרפיון שאחז בנו לפני מספר שנים אינו קיים יותר! ידידי רבי אריה דרעי פועל ואיתו כולם בהתלהבות של אש קודש. מתרחשת מהפכה עצומה בכל רחבי הארץ"

עוד הוסיף הגר"ד: "אני יכול לומר שברוך ה' כל התנועות יכולות לקנא בנו על מועצת החכמים שבראשה עומד מרן שר התורה, יש מנהיג שמנווט את העשייה בכושר עשייה ושמניב תוצאות. כולם מאוחדים סביבם. יש לנו הנהגה בראש אחד, אין שני ראשים! זו ההזדמנות לומר לכולם, זכינו להיות התנועה היחידה שמייצגת את עולם התורה. כל אותם שפרשו, שנמצאים בחוץ שיפתחו את עיניהם ויתבוננו, במקום לרעות ברעות זרים: תנועת ש"ס היא היחידה שמייצגת באמת את עולם התורה הספרדי".

הגר"ר אלבז, חבר מועצת חכמי התורה אמר בכינוס כי "המעמד הזה הוא מעמד חשוב לתנועה הקדושה שלנו. זהו מעמד של כבוד התורה מפני שאתם שליחי התורה. יו"ר התנועה רבי אריה דרעי זוכה ומאחד את חברי התנועה, הוא מלכד את השורות. על כולנו לתת לו את הכח להמשיך ולפעול למען התורה, למען עולם התורה, כדי שהמהפכה הגדולה שאותה ייסד מרן קודש הקודשים לא תיעצר חלילה".

הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (1) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (2) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (3) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (4) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (5) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (6) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (7) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (8) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (9) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (10) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (11) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (12) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (13) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (14) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (15) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (16) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (17) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (18) הגר''ד יוסף ועידת ש''ס תשע''ז רמדה ירושלים (19)

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture