חבורת "אור הצדיק" לבחורי ברסלב בני חו"ל שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון

בשב"ק פר' יתרו – קבלת התורה תשע"ז התקבצו מעל מאה בחורים ואברכים מחבורת אור הצדיק, רובם תושבי חו"ל הנמנים על אלו ​​הנקראים בעגה הברסלבאית "חסידישע ברסלבר" ביישוב הר ברכה שבשומרון שם באו להתחזק יחד לידע ולהיוודע.

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בשעת סעודת ליל שבת דיברו הרב איתמר לייפער שליט"א שדיבר בהתלהבות עצומה שע"י ההתאספות ביחד באחוה וברעות ממשיכים את את רוח הצדיק, והרב פנחס בונקר שליט"א שדיבר על ההרגשה המיוחדת לקרבת אלוקים שזוכיםםע"י התקרבות לצדיק, וע"י עצותיו הק' ובלימוד ספריו הק', ובפרט בעצת העצות העולה על הכל שהיא התבודדות ותפילה.

לאחר סעודת ליל שבת המרוממת התקיים שבת אחים עד לשעות הקטנות של הלילה עם פאנל מיוחד בעיקר לבחורים החדשים שבאו להכיר מקרוב את תורת הצדיק מלווה בשאלות ותשובות על יסודות חסידות ברסלב בעניני התקשרות לצדיק ובתורת רבינו עם הרב פנחס בונקר שליט"א. והרב מאיר אלקבץ שליט"א מסר שיחת התחזקות בתורת רבינו הק' באנגלית.

כשרוממות ק-ל בגרונם פנה הקהל למנוחה קצרה, וכעבור שעות בודדות מתאספים כל הקהל הקדוש שוב בהיכל התפילה לתפילת שחרית של שבת קודש, כשאחרי תפילה זכו לשמוע מעט מזעיר מרמזי המעשיות הטמירים משנים קדמוניות ע"י הרב קלמן אליעזר זילברשטיין שליט"א.

בסעודת צפרא דשבתא שהתקיימה באוירה מרוממת ומרגשת נשא דברים הרב יעקב הרשלר שליט"א שביאר בהרחבה בטוב טעם ודעת את גודל הזכייה להתקרב לצדיק, וזהו דבר הכרחי לכל א' ואת המתנות הנפלאות שזוכים לקבל על ידי זה. ולאחמ"כ דיבר הרב מאיר אלקבץ שליט"א שיחה באנגלית בדיבורי התחזקות נפלאים.

לאחר הסעודה התאספו חלק מהמתקבצים לשמוע את הרב יעקב הרשלר שליט"א ואת הרב נתן פישר שליט"א להמשך שיחה בענין הדרך המיוחדת של חסידות ברסלב ועצות הק' של רבינו הק'.

לאחר מנחה התקיימה סעודת רעווא דרעווין, כאשר בתחילת הסעודה דיבר הרב מאיר רוזנבוים שליט"א שהסביר באריכות ובמתיקות נפלאה שאי אפשר היום להחזיק מעמד רק בכח ההתחזקות של רבינו הק', ולכן יש חוב קדוש ללמוד את ספרי רבינו ואת ספרי רבי נתן דייקא, וכן ספרי הליקוטים השתפכות הנפש ומשיבת נפש שנותן טל תחיה לכל א' לעמוד על מעמדו ומשמרתו בעבודת ה'.

במוצאי שבת קודש לסעודת דוד מלכא משיחא הגיע במיוחד הרב אליהו גודלבסקי שליט"א שדיבר באריכות על גודל כח הצדיק שרק על ידו אפשר להיות יהודי כשר בתכלית השלימות. וגם הרחיב את הדיבור על מה שמוהרנ"ת כותב שפורים זה מלשון פירורים, שכל העבודה של עמלק שנרצה לעשות עבודות גדולות ולא להתחזק מכל פעולה קטנה שמתקדמים בעבודת ה', וכך הוא מפיל אותנו שנעזוב לגמרי את ה'. והעצה נגדו היא לשמוח ולהתחזק ב"פירורים" שהם הנקודות הטובות הקטנות ככל שיהיו שעדיין יש לנו.

לאחר סעודת מלוה דמלכא פצחו כל הציבור בריקודים סוערים להודות ולהלל להשי"ת על הזכות הנפלאה שזכינו להיות נמנים על אנשי הבעל תפילה.

חבורת אור הצדיק בחורי ברסלב בני חול שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון (1) חבורת אור הצדיק בחורי ברסלב בני חול שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון (2) חבורת אור הצדיק בחורי ברסלב בני חול שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון (3) חבורת אור הצדיק בחורי ברסלב בני חול שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון (4) חבורת אור הצדיק בחורי ברסלב בני חול שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון (5) חבורת אור הצדיק בחורי ברסלב בני חול שבתו ביישוב הר ברכה שבשומרון (6)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture