מסיבת ר"ח אדר לחניכי 'אהל שרה' וברכה אחת של ילד מיוחד שהרעיד את מיתרי הנפש

במפגן הצדעה מרשים באולמי 'הדודאים' בבני ברק חגגו מאות הורים, בני משפחה, אחמי"ם, סגל 'אהל שרה' ומתנדבים את מסיבת ראש חודש בשיתוף רדיו 'קול חי' • במהלך המסיבה הפתיעה הנהלת 'אהל שרה' את מפקדי המשטרה וארגוני המתנדבים והעניקה להם תעודות הוקרה מרהיבות על שיתוף הפעולה והלב החם • שלל תחפושות ריקודים סוחפים וברכה אחת של ילד מיוחד שהרעיד את מיתרי הנפש.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, הנהלת 'אהל שרה', רבנים, אורחים מכובדים ומתנדבים השתתפו אחר הצהרים (שני) במסיבת ראש חודש אדר לילדים המיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה באולמי 'הדודאים' בבני ברק בשיתוף רדיו 'קול חי'. האירוע כולו שודר בשידור חי בתוכנית 'זמן אויר'. המתנדבים בשלל תחפושות נשאו את הילדים על כתפיים בשירה ובריקודים סוחפים לצלילי תזמורתו של בני לאופר והזמרים; גלעד פוטולסקי, קובי ברומר ומשה קליין בהנחייתו המרשימה של מנחם טוקר.
את האירוע כיבדו בהשתתפותם; רבנים ואישי ציבור ובהם; הרב מנחם שפירא. סגן ראש עיריית ב"ב. ראש לשכת שיטור קהילה מרחב דן רפ"ק רותם וסקר. הנהלת 'אהל שרה' בראשות; בנם של מייסדי 'אהל שרה' הרב אברהם גינזבורג, והגב' מלכה וינברג. מנהלות מערך הדיור, התעסוקה והחינוך ומנהלי ומנהלות בתי הספר.
במהלך המסיבה הפתיעה הנהלת 'אהל שרה' את מפקדי המשטרה וארגוני המתנדבים והעניקה להם תעודות הוקרה מרהיבות על שיתוף הפעולה והלב החם. את התעודות העניקו החניכים המיוחדים. בין הזוכים; משטרת ישראל אק"מ אג"מ דן – רפ"ק רותם וסקר וקצין איתור נעדרים רס"ר קובי פרטיג המתאם בין הקהילה למשטרה. גורל עמוס ודוד אביטבול מיחי' הג'יפים של זק"א. אושי שלומוביץ יו"ר 'הצלה'. אפי פלדמן יו"ר 'איחוד הצלה' ב"ב. יחיאל גולדמן – זק"א ת"א. שבתי גלבר וישראל זיו מארגון 'השומרים' ו'עזר מציון' – זאבי פרוינד. שמוליק, אחד התלמידים המיוחדים ובן משפחה הרב יעקב סבג בירכו בשם המשפחות והתלמידים את המשתתפים.
הגב' וינברג הודתה למנהל 'קול חי' הר"ר אבי רוזן. למנהל התוכניות הר"ר בצלאל קאהן לעורך התוכנית הר"ר דוד איינהורן, אלעד כהן, להנהלת אולמי 'הדודאים' שבחסותם התקיימה המסיבה המרהיבה, ולמפיק יוסי פרג'ון. האירוע נחתם בהענקת תשורות; מתנת; 'נקי 10' 'נתיב החסד' והחפצים בעילום שמם.
צילום סטילס: יעקב נחומי – קליפ צילום ועריכה: דובי קורן

מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (1) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (2) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (3) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (4) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (5) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (6) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (7) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (8) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (9) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (10) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (11) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (12) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (13) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (14) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (15) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (16) מסיבת רח אדר של 'אהל שרה' ורדיו 'קול חי' - רח אדר תשעז (17)

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשריכם ישראל

איזה ארגון מקצוען, חבל על הזמן עובדים עם הלב ועם הנשמה אבל עם המון מקצועיות ומסירות עד הקצה. שמעתי שגם הארוע הזה היה יוצא דופן. אין עליכם. תמשיכו לתת את מה שאתם יודעים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture