לאחר עשרים שנה השלהבת עדיין בוערת • דינר 'אש תמיד' בביאלה בני ברק

בחצר חסידות ביאלה בני ברק ציינו ביום ראשון האחרון את יומא דהילולא העשרים של כ"ק מרן האדמו"ר בעל ה'להבת דוד' מביאלה ב"ב זצ"ל, ובחסידות נערך דינר 'אש תמיד' לציון זכרו ומשנתו הטהורה של בעל ההילולא זצ"ל, ולטובת המשך קיום המוסדות שיסד בעל ההילולא זצ"ל העומדים תחת כתר ההנגה של בנו ממלא מקומו כ"ק האדמו"ר שליט"א • צילום: שוקי לרר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בחצר חסידות ביאלה בני ברק ציינו ביום ראשון האחרון את יומא דהילולא העשרים של כ"ק מרן האדמו"ר בעל ה'להבת דוד' מביאלה ב"ב זצ"ל, ובחסידות ערכו מעמד אדיר ראשון מסוגו לשמו ולזכרו של הרבי זצ"ל.

לרגל ההילולא נערך מעמד הדינר הגדול 'אש תמיד' לציון זכרו ומשנתו הטהורה של בעל ההילולא זצ"ל, ולטובת המשך קיום המוסדות שיסד בעל ההילולא זצ"ל העומדים תחת כתר ההנגה של בנו ממלא מקומו כ"ק האדמו"ר שליט"א.

הדינר נערך ברוב פאר והדר במרכז האירועים 'כתר הרימון' בבני ברק, בראשותו של כ"ק האדמו"ר שליט"א ובהשתתפותם של כ"ק האדמו"רים לבית ביאלא שליט"א, כמו"כ נטל חלק במעמד הנשגב חתנו הגדול של בעל ההילולא זצ"ל כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א אשר הגיע במיוחד לפאר את המעמד, וכן במה מפוארת של אדמו"רים ורבנים מידידי ומקושרי בית ביאלה, קהל רב של תלמידי חסידי וידידי בית ביאלה ואורחים וידידים רבים שהגיעו מרחבי ארה"ב ואירופה.

על ניצוחו של המעמד עמד בעל המנגן ר' יענקי רובין ובנעימת מקהלת מלכות שבראשותו של ר' פנחס ביכלר עם הסולן ר' זאנוויל ווינברגר, וכן קטעי רגש נשמעו מפי בעל המנגן ר' אהרן וירצברגר.

נואם הכבוד במעמד היה ידיד בית ביאלה רבות בשנים הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט"א רב הכותל והמקומות הקדושים, שעורר את רגשות הקהל על פעולות הכבירות של כ"ק האדמו"ר שליט"א ומוסדותיו, וכן השמיע דברי ברכה הגאון רבי איתמר גרבוז ראש ישיבת 'ארחות תורה' שהקריא את מכתב חמיו הגרי"ג אדלשטיין שליט"א ראש ישיבת פוניבז'. מארח הכבוד היה הנגיד החסיד רבי רפאל יצחק כ"ץ שליט"א אשר הגיע במיוחד מלוס אנג'לס להשתתף במעמד.

במעמד הציגו המארגנים תערוכה מדהימה ומושקעת מחייו ועבודת הקודש של הרבי זצ"ל וכן דיוק תלת מימד ממצבתו הטהורה של בעל ההילולא זצ"ל הטמון בהר הזיתים.

במהלך המעמד הוקרנה מצגת מושקעת ומרהיבת עין על פעילותיה הכבירות של מוסדות ביאלה לדורותיה, מהקמת חסידות ביאלה בארץ הקודש בעלותו של כ"ק מרן האדמו"ר בעל ה'קדושת חלקת יהושע' מביאלה זצ"ל לארץ הקודש לאחר שנות הזעם, ועל המשכתו הטהורה בצל בנו כ"ק האדמו"ר בעל ה'להבת דוד' זצ"ל ועד היום הזה תחת שרביט הנהגתו של יבלחט"א כ"ק האדמו"ר שליט"א ומחייו של מרן בעל ההילולא הרבי זצ"ל, שלא הותירה עין יבשה.

בשיאו של המעמד ערך כ"ק האדמו"ר שליט"א את סיום סדר מועד בתלמוד בבלי שנלמד ע"י אברכי החסידות במסגרת מפעל התורה 'תורתך שעשועי' מיסודו ובנשיאותו של כ"ק האדמו"ר שליט"א לעידוד לימוד העמוד היומי בתלמוד בבלי וברמב"ם, ולאחר מכן השמיע את משא הקודש.

בסיומו של המעמד הוזמנו תומכי המוסדות לעלות לקבל מידי כ"ק האדמו"ר שליט"א את כתרי התורה ותעודות ההוקרה על תמיכתם החשובה למען המשך קיום המוסדות ומפעלי החסד הכבירים, כמו כן הוזמנו עסקני החסידות אשר עמלו בחודשים האחרונים ליל ויום והשקיעו שעות רבות למען הצלחת המעמד הגדול. לאחר מכן עברו קהל החסידים אשר נטלו על עצמם לתמוך את המוסדות הק' מדי חודש לקבל בקבוק יין ברכה מידי האדמו"ר שליט"א וכן להתברך מפי קודשו.

לאחר סיום המעמד יצאו קהל החסידים בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א לעבר הר הזיתים בירושלים להתפלל ולעתיר לישועת הכלל והפרט על ציון קודשו של מרן בעל ההילולא זי"ע, וכן הגישו לידי האדמו"ר שליט"א את מאות הקוויטלאך של תומכי המוסדות שמסרו בעת מעמד הדינר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גולת האירוע היה הקטע שאהרון וירצברגר הוריד
אחח היה חשמל באולם

מרשים ביותר

איפה הוידיאו של וירצברגר

ואוו! הפקה הפקה!

יוואו אירוע ענק
איזה ארגון

בעצם האירוע כאן http://www.jdn.co.il/video/897289
שעורר בלגן של תגובות
זה באירוע של ביאלא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture