מעמד סיום מפואר במסגרת "עמוד היומי" בהלכה שע"י חבורות הבחורים דחסידי דעעש

המעמד המפואר נערך במוצאי שבת משפטים שקלים ברוב פאר והדר בראשות כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א • לרגל המעמד הופיע כרך שני מהקובץ "גליונו של מלך" מפרי עטם של בחורי החבורות דחסידי דעעש על הלכות ברכות וסעודה • צילום: חיים מאיר רוזנר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בהתרגשות ושמחה הסבו סביב לשולחנות מפוארים ערוכים כיד המלך, בחורי החבורות דקהל חסידי דעעש בצוותא עם הוריהם, לסעודת מלוה דמלכה ולכבוד התורה ולומדיה, לרגל השמחה הגדולה בסיום חלק שני משנה ברורה – הלכות ברכות, ודברים הנוהגים בסעודה.

לימוד המשנה ברורה הינו במסגרת תקנת הקודש "לגיונו של מלך" שנתקנה ע"י כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א ומתקיימת מזה שנתיים בהצלחה מרובה, במסגרתה לומדים בחורי החמד  עמוד משנה ברורה  מידי יום ביומו תמידים כסדרן כשמידי חודש בחדשו מתקיים מבחן מקיף על כל החומר הנלמד, הבחורים המצטיינים מקבלים אף מלגות מיוחדות לעידוד והתמדה בתכנית,

לקראת המעמד יצא לאור זה השנה השניה הקובץ המפואר שקנה לו שם טוב בעולם התורה "גליונו של מלך – חלק ב' פרי הילולים, מעשי ידיהם להתפאר של בחורי החמד בני החבורות דחסידי דעעש לומדי העמוד היומי במשנה ברורה, אשר העלו על הכתב מחידושיהם – בהלכות שנלמדו במהלך השנה האחרונה בהלכות ברכות, ודברים הנוהגים בסעודה.

את המעמד הנחה ברוב כשרון הרה"ג ר' אהרן שלמה רוזמן שליט"א ראש החבורות, אשר העלה על נס את גודל השינוי שמרגישים בני החבורות בלומדים הלכה כסדר, כאשר מתבררים להם כמעט מידי יום הלכות שכמעט ולא היו נכשלים בהם בלא יודעין וכדמרגלא בפומיה דכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א "מעדארף לערנען הלכה צו וויסן ווי אזוי צו לעבען ווי א אייד" וללא לימוד ההלכה לא שייך לחיות כיהודי כשר.

נואם הכבוד הגאון המפורסם פמ"מ הרב אשר אנשיל שוורץ שליט"א בעל "מעדני אשר" ריתק את הקהל שעה ארוכה בגודל חשיבות לימוד ההלכה ומעלת האחדות כשבסיום דבריו אף העיד כי בהכירו חלק מבחורי החמד בני החבורות דחסידי דעעש יכול להעיד בהם שיודעים הם הלכה.

לאחר מכן נשמע ברוב קשב דבר בני החבורות ע"י הבה"ח אליעזר שטרן ני"ו מחשובי בני החבורות כשבסיום דבריו הגישו הבחורים המצטיינים את פירות ההילולים הקובץ המפואר רב הכמות והאיכות "גליונו של מלך" קמי כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, כשלאחר מכן קם הציבור על רגליו לריקודין של מצוה לכבודה של תורה ולומדיה.

משא הקודש ע"י כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א  אשר שיבח את הבחורים ואף הביע את התפעלותו מההתמדה ללא פשרות של בחורי החמד,  והאריך בחשיבות לימוד ההלכה מידי יום ביומו  ובפרט בהלכות שבת החמורות אשר כעת החלו ללמוד במסגרת החבורות בחלק ג' במשנה ברורה, וסיים בברכת הקודש לכלל המשתתפים.

את דבר בוגרי החבורות נשא הרב שלמה רוזמן שליט"א בהביעו את תודתו העמוקה לראשי החבורות הרב אהרן שלמה רוזמן שליט"א ואיתו עימו העומד לימינו הרב בנימין הכהן גרוס שליט"א המקדישים מזמנם ומרצם למען חבורות הבחורים לימוד היומי, תעודת הוקרה מיוחדת ניתנה לפטרון המפעל הכביר "לגיונו של מלך" הרבני הנגיד הר"ר מאיר מנחם זאב גרוס שליט"א אשר קיבלה באופן אישי מאת כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א.

בברכת המזון כובד  הגאון הגדול הרב יואל טוביאס שליט"א רב דשיכון ו' בבני ברק אשר פיאר את המעמד בנוכחותו כשלאחר ברכת המזון עוברים בסך כל המשתתפים לקבלת פירות לברכה והצלחה. המעמד הסתיים בשעת לילה מאוחרת, כשהנאספים מלאים רגשי התעלות דקדושה ושמחה.

כתב וערך: זאב כהן 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשרינו שזכינו לכזה ראש חבורה הרה"ג אהרן שלמה ראזמן. אשר בחכמה ובתבונה משכיל אל כל בחור ובחור לסייע בעבדות ד' ובידע ההלכות כרצון קודשו של כ"ק רבינו שליט"א ובדרך רבינו המעגלי צדק זי"ע

באיזה אולם מדובר,?
נראה אולם יפה

אולם בעלזא רחוב יצחק ניסים 13 והוא האולם הכי יפה והכי מפואר בבי ברק

בנימין גראס – אין עליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ראש החבורה הרב ראוזמן הוא גם מלמד אצלינו בתלמוד תורה בנדבורנא בני ברק.
הוא פה מפיק מרגליות ונואם בחסד עליון

לבונים: כמדומני שאתה טועה, ראש החבורה הוא גם מראשי כולל הלכה בביהמ"ד באבוב ברחוב חזו"א, ומח"ס ברכת שלמה עהש"ס, ואינו מלמד בת"ת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture