צילום: פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות: "הסופרים ישארו פתוחים – אין טעם להסתער עליהם"

משה בר סימן טוב בהודעה חריגה: "המערכת נערכת אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים ישארו פתוחים". לשכת ראש הממשלה: "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך"

משה בר סימן טוב מנכ"ל משרד הבריאות פרסם הודעה מיוחדת וחריגה ל"אזרחי ישראל" לפיו "הסופרים ישארו פתוחים, נקודה. אין טעם להסתער עליהם. המערכת נערכת אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים ישארו פתוחים. אני מבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקשיב להנחיות הגורמים המוסמכים לכך".

ההודעה פורסמה על רקע דיווחים על כך שבמקומות שונים ברחבי הארץ נרשמו תורים ארוכים במרכולים. גורמים המעורים בדיונים הפנימיים בממשלה מבהירים כי הדיון מתמקד בצמצום ענפי המשק ולא בהטלת סגר או בהגבלת תנועה. השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס לפרסום על הצבת שוטרים ליד סופרים ואמר: "הצבת כוחות ליד מרכזי מזון נעשתה רק כדי לשמור על הסדר הציבורי כיוון שצפינו שעלולה להיות תגובה כזו. אין שום סיבה להגעה הדחופה לסופרים".

גם דוברת ראש הממשלה הבהירה כי בכל תרחיש של הגבלות, המרכולים ורשתות השיווק למזון ישארו פתוחים. "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך", נמסר מטעם ראש הממשלה. "כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תימשך".

בתוך כך, בדיונים בין נציגי משרדי הממשלה השונים בעניין ההתמודדות עם נגיף הקורונה נבחנו שורה של הצעות להחמרת המאבק בהתפשטות בהם ביטול מכסים על ייבוא מוצרים יבשים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש הזייה שאין נייר טואלט בשום סופר…אנשים התחרפנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו