צילומים: פלאש 90

גנץ נפגש בן שבת ובר סימן טוב: "הוצגו האיומים והמאמצים הלאומיים"

יו"ר כחול לבן נפגש עם ראש המל"ל ומנכ"ל משרד הבריאות לקבל עדכונים אודות הפעולות הנעשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה: "במהלך הפגישה הוצגה לגנץ תמונת המצב וצעדי ההתמודדות של מדינת ישראל עם הנגיף"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נפגש הבוקר עם ראש המל"ל, מאיר בן שבת ועם מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב וקיבל עדכונים אודות הפעולות הנעשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. בפגישה השתתף גם ראש אגף לוט"ר ועורף במל"ל, תא"ל (מיל') יגאל סלוביק.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי, "בהנחיית ראש הממשלה, זימנו ראש המל"ל ומנכ"ל משרד הבריאות את ח"כ בני גנץ לתדרוך בנושא התפשטות מגפת הקורונה. במהלך הפגישה הוצגה לגנץ תמונת המצב וצעדי ההתמודדות של מדינת ישראל עם הנגיף, וכן הוצגו האיומים המרכזיים והמאמצים הלאומיים".

מכחול לבן נמסר כי "גנץ אמר לבן שבת ובר סימן טוב, כי הוא מלא הערכה על עבודתם המסורה ועל עבודת משרדי הממשלה, ובייחוד לצוותים הרפואיים: הרופאים, האחיות, אנשי מד"א וכל מי שלוקח חלק בהצלת חיים. גנץ הוסיף, כי ללא קשר למצב הפוליטי, כחול לבן תגבה כל מהלך נכון של גורמי המקצוע- בממשלה ובכנסת, וכי הוא באופן אישי יעמוד לרשותם בנושא זה".

כזכור, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס הבוקר להחלטת הממשלה הלילה לאשר תקנות לשעת חירום, שיאפשרו בין היתר שימוש באמצעים דיגיטליים למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. "אנחנו נמצאים בתקופה חריגה שבה, לצערי, יש צורך לנקוט באמצעים חריגים על מנת להציל חיים. יחד עם זאת – אסור לעשות זאת במחטף ובלי פיקוח".

"כחול לבן תעמוד על כך שוועדת החוץ והביטחון כמו גם ועדה מיוחדת לנושא הקורונה, ועדת הכספים וועדות נוספות, יוקמו כבר היום בכדי לפקח על התהליכים ולאשר תקנות נדרשות לעת הזו. ועדת החוץ והביטחון חייבת לקבל לידיה את כל המידע אודות הליכי המעקב שאושרו עוד היום. ככה זה בדמוקרטיה. לא נאפשר למדינה להתנהל בלי כנסת מתפקדת בתקופת חירום", אמר גנץ.

בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה כי "לשכת ראש הממשלה דוחה על הסף את הטענות של ח"כ גנץ ואשכנזי על אימוץ תקנות לשעת חירום לשימוש בכלים הדיגיטליים כדי להילחם במגפת הקורונה. כיוון שהמגפה מתפשטת בקצב עצום, עיכוב אפילו של שעה אחת בשימוש בכלים הללו יכול להביא למותם של ישראלים רבים מאוד, כפי שקורה עם מותם של אלפים באיטליה ובמקומות אחרים בעולם".

"לאחר שהדיון בוועדת חוץ וביטחון התמהמה ויכול היה להימשך ימים רבים, פעל רה"מ נתניהו במהירות, יחד עם משרד הבריאות והיועץ המשפטי לממשלה, כדי לאפשר שימוש מיידי בכלים הדיגיטליים שיכולים להאט את התפשטות המגפה בישראל ולהציל ממוות אזרחים רבים". עוד נמסר כי, "ההחלטה נוסחה על ידי היועמ"ש ומשרד הבריאות ואושרה פה אחד בממשלה. ההחלטה תקפה ל-14 יום, ובזמן הזה ועדת החוץ והביטחון תוכל להעיר את הערותיה ביחס לשימוש בכלי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ הגנב כאילו מבין ? חסר שכל .. המיט אסון על צה"ל וממשיך למוטט את צה"ל בתמיכתו ברשימה המתועבת בשיתוף הוגי ואיןוט ויהיר הזבאלה .עופר כסיף ופולק שני קציני האס אס תרכיז של חיות טרף .צמאי דם . עמלקים ערלים פחי אשפה

מה היינו עושים בלי גנץ?…

בני גנץ לפחות אל תפריע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture