צילום: פלאש 90

ליצמן באגרת לצוותי הרפואה: "שלומי ושלום רעייתי מצויין, אנחנו מרגישים טוב"

שר הבריאות באגרת חג לצוותים הרפואיים: "מערכת הבריאות מרכזת מאמץ לאומי מול כל העולם כדי לספק לצוותי הרפואה ציוד חרום באופן מאסיבי. עוד יבוא היום ופרקים נסתרים ממאמץ זה, יבואו לידיעת הציבור ויהיו לגאוות כולנו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

שר הבריאות יעקב ליצמן שיגר הבוקר (רביעי) אגרת לצוותים הרפואיים לקראת חג הפסח וכתב כי "מדינת ישראל נמצאת במצב חרום. כל מערכות הבריאות בעולם וגם מערכת הבריאות בישראל מתמודדות בתקופה זו עם אתגר נגיף הקורונה. ראשית, ברצוני להודות לכל הדואגים לשלומי, שהתקשרו לברך ולחזק אותי בבידוד על פי ההנחיות. שלומי ושלום רעייתי מצויין, אנחנו מרגישים טוב, ברוך השם. בעת הזאת, אני גאה ונרגש להוקיר ולשבח את עבודתכם החשובה, העומדים בחוד החנית של מערכת הבריאות ומשרד הבריאות".

"אתם, הצוותים הרפואיים הנהדרים שלנו, ניצבים בחזית המערכה. רופאות ורופאים מסורים, אחיות ואחים, אנשי מקצועות הבריאות, אנשי כוחות הבטחון והמשטרה, עובדי המשרד היקרים, הרוקחים, אנשי מינהלה בבתי החולים, בקופות החולים, ההסתדרות הרפואית, אנשי מד"א, ארגוני הבריאות והמתנדבים, עובדי ועובדות המעבדות הרפואיות, נציגי השירות במוקדים השונים, צוותי הדוברות וההסברה – כולנו סומכים עליכם, מעריכים אתכם ומחזקים את ידיכם בימים לא פשוטים אלו, מתוך הוקרה עצומה למסירותכם הגדולה, הכרוכה בסיכון אישי לא קל. רופאים יקרים, מערכת הבריאות בישראל חזקה ונערכת לכל תרחיש".

"אני כשר הבריאות, יחד עם מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב, המשנה למנכ"ל פרופ' איתמר גרוטו, ראש שירותי בריאות הציבור פרופ’ סיגל סדצקי, ראש מינהל רפואה ד”ר ורד עזרא, הנהלת משרד הבריאות, ואיתנו עשרות אנשי רפואה, בכירי הרופאים והמומחים מהטובים בארץ ובעולם, עומדים מאחוריכם 24 שעות ביממה בפעילות הגנה על אזרחי ישראל, תוך ניהול המערכה יחד כל גופי החירום והסיוע, בראשות ראש הממשלה, המל"ל, משרדי הבטחון, האוצר, בטחון הפנים, השב"כ, המוסד וכל זרועות הביטחון".

"מערכת הבריאות מרכזת מאמץ לאומי מול כל העולם כדי לספק לצוותי הרפואה ציוד חרום באופן מאסיבי. עוד יבוא היום ופרקים נסתרים ממאמץ זה, יבואו לידיעת הציבור ויהיו לגאוות כולנו. במיוחד אנו משקיעים בציוד מיגון לצוותי הרפואה. חשוב שיהיה ברור כי לא נפקיר אתכם בעת הזאת, אלא להיפך, אנו שומרים עליכם ונמשיך לדאוג לביטחונכם".

"חשוב להבין, משבר הקורונה הוא חריג בהיקפו ובעוצמתו. בכל העולם עומדים בהשתאות ובהפתעה מול הנגיף הקשה שמכה בתדהמה את הכלכלה והרפואה, כשהוא מביא איתו גם התמודדות קשה – כלכלית, רפואית ואישית של מיליארדי אזרחים מודאגים. אחרי עשור בו הצלחנו להגדיל דרמטית את תקציבי הבריאות, לקדם את מערכת הבריאות בכל דרך ולעמוד בחזית הרפואה העולמית – עדיין משבר הקורונה מכה כל תחזית ומפתיע כל היערכות שהיתה קיימת בעבר".

"הובלנו את המאבק מראשיתו ברמה העולמית. היינו ראשונים לסגור את השמים מפני סין, תאילנד ויתר המדינות הנגועות, למרות ביקורת קשה נגדנו. גם היום, אנו עושים הכל להקדים את מדינות העולם כדי לנצח את המגיפה שמשתוללת בכל מקום. אני יודע שגם אתם, כמו כל אזרחי ישראל, מרגישים על בשרכם את אתגר התקופה קשה. השיגרה של כולנו השתנתה לגמרי. רבים מתמודדים עם מצב כלכלי קשה, החשש גדול וגם חרדה מתגנבת בלב רבים מאיתנו. אך החוסן הלאומי שלנו, האמונה החזקה שלנו, והאחדות בתוכנו – כל אלו נותנים לנו כוח לנצח את המשבר, בעזרת השם".

"נמשיך להוביל יחד את המאבק החשוב למניעת התפשטות נגף קורונה בישראל בכל דרך. נמשיך לשמור כולנו על ההנחיות והוראות משרד הבריאות והרשויות. נגן על האוכלוסיה המבוגרת ועל סבא וסבתא שלנו. ננהג ברגישות ובחמלה לכלל אזרחי ישראל המתמודדים בגבורה עם האתגר הלאומי הגדול ביותר שידענו מתמיד".

לסיום כותב ליצמן, "ברצוני לשלוח חיזוק וניחום למשפחות הנפטרים וברכת החלמה לחולים, ביניהם גם חלק במצב קשה, להם ולבני משפחותיהם. כולנו איתם בשעה קשה זו". ועוד הוא מוסיף, "לכם הצוותים הרפואיים שלנו, ברכתי שלוחה אליכם לרגל חג הפסח. חיזקו ואימצו. יחד ננצח, בזכותכם ובעזרת השם. חג פסח בריא, כשר ושמח. ח"כ הרב יעקב ליצמן, שר הבריאות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שר בריאות למופת !

בעיני ליצמן טועה קשות. שר הבריאות צריך להתראיין בתקשורת על ההנחיות. בזה שהוא לא מתראיין הוא מראה לאנשים שהוא מסתתר תחת הסיני של האמא מחמת שיש לו מה להסתיר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture